منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
تکنیکهای شناخت روغن زالوی اصل 1403

تکنیکهای شناخت روغن زالوی اصل 1403

به زبانی ساده تکنیکهای شناخت روغن زالوی اصل + نکات مهم و آموزش نحوه استفاده را در این صفحه بخوانید خريداران گرامی میتوانند از مشاوره رایگان ما نیز بهره ببرند.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

کانال ایتا روغن خراطین و روغن زالو
تکنیکهای شناخت روغن زالوی اصل 1403 43

افراد بسیار زیادی در سطح کشور در حال حاضر از روغن زالوی اصل leech oil استفاده می کنند اما این سوال برای بسیاری از مشتاقان استفاده از این فرآورده زالوی طبی وجود دارد که روغن زالوی اصل را چگونه بشناسیم؟

1- روغن زالو اصل چه رنگی است؟

روغن خراطین و روغن زالو

طبق تصاویر این صفحه ، رنگ روغن زالو به رنگ کرمی تیره می باشد. البته در جریان باشید که فقط رنگ ملاکی بر کیفیت بالای روغن زالو یا روغن خراطین نمی باشد.(روغن خراطین به رنگ قهوه ای سوخته می باشد)
گالری تصاویر روغن زالو > کلیک کنید

2- روغن زالو را از کجا بخریم؟

روغن خراطین و روغن زالو

در خرید اینترنتی میتوانید از سایت ایران زالو انواع روغن زالوی اصل و روغن خراطین اصل را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.
فروشگاه محصولات طبیعی ایران زالو

3- روغن زالو را چگونه استفاده کنیم؟

روغن زالو

جهت دریافت آموزش تخصصی نحوه استفاده از روغن زالو و روغن خراطین به این صفحه مراجعه نمایید.
آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها

4- نحوه تشخیص روغن زالو اصل چگونه است؟

چطور بفهمیم روغن خراطین اصله

برای تشخیص روغن زالو اصل حتما این مطلب را مشاهده نمایید.
روغن زالوی اصل را چگونه بشناسیم؟


توجه : پیشنهاد میشود جهت جلوگیری از کلاهبرداری و سوء استفاده از عدم آگاهی کاربران برای خرید محصولاتی مانند خراطین ، روغن زالو ، میکس خراطین و زالو و … حتما مقالات تخصصی زیر را مطالعه نمایید:

روغن خراطین اصل چیست و چه کاربردی دارد؟
روغن خراطین چیست؟
آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها
چرا روغن خراطین اثر نمیکند؟
خرید روغن خراطین اصل و تضمینی


فایلهای صوتی زیر را گوش دهید:

موارد مهم در زمینه خرید و مصرف روغن زالو و خراطین
دلایل تاثیرگذاری و یا عدم تاثیر گذاری خراطین و روغن زالو+ آموزش نحوه استفاده از روغنها

آیا شما تا به حال از روغن زالو استفاده کرده اید و آیا از خواص اعجاب آور این محصول طبیعی مطلع هستید؟ در زیر به گوشه ای از خواص اعجاب آور این محصول گرانبها اشاره کرده ایم.

جعبه روغن زالو و خراطین اصل
روغن زالوی اصل

خواص روغن زالوی اصل را بهتر بشناسیم موارد زیر بخشی از مهمترین موارد بشمار می روند.

۱- حجم دهنده اندام کوچک مانده بدن ویژه آقایان ( مانند آلت تناسلی و … – جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تماس بگیرید )
۲- حجم دهنده اندام کوچک مانده بدن ویژه خانمها ( مانند سینه و باسن و … – جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تماس بگیرید )
۳- حجم دهنده گونه ها و لب ها و پروتز سینه با روش ساده و طبیعی ( خانمها ) و عضلات در آقایان.
۴- جوان کننده و زیبا کننده عالی پوست دست و صورت (جوان و شاداب و شفاف کننده پوست)

۵- جلوگیری از لخته شدن خون
۶- برطرف کننده طبیعی چین و چروک پوست
۷- پُر کننده صورت ( فرم دهنده عظلات صورت )
۸- محو کننده لک های صورت
۹- ترمیم آسیبهای پوستی و جراحتها و عفونتها
۱۰- برطرف کننده التهاب و تورم

۱۱- بهبود دهنده رگ به رگ شدن و شل کننده عضلات
۱۲- کاهش مدت زمان بهبود جراحت ها (روزانه تقریبا ۳ بار موضع را چرب کرده و به آرامی ماساژ دهید)
۱۳- بازسازی بافتها و عرق
۱۴- افزایش گردش خون در عضو مورد نظر
۱۵- بازسازی و اصلاح عروق خونی لایه هابی بیرونی ، میانی و زیرین پوست
۱۶- روان کننده گردش خون و ضربان قلب و دهها خاصیت دیگر…

گروه ما در ایران زالو در زمینه فروش و ارائه محصولات و فرآورده های زالو ( روغن زالوی اصل ، صابون زالوی اصل و روغن خراطین اصل ) فعالیت می کند.

چنانچه شما مایل هستید تا روغن زالوی اصل را از بازار خریداری کنید به نکاتی که در این مقاله ارائه می گردد توجه داشته باشید.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا


نکاتی در مورد خرید روغن زالوی اصل

متاسفانه اکثر روغن های موجود در بازار به صورت تقلبی و یا دارای کیفیت بسیار پایین می باشند و با یک بار امتحان متوجه این موضوع خواهید شد احتمالا شما نیز با این موارد برخورد داشته اید پس در زمان خرید مراقب این موضوع باشید البته نیاز به تجربه میباشد

برای درک این مطلب بهتر است یک نمونه روغن زالوی متفرقه را از عطاری ها تهیه کرده و در کنار روغن زالوی اصل قرار دهید تا پی به تفاوت‌های ظاهری آن ببرید پس یکی از راه های شناخت روغن زالوی اصل مقایسه آن با روغن زالوهای متفرقه می باشد.

روش دوم برای تشخیص روغن زالوی اصل استفاده کردن از این محصول و تست آن می باشد چنانچه با توجه به اظهارات و ادعای تولید کننده روغن ، شما به نتیجه مطلوب و دلخواه خود نرسیدید بایستی به اصل بودن آن روغن شک کنید. البته با توجه به عوامل مختلف هر فردی نتایج متفاوتی از مصرف روغنها بدست می آورد ( عواملی مانند تفاوت در نوع پوست – ژنتیک – جنسیت – سن – طبع و مزاج و … دخالت مستقیمی در میزان تاثیر گذاری روغنها دارند )

یک روش دیگر نیز برای اطمینان از کیفیت روغن زالوها استفاده از برندهای مطرح و با کیفیت می باشد یعنی اینکه شما با تحقیق در بازار و یا اینترنت بعد از بررسی مشخصات ظاهری ، اطلاعات فنی ، نحوه قیمت گذاری ، پشتیبانی بعد از فروش و… می توانید تقریبا نسبت به کیفیت محصولی که می خواهید بخرید مطمئن شوید.

در حالت کلی شما می توانید از تجربه افرادی که در این زمینه قبلا از روغن زالوهای مختلف استفاده کرده اند بهره مند شده و یا با فروشندگان این محصول در شهر خود مانند عطاری ها و مراکز طب سنتی در این زمینه مشورت کنید.

روغن زالوی اصل دارای غلظت بالایی بوده و در دمای زیر ۱۵درجه سانتیگراد تقریبا به صورت نیمه جامد و یا جامد می باشد فلذا از روغن زالوهایی که در دمای پایین مانند دمای درون یخچال هنوز به صورت مایع هستند مصرف نکنید و یا با احتیاط استفاده کنید.
در زمینه شناخت ظاهری روغن زالوی اصل بایستی به این نکته اشاره کنیم که رنگ روغن زالوی اصل به صورت تیره بوده و همانطور که در تصاویر مشخص است وجود لِردهای زالو (تکه‌های کوچک جسم زالو ) در داخل روغن مشهود می باشد.

جعبه روغن زالو و خراطین اصل
روغن زالوی اصل

در اصل ، روغن زالو از آنزیم‌های موجود در بزاق زالو خاصیت خود را به دست می‌آورد و افراد زیادی در زمینه تولید روغن زالو در سطح کشور فعالیت می کنند اما کیفیت های متفاوتی در بازار مشاهده می شود.
پیشنهاد می کنیم قبل از خرید روغن زالو و یا صابون زالو حتما در این زمینه تحقیقات لازمه را انجام دهید تا به درستی نسبت به انتخاب محصول مورد نیازتان اقدام کنید.

بعد از آن که روغن زالو در دمای اتاق قرار گرفت ( دمای بالای ۲۰ درجه) به صورت مایع در آمده و میتوان از آن به راحتی استفاده کرد البته ناگفته نماند که روغن زالوی اصل را در هر حالتی ( نیمه جامد یا مایع ) می‌توان استفاده کرد و تفاوتی ندارد که شما در چه دمایی از آن استفاده می کنید.

چنانچه روغن زالو در دمای بالای ۲۰ درجه قرار گرفت و ذرات جامد معلق درون روغن ته نشین شدند بایستی قبل از مصرف آن را خوب تکان دهید تا از تمام محتویات موجود در روغن به بهترین نحو ممکن استفاده نمایید.

اگر روغن زالو اصل استفاده می‌کنید کافی است در هر مرحله فقط چند قطره (بسته به عضو مورد نظر ) استفاده کنید و سپس به خوبی آن عضو را ماساژ دهید تا روغن جذب پوست شده و گردش خون را بهبود بخشد بهتر است بدانید بافتی که در اثر ماساژ دادن تحریک شده است سلولهای آن آماده دریافت کردن مواد مغذی میباشند که با جذب روغن زالو شروع به ساختن سلول جدید کرده و به بهترین نحو ممکن این عمل باعث بافت سازی در عضو مورد نظر و همچنین سلامت ، زیبایی و افزایش حجم خواهد شد.

حتما قبل از استفاده از روغن زالو از نحوه استفاده از آن مطلع گردید و کاتالوگ همراه آن را به درستی مطالعه نمایید تا به نتیجه مطلوب تری برسید ما به همراه روغن زالوهای اصل ایران زالو ، کاتالوگ‌هایی را نیز ارائه میدهیم تا مشتریان نسبت به نحوه استفاده از آن مطلع گردند پس نحوه صحیح استفاده از روغن زالو را فرا بگیرید تا بهترین نتیجه و بازخورد را از این محصول ارزشمند داشته باشید.

روغن زالو
روغن زالوی اصل

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

نحوه استفاده از روغن زالو

– برای نتیجه بخشی بهتر قبل از هر کاری شستشوی عضو مورد نظر و بعد از آن ماساژ روغن بادام شیرین و سپس استفاده از روغن زالو پیشنهاد می گردد.
– قبل از مصرف این محصول ، ظرف حاوی روغن را تکان دهید
– بطور مداوم روزی ۱ الی ۲ بار روغن را به خوبی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.
– برای تاثیر بیشتر بهتر است قبل از مصرف روغن ، عضو مورد نظر را بشویید(پیشنهاد میکنیم با صابون زالو و یا صابون خراطین بشویید)
– یک دوره کامل ( ۳ الی ۴ ماه ) از روغن زالو استفاده نمایید تا به نتیجه مطلوب برسید و زمان مصرف کوتاه نباشد.(فایل صوتی ابتدای صفحه را گوش دهید )

موضوع بعدی که بایستی بدان اشاره کرد این است که شاید روغن زالو برای انتظارات شما نتیجه ای نداشته باشد و نمی‌توان به این دلیل این محصول را زیر سوال برد! چرا که بایستی قبل از خرید و یا استفاده از آن از تأثیرات و نحوه اثرگذاری آن مطلع بود.
روغن زالوی اصل در صورت مصرف صحیح در عضو مورد نظر در زمان کوتاهی تاثیرات خود را نمایان میکند و نباید مصرف آن را قطع نمود و تا تکمیل دوره مصرف بایستی از آن به درستی استفاده کرد.

پیشنهاد می شود روزانه به صورت میانگین دو بار از روغن زالو استفاده کنید تا به بهترین نتیجه برسید ( افرادی که دارای طبع گرمی می باشند بهتر است برای نتیجه گیری مطلوب‌تر قبل از مصرف روغن زالو از بخور گیاه بابونه Matricaria chamomilla و یا اکالیپتوس Eucalyptus استفاده کنند)

نحوه مصرف روغنهای خراطین و زالو

ایران زالو با افتخار اعلام میدارد که در زمینه ارائه محصولات و فرآورده‌های زالوی طبی مانند روغن زالوی اصل ، روغن خراطین اصل و روغن میکس زالو خراطین تضمینی ، با کیفیت بالا فعالیت داشته و این محصولات را با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز در سطح کشور ارائه می نماید.

شما به چند روش می توانید از محصولات با کیفیت و با خلوص بالای ما بهره مند شوید که بهترین روش خرید اینترنتی و یا تماس تلفنی و ثبت سفارش می باشد.

با مطالعه مطالب فوق میتوان نتیجه گرفت که برای شناخت روغن زالوی اصل بایستی به طور خلاصه به موارد زیر توجه ویژه ای داشته باشید:

نتیجه گیری :

– مقایسه بین روغن زالوهای اصل و روغن زالوهای شرکتی.
– استفاده به صورت آزمایشی و تست کردن روغن زالو.
– رنگ تیره روغن زالوی اصل و خلاف آن رنگ روشن و شفاف روغن زالو های بی کیفیت و یا تقلبی.
– وجود ذرات معلق درون روغن زالوی اصل.(البته این نکته به تنهایی بیانگر اصل بودن و یا تقلبی بودن نمی باشد)

– انجماد روغن زالو در دمای پایینتر از ۲۰ درجه سانتیگراد که نشان دهنده این است که در ساخت روغن زالوی اصل از روغن‌های پایه غیر گیاهی ( روغن حیوانی) استفاده شده است.
– مشورت کردن با افرادی که در این زمینه تجربه دارند و یا با فروشندگان این محصولات مانند عطاری ها و یا با پشتیبان فنی سایت ایران زالو : ۰۹۱۸۹۶۴۴۴۳۶
– خرید برندهای مطرح در این زمینه (مانند روغن زالو از سایت ایران زالو دات کام)
– تاثیرات ۱۰ الی ۲۰ در استفاده از روغن با کیفیت.( اما باید طول دوره مصرف را ادامه دهید)
– تحقیق در بازار و یا اینترنت.
– و…

روغن خراطین و روغن زالو

چنانچه مایل هستید تا در این زمینه اطلاعات مناسبی بدست آورید و سپس بعد از مشورت کردن نسبت به خرید اقدام کنید می توانید با کارشناسان ما صحبت کرده و با دقت بالاتری خرید نمایید.

  1. آیا میدانید روغن زالو خواص بسیار زیادی دارد؟
  2. برای حجم دهی دائم اندام مختلف بدن میتوانید از روغن زالو استفاده کنید.
  3. روغن زالو برای انواع دردها موثر بوده و میتوان با استفاده از روغن زالو به نتایج شگفت انگیزی رسید.
  4. برای حجم دهی لب میتوان از روغن زالو استفاده کرد.
  5. برای حجم دهی فقط با ماساژ دادن از روغن زالو به نتیجه دلخواه خود برسید.
  6. اگر از ژلهای مصنوعی و شیمیایی جهت تزریق و حجم دهی اعضای مختلف بدن مانند لب استفاده کنید (بوتاکس و پروتز ) احتمال بروز بیماریهای غیر قابل برگشت زیاد میباشد.
  7. روغن زالو سه برابر گوشت قرمز پروتئین داشته و باعث حجم دهی دائم میشود و جالب آنکه از طریق ماساژ جذب بدن میشود.
  8. شما میتوانید برای حجم دهی و زیبا سازی فرم لب خود از روغن زالو استفاده کنید.
  9. همزمان با ماساژ بدن با روغن زالو ، خون بسمت قسمت مد نظر هدایت شده و خون باعث حجم دهی میشود.
  10. استعمال روغن زالو در قسمتی خاص از بدن باعث رفع کوفتگی و باز شدن رگهای گرفته میشود.
  11. با ماساژ میتوان خون را در ناحیه مد نظر به جریان انداخته و رفع خواب رفتگی و همچنین باعث شادابی ماهیچه و پوست شد.
  12. مادران بعد از گرفتن شیر نوزاد خود دچار افتادگی و شل شدن سینه میشوند و از این نوع روغن برای سفت شدن سینه میتوانند استفاده کنند.

امیدواریم این مطالب کمک مناسبی به شما در زمینه انتخاب صحیح محصولات و فرآورده های طب سنتی داشته باشد. شما میتوانید محصولات کاملا طبیعی با خلوص بسیار بالا و کیفیتی عالی را از قسمت فروشگاه سایت با قیمت عمده خریداری نمایید و یا در این زمینه با مهندس هاشمی تماس بگیرید.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا



‫10 نظر

  • سید ابادی گفت:

    سلام جناب مهندس هاشمی
    بسیار از پاسخگویی شما در واتساپ ممنونم که با حوصله بنده را راهنمایی کردید

    • admin گفت:

      سلام. خوشحالیم که تونستیم نظر مساعد دوستان رو جلب کنیم.
      در خدمتتون هستیم

  • عادل گفت:

    سلام مهندس .
    من قبلا یکبار روغن تز عطاری خریدم اما فکر میکنم خوب نباشه. ظاهرش مانند چیزی که نوشتید هست اما تاثیری تا امروز ندیدم.
    چکار باید کنم
    ممنون از سایت خوبتون

    • admin گفت:

      سلام عادل عزیز.
      رنگ و ظاهر روغن یکی از پارامترهای تشخیص کیفیت می باشد. البته باید ۳ ماه از روغن بدرستی استفاده کنید تا تاثیر گذاری آن را شاهد باشید. البته به شرط کیفیت مطلوب آن.
      پیشنهاد میکنم تصویری از روغن را برای بنده در واتساپ یا تلگرام بفرستید تا بهتر بتونم راهنمایی کنم.
      ۰۹۱۸۹۶۴۴۴۳۶ هاشمی

  • سمیرا گفت:

    قیمتها رو از کجا باید مطلع بشیم . خواهرم قبلا از شما با قیمت پایینتر خریده بود و راضی بود ام االان گرونتره انگار.

    • admin گفت:

      سلام. بله قیمتها کمی تغییر داشته اند.
      سعی ما بر کیفیت مطلوب و قیمتی رقابتی می باشد.
      در خدمت شما هستیم.
      بهترین راه قیمت گیری از طریق فروشگاه سایت می باشد. ( کلیک کنید )

  • حسین گفت:

    سلام
    بنده از فروشگاهها از سایتها از پیجها حتی از عطاری معتبری مثل خراسانی بارها گرفتم اما هیچ کدومشون بدرد نمیخورد همشون هم متفاوت بودند نسبت به هم. شما فرمودید که باید جنسش اونقدری خوب باشه که عامل خونرسانی باشه،البته برداشتم از فایل صوتیـتون این بوده. بله درسته اگر دارو نتونه خون با حجم و قدرت زیاد وارد عضو کنه نمیتونه کاری کنه بنده پماد لارگــو ی آلمان رو هم استفاده کردم که واقعا میتونست اون عضو رو زنده کنه چرا که حجم زیادی از خون رو با فشار و قدرت زیادی وارد عضو میکرد و داغ و قرمز میشد سوزش داشت و این فرایند تا یکساعت پس از مصرفش ادامه داشت. اما اون خراطینهایی که گفتم هیچ تاثیری نداشتند با این که مدتها استفاده میکردم درنهایتش خسته ام کردند بیزارم کردند بی اعتمادم کردند ولــــی شما به نرمی با آرامش خاصی در مورد محصولتون گفتید انگار که اعتماد دارید بهش ولی قبول کنید که با اون تفاصیلی که گفتم همچنان بی اعتماد باشم من ناراحت هزینه ش نیستم ناراحت تمسخره فروشندگانشون هستم که اجناسی رو دادند که هیچ جفتگ لگدی نمیزده انگار که میدونستند تقلبیشو میخروختند . اگر میشه منو روشن بفرمایید تا مشتریتون شم. و تماس بگیرم

    • admin گفت:

      سلام دوست گرامی.
      متاسفانه بیشتر فروشندگان در زمینه محصول روغن و … که میفروشند اطلاعات کمی دارند البته افرادی هستند که واقعا خوب فعالیت می کنند.
      میزان تاثیر گذاری روغنها با توجه به نوع پوست ، طبع و نحوه مصرف و … متفاوت هست . اما با حداقل نتیجه کمی داشته باشه.
      به شرطی که از روغن خوب بهره ببرید باید نتیجه بگیرید حتی اگر کم باشه.
      میتونید تماس بگیرید در خدمتیم.
      تلفن و واتساپ 09189644436

  • Roghan kharatin va roghan zalo seyaho sefid

    • admin گفت:

      سلام
      روغن خراطین اصل و طبیعی قهوه ای تیره است و روغن زالو کمی روشن تر هست

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *