منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
آموزش پرورش زالو 2 تا 10 سانت و عوامل تلفات بعد از تغذیه زالو

آموزش پرورش زالو 2 تا 10 سانت و عوامل تلفات بعد از تغذیه زالو

آیا می دانید در آموزش پرورش زالو ( 2 تا 10 سانت )و عوامل تلفات بعد از تغذیه زالو چیست؟ و این عوامل به موارد مختلفی مانند مواردی که در زیر به آنها اشاره کرده ایم ارتباط مستقیمی دارد.


عوامل تلفات بعد از تغذیه زالو چیست؟

ما در زیر به مواردی که به مرگ زالوها در زمان تغذیه باعث میشود پرداخته ایم که بعنوان موارد مهم در پرورش زالو بشمار می رود.
• وسایل آلوده برای تغذیه استفاده نکنید.
• بعد از تغذیه رسیدگی و سرکشی به زالو ها را با دقت و حساسیت بسیار بالاتری انجام دهید چرا که زالو تغذیه شده بسیار حساس تر بوده و احتمال مرگ و میر و انتشار آلودگی در بین این زالو ها چند برابر می باشد.

استفاده ازخون با دمای بالا و خیلی گرم
• مصرف خون آلوده

اگر در زمان تغذیه زالو ها درون خون غرق شده و شنا کنند موجب بسته شدن روزنه های پوستی بدن زالو می‌شود و این روزنه ها برای تنفس زالو حیاتی می باشند.
بعد از تغذیه نباید زالو ها را در حجم زیاد و با تراکم بالا نگهداری کرد چراکه این عمل باعث افزایش آمونیاک موجود در آب و به تبع آن کاهش اکسیژن محلول در آب می شود و همانطور که شما نیز می دانید با کاهش اکسیژن و همچنین افزایش آمونیاک آب باعث مرگ و میر در زالو ها میشود.

• اگر زالو بیمار باشد بعد از تغذیه بیماری زالوها رشد کرده و همچنین امکان انتقال این بیماری به سایر زالو ها بیشتر می شود پس باید زالوهای بیمار را قبل از تغذیه دلایلجداسازی کنیم.
• اگر از دستکش های لاتکس برای تغذیه مصنوعی زالو ها استفاده می کنید حتما از دست کشت هایی که فاقد پودر می باشند استفاده کنید و یا قبل از استفاده از این نوع دستکش ها آن ها را به طور کامل شستشو دهید.
• اگر از روده برای تغذیه مصنوعی زالو ها استفاده می کنید حتما سطح خارجی و داخلی روده را کامل شستشو دهید تا هیچ گونه آلودگی و مشکلی برای زالو ها به وجود نیاید.

پکیج-آموزش-پرورش-زالو-نارنجی

تلفات بعد از تغذیه زالو دارای عوامل دیگری نیز می باشد که همگی آنها باید کنترل گردند تا شاهد تغذیه ای اصولی و بدون مرگ در بین زالوها باشیم.

عوامل تلفات بعد از تغذیه زالو چیست؟

پرورش زالو : دلایل اصلی مُردن زالوها (مرگ و میر زالو)

برای موضوع دلایل اصلی مردن زالوها و مرگ و میر آنها بطور خلاصه باید به موارد زیر اشاره کرد:
عدم رعایت بهداشت ( بهداشت محیط – بهداشت فردی – بهداشت وسایل )
تغذیه غیر اصولی ( روش غلط – خون ناسالم – وسایل نامناسب)
مدیریت غلط ( عدم دریافت آموزش – سهل انگاری – به روز نبودن اطلاعات )
استرس و تنش ( تنش فیزیکی و شیمیایی مانند ضربه به ظرف زالوها و یا وجود مواد نفتی و … در فارم)
وجود بیماریها و عدم کنترل صحیح آنها در پرورش زالو

از آنجایی که شناسایی تلفات در تغذیه زالو و تلفات بعد از تغذیه زالو و بعد از آن را نمیتوان بصورت تئوری و کامل آموزش داد باید فرد پرورش دهنده در این زمینه تجربه لازمه را بدست آورد تا بتواند به بهترین شکل ممکن در این زمینه فعالیت نموده و کمترین مرگ و میر و تلفات در بین زالوها را داشته باشد.

عوامل تلفات بعد از تغذیه زالو چیست؟

پیشنهاد میکنیم چنانچه بدنبال دریافت آموزش تخصصی در زمینه پرورش زالو و تکثیر زالو هستید از پکیج آموزشی پرورش و تکثیر زالو بهره مند شوید این بسته آموزشی در زمینه پرورش و تکثیر زالو بصورت قدم به قدم و از صفر تا صد می باشد و افرادی که از این آموزش بهرمند می گردند میتوانند بدون نیاز به هیچگونه دوره حضوری و هزینه اضافه نسبت به شروع بکار در این زمینه اقدام نمایند.

قیمت این پکیج نسبت به دوره های حضوری بسیار کمتر می باشد و شما میتوانید از مشاوره اولیه ما نیز بصورت رایگان بهره مند گردید.
راههای ارتباطی درج شده در بخش تماس با ما را امتحان نمایید و در صورت عدم موفقیت تماس با ما میتوانید پیام ارسال کنید.

خرید روغن خراطین اصل و روغن زالو اصل و کرم بوتاکس طبیعی

پرورش زالو را بصورت کاربردی و کامل از طریق بسته آموزشی پرورش زالو و تکثیر زالو فرا بگیرید.


‫2 نظر

  • خانه کار گفت:

    لطف میفرمایید راهنمایی میکنید جناب هاشمی عزیز

    • admin گفت:

      سلام.
      سوالتان را بپرسید تا توضیحات لازمه ارائه گردد
      با ما تماس بگیرد و یا در واتساپ و تلگرام پیام بفرستید
      هاشمی 09189644436

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *