منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
پرورش زالو چقدر طول میکشد؟ 6 الی 9 ماه

پرورش زالو چقدر طول میکشد؟ 6 الی 9 ماه

پرورش زالو چقدر طول میکشد؟ 6 الی 9 ماه مدت زمان مناسب برای یک دوره است بنظرتان حداکثر زمان مورد نیاز برای فعالیت یک دوره چقدر است؟

پرورش زالو به زمانی بین ۶ ماه الی ۹ ماه نیاز دارد و این بازه زمانی را یک دوره کامل می گویند.

غالباً فرد پرورش ‌دهنده در فصل بهار زالوهای کوچک (لارو زالو) را تهیه کرده و بعد از رسیدگی یک دوره کامل در فصل زمستان در سایز طبی ۶ الی ۹ سانت به فروش می‌رساند.

پرورش زالو چقدر طول میکشد ؟

اگر می خواهید بدانید که پرورش زالو چقدر طول میکشد این صفحه را مطالعه کنید

تکثیر زالو نیاز به زمانی بیش از یک سال دارد و غالباً افراد زالو های مولد را خریداری کرده و بعد از رسیدگی‌های لازمه این نوع زالوها پیله گذاری کرده و بچه‌های زالوها به دنیا می آیند.
پیشنهاد می کنیم دوره اول را با پرورش زالو شروع کنید چرا که هم کوتاه مدت بوده و هم ریسک بسیار کمتری دارد.

آموزش پرورش زالو - ایران زالو
پرورش زالو چقدر طول میکشد؟ 6 الی 9 ماه 11

چگونه مجوز پرورش زالو بگیریم؟

برای اینکه بدانیم چگونه باید مجوز پرورش زالو بگیریم بهتر است به مراکز دولتی که این موضوع را پیگیری می‌کنند مراجعه کنیم بهترین ارگانی که می تواند پاسخگوی شما باشد بخش شیلات در جهاد کشاورزی است.
در حال حاضر مجوز پرورش زالو در چارچوب قوانین خاصی گنجانده می شود و برای هر شهر و منطقه به تعداد افراد محدود مجوزهای لازم ارائه می شود و ناگفته نماند که برای شروع فعالیت با مجوز بایستی حجم نیمه صنعتی یا صنعتی را انتخاب کنید.

چگونه می توانیم پرورش زالو در منزل را بصورت اصولی انجام دهیم؟
قوانین بسیار زیادی برای گرفتن مجوز پرورش زالو وجود دارد که به عنوان مثال می‌توان به مواردی مانند رعایت فاصله محل پرورش از منطقه مسکونی ، درخواستها و تاییدیه های مربوط به آب – برق – گاز و همچنین بررسی های لازمه توسط جهاد کشاورزی به عنوان مهمترین موارد می باشد.

ایا پرورش زالو پر سود است؟

اگر به دنبال سودآوری و درآمدزایی پرورش زالو هستید این متن را مطالعه کنید
پرورش زالو چنانچه در چهارچوب آموزشهای کامل و همچنین کاربردی شروع شود و فرد پرورش دهنده در زمینه فروش زالو و بازاریابی مشکلی نداشته باشد می‌توان به عنوان یک شغل پرسود به آن نگاه کرد.


پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز ببینید:

پرورش زالو در خانه

پرورش زالو چقدر طول میکشد


همانطور که شما نیز می دانید همه شغل ها دارای یکسری مشکلات و سختیها در ابتدای شروع می باشند و حرفه ای پرورش و تکثیر زالو نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد.
شما چنانچه تمامی پارامترهای لازم منجمله کیفیت بار زالوی تولید شده و همچنین قیمت های مناسب را رعایت نمایید می‌توانید با موفقیت در این کسب و کار فعالیت پرسودی را انجام دهید.

آموزش تکنیکها و نکات طلایی پرورش زالو خانگی
پرورش زالو چقدر طول میکشد؟ 6 الی 9 ماه 12

پرورش زالو و یادگیری آن در خانه

ما برای ارائه تجربیات و آموزش های کاربردی خود سی دی های آموزشی را با عنوان بسته آموزش پرورش زالو به شما پیشنهاد می کنیم این آموزش ها بطور کامل و قدم به قدم به کلیه کاربران ارائه می شود شما می توانید این آموزش‌ها را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید. ( تماس بگیرید و یا به فروشگاه سایت مراجعه کنید )

پکیج آموزشی پرورش زالو
پرورش زالو چقدر طول میکشد؟ 6 الی 9 ماه 13

شماره همراه : ۰۹۱۸۹۶۴۴۴۳۶ هاشمی
راههای ارتباطی و شبکه های اجتماعی در صفحه ” تماس با ما “

در این صفحه در مورد پرورش زالو چقدر طول میکشد صحبت شد.

مقالات آموزشی پرورش زالو

پیشنهاد میکنیم به قسمت مقالات آموزشی که در مورد پرورش و تکثیر زالو می باشد مراجعه نمایید در این بخش در زمینه مطالب مهمی که مربوط به حرفه پرورش و تکثیر زالو می باشد مطالب مفیدی ارائه شده است .

اگر بدنبال دریافت آموزش تخصصی و کامل هستید میتوانید از بسته آموزشی ما بهره ببرید این بسته آموزشی به تمامی نکات کاربردی در این زمینه پرداخته است . به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *