منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها

آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها

در این صفحه آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها توضیح داده میشود پس با دقت این مطلب را مطالعه نمایید.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

کانال ایتا محصول سالم
آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها 50

برای خرید تضمینی روغنهای اصل و باکیفیت کلیک کنید (فروش روغن خراطین و روغن زالو و … بصورت مستقیم از کارگاه تولیدی)

جهت خرید خراطین طبیعی ، اصل و باکیفیت بالا از طریق دکمه های زیر اقدام نمایید:

آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین

در این مقاله به طور عامیانه و کامل در زمینه های سوالاتی که اکثر مردم برای مصرف روغن زالو و روغن خراطین دارند پرداخته شده است که پیشنهاد می کنیم به دقت تمامی خطوط را مطالعه کنید.

روغن خراطین اصل
مصرف روغن زالو و روغن خراطین

خوشبختانه این روغنها اگر بدرستی استفاده گردند هیچگونه عارضه ای ندارند در ادامه همین مقاله می توانید نحوه استفاده و کاربردها و … را مطالعه کنید.
خرید روغن خراطین اصل و تضمینی بهمراه مشاوره رایگان

در اولین قدم :
پیشنهاد می کنیم برای خرید هر گونه روغن مصرفی که به صورت استعمال خارجی می باشد عجله نکنید و بعد از اطمینان از اصل بودن آن نسبت به خرید اقدام کنید.

بدون شک روغن خراطین و روغن زالوی اصل و باکیفیت تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر روی بدن و بخصوص پوست انسان دارد که ما در این مقاله به نکات مهمی پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم با دقت این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

اطلاعات کامل در مورد : کلیک کنید روغن خراطین و روغن زالو اصل✔️

نحوه ماساژ پوست صورت با روغن خراطین و یا روغن زالو

فیلمهای زیر را که در مورد نحوه ماساژ پوست صورت با روغن خراطین و یا روغن زالو می باشد مشاهده نمایید.

کانال ایتا محصول سالم
آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها 51

روغن زالو چیست؟

روغن زالو از پوست و جسم زالوی طبی تحت شرایط خاص و روشهای گوناگون تولید می شود و همزمان با روغنهای طبیعی دیگر مخلوط می گردد ( روغن پایه )
در این مقاله در زمینه نحوه تولید روغن زالو نیز به زبان ساده توضیح داده شده است.
روغن های پایه ممکن است موارد زیر باشند:
+ روغن زیتون
+ روغن کنجد
+ روغن کرچک
+ روغن حیوانی
+ روغن بادام شیرین
+ و …

روغن خراطین
مصرف روغن زالو و روغن خراطین

روغن زالو دارای روغن پایه می باشد که با مهم ترین روغن های پایه مانند روغن بادام ، روغن زیتون و یا روغن کنجد ترکیب می شود و برای بیماریها و یا نارسایی ها و یا زیبایی پوست کاربرد بسیار زیادی دارد.

توجه : استفاده از روغنهایی مانند روغن بادام شیرین و روغن آرگان و … میتواند در زیبایی و سلامت پوست شما تاثیر خوب و مثبتی داشته باشد.

روغن خراطین و روغن زالو
مصرف روغن زالو و روغن خراطین

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین روغنی می باشد که از کرم ایزینیافتیدا (کرم خراطین ) تحت شرایط خاص و با ترکیب روغن پایه بدست می آید از خراطین در صنایع آرایشی به عنوان حجم دهنده و جوان کننده استفاده می شود.

روغن خراطین و روغن زالو
مصرف روغن زالو و روغن خراطین

تاثیرات شگفت انگیز روغن خراطین:

  • روغن خراطین برای ترمیم جوشگاه (اسکار scar) مناسب می باشد.
  • رفع کنندگی گودی زیر چشم
  • رفع چین و چروک پوست صورت
  • چاق کنندگی و حجم دهندگی
  • بزرگ کننده فوق العاده آلت تناسلی آقایان و موثر در بزرگ کردن و سفت کننده سینه و باسن خانم ها
  • و …

قیمت روغن خراطین اصل

قیمت روغن خراطین اصل را براحتی میتوانید در بخش فروشگاه مشاهده و اطلاعات کاملتر و تخصصی تر را دریافت کنید.

کانال ایتا محصول سالم
آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها 52

روغن زالو برای چیست؟

اگر شما این مطلب را می خوانید مطمئناً به دنبال موضوعی هستید تا اطلاعات خود را در زمینه روغن زالو و مزایا و همچنین کاربرد های آن بیشتر کنید.
اما روغن زالو برای چیست و چه کاربردی دارد؟ خوشبختانه روغن‌زالو جزء آن دسته از فراورده هایی میباشد که عارضه خاصی نداشته و با خیال راحت می توانید از روغن زالو اصل استفاده کنید.

روغن زالو برای موارد زیر تاثیرات مثبتی دارد:

• زیبایی پوست
• جوانسازی پوست
• ضد چین و چروک
• ضد لک و آکنه ( محفل کنندگی لکهای صورت)
• لطیف کنندگی پوست
• شاداب کنندگی و شفاف کنندگی پوست صورت
• حجم دهندگی اعضای بدن ( چاق کنندگی صورت)
• حجم دهندگی اعضای صورت مانند گونه ها و لب ها
• افزایش حجم طبیعی در عضلات و آلت تناسلی آقایان
• کاهش دادن مدت زمان بهبودی زخم و جراحت های بدن
• پیشگیری کردن از لخته شدن خون در رگها
• بازسازی اعضای درونی مانند بافت ها و عروق بدن انسان
• و…



نکته : محصولات طبیعی دیگری از زالو وجود دارد که بصورت تخصصی برای موارد مختلفی مانند جوش صورت ، چین و چروک صورت ، زیبایی پوست ، ضد لک و سیاهی و … موجود می باشد که بهترین گزینه ها ” کرم بوتاکس طبیعی زالو ” و ” صابون زالو ” ( در ۴ نمونه صابون لایه بردار زالو ، صابون زالو جلبک ، صابون زالو گل رز ، صابون زالو آرگان ) می باشد.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا


خواص اصلی روغن زالوی طبیعی:

در تصویر زیر خواص اصلی روغن زالو ارائه شده است.

روغن زالوی باکیفیت بالا و مرغوب - ایران زالو دات کام

چگونه روغن زالو تهیه کنیم؟

اگر شما نیز جزوه آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید روغن زالو را در منزل تهیه کنید می توانید این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

  1. شما می توانید زالوهای با کیفیتی که روده شویی شده اند و در زیر نور آفتاب خشک شده اند را کوبیده و درون روغن پایه که غالباً روغن کنجد و یا روغن زیتون می باشد بریزید.
  2. البته نسبت جسم زالوی خشک شده به نسبت روغن پایه هر میزان بیشتر باشد شما روغن زالوی باکیفیت تر خواهید داشت اما به طور کل می توان به صورت ۵۰ درصد جسم زالو و ۵۰ درصد روغن پایه استفاده کنید تا روغن باکیفیتی داشته باشید.
  3. بعد از گذشت مدت زمان ۱ الی ۳ ماه شما می توانید از این روغن زالو استفاده کنید اما روش دیگری نیز وجود دارد که بسیار سریع تر و کوتاه مدت تر می توانید به روغن زالو برسید.
همکاری در فروش روغن خراطین
مصرف روغن زالو و روغن خراطین

نحوه ساخت روغن زالو در منزل به صورت سریع چگونه است؟

ابتدا زالوهای خشک شده و عاری از آلودگی و خون و … را شسته (خون موجود در داخل بدن زالو را کاملا تخلیه می کنیم و آنها را زیر آفتاب به مدت چند روز قرار داده تا کاملا خشک شود ) سپس می‌توانید این زالوها را بکوبید و یا آنها را با دستگاهی مانند دستگاه آسیاب برقی خرد کنید.

البته ناگفته نماند که نمی‌توان زالوی خشک شده را به طور کامل به ذرات ریز تبدیل کرد چراکه جسم زالوی خشک شده شبیه به چرم می باشد.

بعد از آماده کردن زالو های خرد شده روغن زیتون یا کنجد با کیفیت اندازه حجم زالوهای آماده شده درون ظرف فلزی ریخته و هر دو را با هم مخلوط می کنیم و به همان میزان آب بر روی این مخلوط می ریزیم و سپس بر روی حرارت بسیار ملایم قرار می دهیم تا در عرض چند ساعت کم کم حجم آب موجود در درون روغن ها تبخیر شده و روغن با کیفیتی به دست آید.

روغن خراطین و روغن زالو
مصرف روغن زالو و روغن خراطین
  • در آخرین مرحله بایستی روغن به دست آمده را از صافی عبور داده تا جسم زالوها از روغن جدا شود نکته‌ای که اهمیت دارد این است که مواظب عدم وجود آب درون روغن باشید چرا که کیفیت کار شما را کاهش خواهد داد.
  • ظاهر روغن زالو به شکل پودر بوده و می توانید با استعمال عام بر روی پوست خود از میزان کیفیت آن مطمئن شوید.
  • مزیت روغن زالو همانطور که در پاراگراف های بالا اشاره شد در این است که عارضه خاصی ندارد و استعمال و مصرف آن بدون ضرر بر روی پوست می باشد.
  • روشی که در بالا بدان اشاره کرده ایم یکی از چندین روش تولید روغن زالو در منزل می باشد که در یک روز می توانید به راحتی و به سرعت به روغن زالو برسید.

* داشتن تجربه در تهیه روغن زالو یا روغن خراطین بسیار مهم است *

توقع نداشته باشید که در اولین مرحله بتوانید روغن با کیفیت بالا تولید کنید چراکه این کار نیازمند تجربه و تخصص خاص خود می باشد. پیشنهاد می کنیم برای اولین بار با حجم کمتر کار خود را آغاز کنید و بعد از چندبار تولید روغن زیاد و در حجم کم می توانید کار خود را گسترش داده و با کیفیت بالاتری به محصول نهایی برسید.


نسبت به کیفیت محصولات ، ارزان بخرید ! … قیمتها را مقایسه کنید …
تمامی روغنهای ارائه شده در ایران زالو با کیفیتی عالی ، تضمینی و قیمتی بسیار مناسب ارائه می گردند ( از تولید به مصرف و دست اول بخرید )

کانال ایتا محصول سالم
آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها 53

روغن زالو چطور استفاده کنیم؟

خیلی از افراد بعد از خرید روغن زالو برای استفاده آن با شک و شبهه مواجه می شوند و نمی دانند که آیا روش مصرف آن درست انجام می‌دهند یا نه؟
با توجه به نیازی که برای استفاده از روغن زالو دارید می توانید این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا بهتر و سریع تر بتوانید نسبت به مصرف روغن زالوی اصل اقدام کنید.

جعبه روغن زالو و خراطین اصل
مصرف روغن زالو و روغن خراطین

نکات و نحوه استفاده از روغن زالو به طور کلی بدین گونه است:

قبل از مصرف شیشه را تکان دهید ( برای روغن زالو هایی که دارای ذرات معلق می باشد که با نام های لُحم – لِرد و … شناخته می‌شود)

موارد زیر تقریبی هستند :
حداقل یک الی دو شیشه ۴۰ سی سی برای اعضای صورت به مدت یک ماه کافی می باشد.
حداقل یک الی دو شیشه ۷۰ سی سی برای یک دوره ۳ ماهه تمام اعضای صورت نیاز است.
حداقل یک الی دو شیشه ۱۲۰ سی سی برای اندامهای زیر لباس مانند سینه / باسن / آلت تناسلی و .. نیاز است.

حتما به صورت مداوم روزی یک الی دو بار از روغن زالو به درستی استفاده کنید تا کاملا جذب پوست شود ( نحوه استفاده را در مطالب پایین مطالعه کنید) برای اینکه تاثیر بیشتری از روغن زالو داشته باشید قبل از مصرف روغن حتماً عضو مورد نظر را بشوید یک دوره کامل دو الی سه ماهه از روغن زالو استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید و زمان مصرف نباید کمتر از این مدت باشد.


نحوه استفاده از روغن زالو برای صورت:

صورت انسان یکی از حساسترین و مهمترین اعضا به شمار می رود که با کوچکترین عارضه پوستی به شدت تاثیر منفی خود را نشان می دهد. موارد بسیار زیادی برای دلیل استفاده از روغن زالو و یا سایر روغنها و پمادها وجود دارد که اکثر مشتریان و مصرف کنندگان این گونه از روغنها خانمها می باشند.

از عمده ‌ترین مشکلات می‌توان به چین و چروک صورت ، جوش صورت ، پیری پوست ، لک و سیاهی ، عدم لطافت و زیبایی پوست و… اشاره کرد.



مطمئن باشید اگر روغن زالو با کیفیت و اصل تهیه نمایید و به درستی از این محصول شگفت انگیز استفاده کنید تمامی مشکلاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم و یا دهها مشکل و عارضه پوستی که اکثر مردم با آنها درگیر هستند را به راحتی می توانید درمان کنید.

این روش به عنوان طبیعی ترین و همچنین کم هزینه ترین و مطمئن ترین روش به شمار می رود که شما به راحتی و به سرعت می توانید به پوست دلخواه خود برسید.

اگر برای پوست صورت می‌خواهید از روغن زالو استفاده کنید ابتدا صورت خود را با آب ولرم بشویید و سپس خشک کنید و بعد از آن چند قطره از روغن زالوی اصل را در کف دست خود ریخته و آن را بر روی صورت خود ماساژ دهید.

بهتر است با حوصله و به میزان ۳ الی ۵ دقیقه حداقل این کار را انجام دهید تا از جذب شدن روغن زالو بر پوست خود مطمئن شوید.

زمانهای صبحگاه بعد از بیدار شدن و شستشوی صورت و شب قبل از خواب بهترین زمان برای استفاده از روغن زالو و صابون زالو می باشد.


روغن زالو آلت تناسلی را تا چند سانت افزایش میدهد؟

مصرف دیگری که از روغن زالو در بین مردم شایع می باشد و استفاده از آن برای افزایش حجم آلت تناسلی در آقایان و همچنین خوش فرم سازی بدن در خانم ها می باشد.

روغن خراطین اصل ایران زالو
مصرف روغن زالو و روغن خراطین

تفاوتی نمی کند که شما برای چه قسمتی از بدن خود می خواهید از این روغن استفاده کنید در این مطلب قصد داریم تا به نحوه استفاده از روغن زالو بر روی سایر اندام‌های بدن انسان توضیحات کاملی را ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه شوید.

اگر برای سینه و یا باسن و یا آلت تناسلی خود می‌خواهید از روغن زالو استفاده کنید تا افزایش حجم و یا خوش فرمی در آن بخش از عضو مورد نظر را به دست آورید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا بعد از تمیز کردن عضو مورد نظر و شستشو و همچنین خشک کردن با توجه به حجم وسعت عضو مورد نظر، از روغن زالو استفاده کنید و آن را مانند روشی که در بالا برای صورت توضیح دادیم بر روی عضو مورد نظر استعمال کنید.
براحتی میتوانید از مشاوره رایگان ما در ایتا یا روبیکا برای این موضوع کمک بگیرید.

اگر به درستی روغن زالو را استفاده کنید در زمانی بین یک ماه الی سه ماه می توان به نتیجه مطلوب دست یابید.

افزایش آلت تناسلی آقایان با روغن خراطین
مصرف روغن زالو و روغن خراطین

طبق آزمایشات به عمل آمده و همچنین تحقیقاتی که بین مصرف‌کنندگان روغن ‌خراطین و زالو انجام شده است استفاده صحیح از روغن زالو باعث افزایش یک الی چند سانتی متر در طی یک ماه برای طول آلت تناسلی را خواهد داشت و همچنین تقریباً یک سانتیمتر در قطر افزایش خواهید داشت.

مصرف روغن زالو برای باسن و یا سینه نیز به همین منوال بوده و بعد از دو ماه الی سه ماه می توانید به فرم مطلوب خود برسید.

روغن زالو و روغن خراطین هر دو به عنوان تاثیرگذارترین روغنهایی که استعمال خارجی می شوند برای افزایش سایز و حجم اعضای مختلف بدن کاربرد داشته اند.

روغن خراطین اصل

آیا خراطین بزرگ کننده آلت مردان است؟

روغن زالو و روغن خراطین اصل بعنوان یکی از موارد برای حجم دهی این عضو می باشند. البته به شرطی که بدرستی استفاده گردند.( در همین مقاله نحوه استفاده آن توضیح داده شده است ).

توجه: استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی مردانه بیشتر موجب افزایش حجم شده (افزایش قطر) و تاثیر آن در افزایش طول کمتر است.


آیا روغن خراطین و روغن زالو کلفت کننده آلت تناسلی می باشد؟

روغن خراطین و روغن زالو بعنوان طبیعی ترین روش و مطمئن ترین راه برای کلفت کردن آلت تناسلی در مردان می باشد. ما به این موضوع در مطالب دیگر سایت پرداخته ایم.

آیا بدنبال مقالات کاربردی و آموزشی با نکات تخصصی در زمینه مصرف روغن خراطین و روغن زالو هستید ؟ موارد زیر را حتما ببینید :
اطلاعات کاملتر در زمینه روغن خراطین و روغن زالو اصل✔️
خرید روغن خراطین اصل و تضمینی

روغن خراطین اصل چیست و چه کاربردی دارد؟


روغن خراطین و روغن زالو چند سانتیمتر آلت تناسلی را افزایش میدهند؟

همانطور که در مطالب بالا توضیح دادیم روغن زالو می تواند هم در زیبایی پوست و رفع مشکلات و نارسایی های پوستی تاثیرات شگفت انگیزی داشته باشد و هم در حجم دهندگی کاربرد بسیار زیادی دارد.

خواص و مزایای روغن خراطین اصل
مصرف روغن زالو و روغن خراطین

اما روغن خراطین نیز می تواند مانند روغن زالو در حجم دهندگی اعضای مختلف بدن تاثیر بسیار شگفت انگیزی داشته باشد به طوری که امروزه در بین مردم به عنوان یکی از معروف‌ترین روغن‌های مصرفی برای مقاصد مختلف اعضای بدن کاربرد دارد.

هاشمی ۰۹۱۸۹۶۴۴۴۳۶ سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما

کانال ایتا محصول سالم
آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها 54


کانال ایتا محصول سالم
آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها 65

‫22 نظر

  • حسین گفت:

    سلام ببخشید.برای آقایان باید کامل برای آلت استفاده کنند؟یعنی حفشه هم باید روغن مالی بشه یا نه
    تشکر

    • admin گفت:

      سلام دوست گرامی.
      در زمان مصرف پیشنهاد میشه برای کل آلت روغن استفاده بشه.
      استفاده از روغن زالو و یا روغن خراطین طبیعی ضرری برای بدن نداره.
      نحوه استفاده صحیح برای خریداران ارسال میشه.

  • ل/ه گفت:

    سپاس خیلی عالی بود. بیزحمت توضیح بدید کسانی که برای صورت میخوان استفاده کنند چکار باید بکنند ؟ منظورم صورتهای لاغر هست

    • admin گفت:

      سلام. در حال حاظر خراطین و یا میکس زالو خراطین بهترین گزینه برای حجم دهی هست.
      بصورت خلاصه : ابتدا عضو شسته شده.
      خشک کرده
      ماساژ خشک انجام میدهید
      بعد از گرم شدن پوست ، باید از روغن استفاده کنید
      تا اتمام روغن روی پوست بایستی ماساژ ادامه داشته باشد
      کمپرس سرد و یا دیپستمال مرطوب خنک استفاده کنید
      بعد از یک الی دو ساعت پوست شسته شود
      ————————————–
      هر روز باید انجام شود
      بهتره شبها انجام بشود
      از صابون زالو یا خراطین برای شستشو استفاده نمایید
      از مشاوره ما در واتساپ استفاده کنید

  • لیلی.س گفت:

    آیا مصرف روغن خراطین درخانوم ها برای حجم دهی باسن تاثیر دارد ؟و اینکه باید چه مدت زمان استفاده کنم ؟

    • admin گفت:

      سلام.
      تفاوتی بین خانمها و آقایان در نوع مصرف وجود ندارد.
      چنانچه بدستی از این محصولات استفاده نمایید نیجه خواهید گرفت.
      پیشنهاد میکنیم در شبکه های مجازی از مشاور هما نیز بهره ببرید.۰۹۱۸۹۶۴۴۴۳۶ هاشمی

  • ب. ر گفت:

    سلام آقای هاشمی .من بر روی پیشانی ام چند خط افتاده که به عنوان خط اخم است که بسیار برایم عذاب آور شده است بنظر شما از کدام محصول تان استفاده کنم بهتر تاثیر دارد ممنون می شم راهنمایی کنید؟با سپاس .

    • admin گفت:

      سلام و عرض ادب. بهترین گزینه استفاده همزمان کرم بوتاکس طبیعی و صابون زالو می باشد.
      البته میتوانید از روغن خراطین نیز استفاده نمایید.
      چناچه سوالی دارید در واتساپ بپرسید تا راهنمایی کنیم.

  • محمد گفت:

    سلام ببخشید برای افزایش الت روغن خراطین بهتر است یا روغن زالو

    • admin گفت:

      سلام. برای آقایون میکس خراطین زالو و یا روغن خراطین بهتره. البته نحوه استفاده و … ارسال میشه.

    • رسول پوریاسینی گفت:

      برای آلت باید چگونه استفاده کنم

    • admin گفت:

      سلام. نحوه مصرف روغنها بهمراه محصول سفارش داده شده ارسال خواهد شد با این اوصاف اگر سوالی دارید در واتساپ یا تلگرام بپرسید تا پاسخ دهیم
      09189644436 هاشمی

  • محمدرؤف مخلص گفت:

    سلام و احترامات برادر محترم!
    آیا همین محصولات شما در افغانستان قابل دسترس است و پیدا میشود یاخیر؟
    بااحترام

    • admin گفت:

      سلام
      خیر فقط داخل کشور ایران این محصولات به فروش میرسند.
      اگر در ایران از آشنایان و یا اقوام خود دارید میتوانید از طریق آنها اقدام نمایید.

    • مشتری گفت:

      من هم روغن خراطین دارم هم زالو مگه عیب داره چند قطره از یکی و‌چند قطره دیگر از یکی دیگش بریزم و باهم ماساژ بدم

    • admin گفت:

      خیر مشکلی نداره میتونید با هم مصرف کنید

  • عرفان گفت:

    سلام
    من روغن زالو وپماد خراطین خریدم دوتایی باهم هستند چطوری استفاده شون کنم؟دوتا را باهم همزمان استفاده کنم؟

    • admin گفت:

      سلام.
      ما پماد خراطین فروش نداریم
      نحوه استفاده روغن خراطین را میتوانید در سایت بخش مقالات مشاهده نمایید.

  • معصومه گفت:

    سلام استاد
    چه سایزهایی برای روغنها دارید؟
    برای بدن از کدوم استفاده کنیم؟

    • admin گفت:

      سلام
      در بخش فروشگاه تمامی سایز ظرفها با قیمت مشخص هستند
      با توجه به وسعت عضو مورد نظر باید انتخاب کنید.
      مثلا : برای صورت ، ظرف 70 میل برای تقریبا یک ماه کافیه و ظرف 120 میل تقریبا 2 ماه کافیه

  • مهرداد گفت:

    سلام
    ایا مصرف سیگار و مواد مخدر در دوران مصرف روغن خراطین و زالو تاثیر داره یا اینکه در دوران مصرف اثرات مثبت رو ازبین میبره
    نزدیکی *** در دوران مصرف تاثیرات منفی نداره ممنون میشم جواب بدین

    • admin گفت:

      سلام.
      مصرف مواد مخدر بر روی نتیجه بخشی روغنها تاثیر داره.
      پاسخ سوال دوم : مشکلی نداره – فقط باید حتما پاکسازی روغن کامل انجام و بهداشت رعایت بشه

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *