منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
آموزش پرورش زالو بصورت غیر حضوری در سال 1401

آموزش پرورش زالو بصورت غیر حضوری در سال 1401

آموزش پرورش زالو بصورت غیر حضوری در سال 1401 در غالب پکیج آموزشی ارائه می گردد شما میتوانید از مشاوره تخصصی ما بصورت رایگان در ابتدای کار بهره ببرید براحتی می توانید در واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

09189644436 هاشمی / تماس – واتساپ – تلگرام

پیشنهاد میکنیم برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی ، فایلهای صوتی لینک زیر را حتما گوش دهید.

آموزش پرورش زالو بصورت غیر حضوری

برای دریافت مشاوره آموزش پرورش زالو بصورت غیر حضوری سوالات بسیار زیادی در این زمینه پرسیده می شود که مهمترین آنها را در زیر ارائه نموده ایم پیشنهاد میشود حتما در ابتدا تمامی موارد مندرج در سایتها و مقالات مختلف را بدقت مطالعه کنید و اطلاعات اولیه خود را تکمیل کنید تا با کمترین ریسک و اشتباه در این عرصه قدم بگذارید البته تمامی موارد مهم و کاربردی در آموزشها به شما ارائه می گردد.

پرورش زالو
  • آیا پرورش زالو سودآور است؟
  • ایا پرورش زالو درامد دارد؟
  • ایا پرورش زالو به صرفه است؟
  • از کجا شروع کنم پرورش زالو؟
  • برای پرورش زالو از کجا شروع کنیم؟
  • برای پرورش زالو از کجا باید شروع کرد؟
  • برای پرورش زالو چکار باید کرد؟
  • برای پرورش زالو چه امکاناتی لازم است؟
  • چطور زالو پرورش دهیم؟
  • چقدر سرمایه برای پرورش زالو نیاز است؟
  • پرورش زالو چقدر سرمایه میخواد؟
  • پرورش زالو چقدر سود دارد؟
  • پرورش زالو چقدر درامد دارد؟
  • پرورش زالو چقدر هزینه دارد؟
  • پرورش زالو چند ماه طول میکشد؟
  • چگونه پرورش زالو دهیم؟
  • چگونه مجوز پرورش زالو بگیریم؟
  • چگونه میتوان زالو پرورش داد؟
  • پرورش زالو چگونه است؟
  • چگونه در منزل زالو پرورش دهیم؟
  • پرورش زالو چگونه انجام میشود؟
  • پرورش زالو چیست؟

و صدها نوع سوال از این قبیل که ما در ادامه به بعضی از این موارد پاسخ خواهیم داد بسیاری از این سوالات تکراری و یا شبیه به هم می باشند و پاسخ یکسانی دارند فلذا سعی کرده ایم بصورت خلاصه و مفید به آنها پاسخ دهیم.


آیا پرورش زالو سودآور است؟

سودآوری پرورش زالو به شرطی که این حرفه صحیح انجام شود قطعی می باشد طبق آموزشهای دریافتی سعی کنید این کسب و کار را انجام دهید در ابتدا عجله نکنید و اطلاعات اولیه خود را کامل کنید اگر در این کسب و کار تجربه لازمه را در طی یک الی دو دوره بدست آورید براحتی میتوان توقع سود آوری یک شغل کامل را از آن داشت.

خرید زالو

ایا پرورش زالو درامد دارد؟

درامد پرورش زالو با توجه به میزان تجربه و اطلاعات شما متغییر می باشد و میتوانید مبالغی بین 1 الی چند میلیون در ماه درامد داشته باشید در حین فعالیت سعی کنید با دقت و صحیح تمامی مواردی که آموزش دیده اید را انجام دهید و خودسرانه و یا به پیشنهاد افراد بی تجربه عمل نکنید در این صورت است که پرورش و تکثیر زالو برایتان درامد خواهد داشت.

ایا پرورش زالو به صرفه است؟

بله. تنها مشکل و تهدیدی که سودآوری این حرفه را تحت الشعاع قرار می دهد تلفات زالوها می باشد که اکثر مواقع بعلت رعایت نکردن پارامترهای بهداشتی آب و محیط و همچنین تنشها و استرسها اتفاق می افتد البته موارد مختلفی در بحث مرگ و میر زالوها دخالت دارند که در ادامه بطور خلاصه اشاره میکنیم.

  1. عدم رعایت بهداشت محیط
  2. عدم رعایت بهداشت آب
  3. عدم رعایت بهداشت فرد پرورش دهنده شامل لباسها و دستها و…
  4. استرشها و تنشهای وارده به زالوها ( فیزیکی – ارتعاشی – حرارتی و…)
  5. مدیریت غلط و ضعیف فارم پرورش زالو
  6. وجود مواد شیمیایی و … مانند بنزین در نزدیکی محل نگهداری زالوها
  7. عدم رعایت صحیح دما در شرایط خاص مانند بعد از تغذیه
  8. و…
پرورش زالو

از کجا شروع کنم پرورش زالو؟

برای شروع بکار پرورش زالو بهتر است اطلاعات اولیه خود را تکمیل کنید حتما فایلهای صوتی زیر را گوش دهید این فایلهای صوتی حاوی سوالات پر تکرار شما می باشد که به آنها پاسخ داده ایم به ترتیب گوش دهید.

برای پرورش زالو از کجا شروع کنیم؟

شروع پرورش زالو بهتر است با تکمیل اطلاعات و معین کردن مسیر فعالیت باشد سعی کنید آموزش مناسبی در این مورد دریافت نمایید پیشنهاد ما پکیج آموزشی تکثیر و پرورش زالو می باشد.

انتخاب مسیر یعنی معین کردن روش پرورش زالو و یا تکثیر زالو

آموزش پرورش زالو بصورت غیر حضوری در بسته آموزشی

سی دی آموزش پرورش زالو

برای پرورش زالو از کجا باید شروع کرد؟

برای شروع به کار پرورش زالو موارد فوق را مطالعه کنید در بالا به این موارد پرداخته ایم سعی کنید صوتهای فوق را حتما گوش دهید.

طرح توجیهی پرورش زالو و سودآوری پرورش زالو (۱)

برای پرورش زالو چکار باید کرد؟

ابتدا آموزشهای مقدماتی را دریافت نمایید و سپس چنانچه مایل بودید آموزش ببینید در قدم اول باید وسایل مورد نیاز تهیه گردد اگر نمی دانید چه تجهیزاتی نیاز است بهتر است ” مهمترین وسایل مورد نیاز برای راه اندازی فارم پرورش زالوی طبی ” را مطالعه کنید. قدم بعدی آماده سازی فارم پرورش زالو و خرید زالو و شروع به فعالیت می باشد.

محل پرورش زالو باید حداقل 20 الی 30 متر مربع بوده و با توجه به نقشه فارم ، تجهیزات پرورش زالو چیدمان گردند وسایلی مانند : مخازن آب – کولر گازی – دستگاه تصفیه آب – قفسه بندی ها – وانها یا آکواریومها – پت ها و…

طرح توجیهی پرورش زالو و سودآوری پرورش زالو (۱)

برای پرورش زالو چه امکاناتی لازم است؟

وسایل و تجهیزات برای پرورش زالو متنوع هستند و شما باید با توجه به نیازتان و همچنین آموزشهایی که دیده اید نسبت به خرید آنها اقدام نمایید.

سعی کنید حتما در ابتدا وسایل را خریداری نکنید و بعد از دریافت آموزش و اطمینان از انتخاب روش مناسب نسبت به خرید تعداد مشخص در اندازه های معین و … اقدام نمایید.

وسایل و تجهیزات فارم زالو ۱۳۹۹

چطور زالو پرورش دهیم؟

پیشنهاد می کنیم برای رسیدن به پاسخ” چطور زالو پرورش دهیم؟ ” لینکهای زیر را مطالعه نمایید همانطور که به ظاهر حرفه پرورش و تکثیر زالو ساده بنظر می رسد اما دارای نکات و موارد ریز و درشت بسیاری می باشد که بایستی آنها را رعایت نمایید تا ضرر و زیان نداشته و درامد زایی مناسبی داشته باشید.

در چه مکانی میتوان زالو پرورش داد؟ + فیلم نکات مهم انتخاب فارم زالو
میزان سرمایه اولیه و سودآوری پرورش زالو + آموزش نکات کاربردی
نکات بسیار مهم در شرایط پرورش زالو
نکات ساده اما مهم در پرورش و تکثیر زالو برای افراد تازه کار
چگونه می توانیم پرورش زالو در منزل را بصورت اصولی انجام دهیم؟

چقدر سرمایه برای پرورش زالو نیاز است؟

دقیق نمیتوان به این سوال پاسخ داد اما با توجه به حجم شروع به کار شما و میزان خرید تجهیزات و زالوها و … برای شروع مبلغی بین 20 الی 50 میلیون نیاز می باشد شما باید برای خرید وسایل و زالوها و همچنین آماده سازی محل فعالیت هزینه در نظر بگیرید و اگر از کارگر استفاده می کنید به این هزینه نیز توجه کنید البته هزینه های جانبی مانند هزینه انرژی و موارد ناخواسته نیز ممکن است نیاز به پرداخت داشته باشند.

درآمد و سود و زیان در پرورش زالو چگونه است

پرورش زالو چقدر سرمایه میخواد؟

برای شروع به کار شما فقط باید تجهیزات و زالوهای مورد نیاز خود را تهیه نمایید در پاراگراف بالا در این زمینه صحبت کردیم و گفتیم که هزینه های اصل شامل موارد زیر می باشد:

  • هزینه خرید تمامی وسایل مورد نیاز
  • هزینه خرید زالوها
  • هزینه آماده سازی مکان پرورش و تکثیر زالو + لوله کشی و برق کشی و …
  • هزینه انرژی
  • هزینه کارگری و…
زالوی هیرودو / ایران زالو دات کام
آموزش پرورش زالو بصورت غیر حضوری در سال 1401 18

پرورش زالو چقدر سود دارد؟

در پرورش زالو ، هر زالوی بچه (لارو زالو) را با قیمتی بین 1500 الی 2500 تومان خریداری می کنید و بعد از رسیدگی بین 6 الی 9 ماه با قیمت 8 الی 12 هزار تومان به فروش می رسانید. البته موارد فوق تقریبی هستند شما با توجه به میزان خرید زالوهای خود میتوانید یک سود تقریبی را لحاظ کنید البته حتما موارد زیر را نیز در نظر بگیرید:

  • احتمال تلفات در طی 6 الی 9 ماه وجود دارد و هر چقدر این میزان کمتر باشد سود آوری شما بیشتر است
  • ممکن است در زمان خرید لارو ، قیمت گرانتر در بازار رد و بدل گردد و یا در زمان فروش زالوها قیمت بازار کمتر باشد و سود شما کمتر گردد
  • شاید هزینه های جانبی مانند انرژی و کارگری و نگهداری وسایل و … بیش از حد انتظار شما گردد
برای پرورش زالو از کجا باید شروع کرد

پرورش زالو چقدر درامد دارد؟

چنانچه به این کسب و کار بطور کامل بپردازید و کلیه اطلاعات لازمه را داشته باشید میتوانید بعنوان یک شغل کامل از آن درآمد زایی داشته باشید یعنی درآمدی تقریبا بین 3 الی 8 میلیون در ماه.

البته همه جور احتمال در این نوع از کسب و کارها وجود دارد و طبق تجربه باید گفت که حتما از حجم کم کار خود را شروع نموده و کم کم گسترش دهید تا در طی چند دوره فعالیت به تجربه بالا و مناسب برسید و بازار خوبی برای خود درست کنید همیشه برای تمامی محصولات ، کیفیت محصول حرف اول را میزند پس کیفیت برتر و قیمت اصولی می تواند باعث موفقیت شما و سودآوری بیشتر گردد.

پرورش زالو چقدر هزینه دارد؟

در مطالب بالا به این موضوع پرداختیم شما باید به مواردی مانند وسایل ، زالوها ، مکان و… هزینه پرداخت نمایید

لیست تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای راه اندازی فارم پرورش زالوی طبی

پرورش زالو چند ماه طول میکشد؟

تقریبا بین 6 الی 9 ماه طول می کشد در فصل بهار کار را شروع میکنید و در زمستان میتوانید زالوهای پرورشی خود را به فروش برسانید البته تکثیر زالو زمان بیشتری را نیاز دارد و هر فرد تکثیر کننده چنانچه صحیح کار خود را انجام دهد میتواند در طی یکی دوره تقریبا 2 بار برداشت پیله زالو داشته باشد ( پیله همان کوکون زالو می باشد که درون هر پیله تقریبا 10 الی 20 بچه زالو قرار دارد)

عوامل تشکیل پیله خالی

چگونه پرورش زالو دهیم؟

پیشنهاد میشود مقالات زیر را حتما مشاهده کنید در ضمن جهت دریافت آموزشهای تخصصی میتوانید از بسته کامل آموزشی ما استفاده کنید.

در چه مکانی میتوان زالو پرورش داد؟ + فیلم نکات مهم انتخاب فارم زالو
میزان سرمایه اولیه و سودآوری پرورش زالو + آموزش نکات کاربردی
نکات بسیار مهم در شرایط پرورش زالو
نکات ساده اما مهم در پرورش و تکثیر زالو برای افراد تازه کار
چگونه می توانیم پرورش زالو در منزل را بصورت اصولی انجام دهیم؟
اطلاعات تکمیلی درزمینه زالو در ویکی پدیا

چگونه مجوز پرورش زالو بگیریم؟

در ابتدا و قبل از اینکه هیچ هزینه ای بکنید به جهاد کشاورزی شهر خود مراجعه نمایید و در بخش شیلات جهاد کشاورزی نحوه دریافت مجوز در شهر خود را جویا شوید

ناگفته نماند تا به امروز برای پرورش زالو در منزل مجوزی ارائه نمی گردد و باید خارج از محل زندگی در یک فضای جداگانه نسبت به فعالیت در این کار اقدام نمایید.( اگر میخواهید در منزل بصورت آزمایشی این کار را انجام دهید بدنبال مجوز نباشید)

پرورش زالو

چگونه میتوان زالو پرورش داد؟

در بالا توضیح دادیم پاراگرافهای بالا را بدقت مطالعه کنید و یا سایر مقالات را مشاهده نمایید اگر بدنبال آموزش تخصصی هستید از بسته آموزشی ما بهره ببرید.

پرورش زالو چگونه است؟

در ابتدا مکان پرورش زالو را آماده نمایید و بعد از آن نسبت به خرید وسایل اقدام کنید ( طبق آموزش باید وسایل را تهیه کنید) و بعد از آن با توجه به نیازتان زالو تهیه کنید البته خرید زالو در قدم اول باید با حجم کم و در صورت امکان بصورت حضوری انجام شود و یا از یک فرد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا زالوهای باکیفیت خریداری کنید که منجر به تلفات و مرگ و میر نگردند.

کلیه موارد فوق بطور کامل و قدم به قدم در بسته آموزش پرورش و تکثیر زالو ارائه شده است.

چگونه در منزل زالو پرورش دهیم؟

ابتدا مقالات سایت را مطالعه کنید و اگر مایل بودید از پکیج آموزشی ما استفاده کنید (سی دی آموزش پرورش زالو بطور کامل )

حتما این صفحه را از ابتدا بدقت مطالعه نمایید.

پرورش زالو

پرورش زالو چگونه انجام میشود؟

مواردی همچون خرید وسایل و خرید زالو در ابتدای کار لازم می باشد و سپس باید قرنطینه اولیه صورت گیرد در قرنطینه که بمدت تقریبی 20 الی 30 روز طول می کشد بایستی مراقب وضعیت سلامت زالوها و تعویض آبها و … بود بعد از قرنطینه باید تغذیه صحیح به زالوها انجام گیرد.

تغذیه زالو دارای مراحل مختلفی می باشد که به تمامی نکات بایستی توجه نمایید در بخش مقالات سایت ایران زالو به تغذیه زالوها نیز اشاره شده است

پرورش زالو

پرورش زالو چیست؟

پرورش زالو یعنی خریداری زالوهای لارو (بچه زالو) و نگهداری و رسیدگی به آنها به مدت 6 الی 9 ماه و فروش در سایز طبی می باشد.

پرورش زالو ریسک کمتری نسبت به تکثیر زالو داشته و همچنین درامد کمتری نیز دارد جهت کسب اطلاعات تخصصی و گام به گام حتما از بسته آموزشی ما که در قالب دی وی دی آموزشی می باشد بهره ببرید.


فیلم لیست وسایل پرورش زالو و پرسشهای متداول پرورش زالو

با ما در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید همچنین میتوانید بصورت تلفنی با شماره زیر تماس بگیرید.
09189644436 مهندس هاشمی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *