منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
برای پرورش زالو به کجا مراجعه کنیم؟ 1402

برای پرورش زالو به کجا مراجعه کنیم؟ 1402

برای پرورش زالو به کجا مراجعه کنیم؟ (سال 1401 – 1402)و بهترین مرجع و یا مرکزی که در زمینه آموزش ها و انتقال اطلاعات بتواند به بهترین شکل  ممکن ما را کمک کند کجاست؟

پرورش زالو به عنوان یک شغل نوظهور در دهه اخیر در کشور ما فعالان بسیاری را به خود جذب کرده است و به همین دلیل تا به امروز ارگان و یا اتحادیه خاصی به طور مستقیم نظارت بر این موضوع را برعهده ندارند.

آنچه در این مطب میخوانید:

اما برای دریافت  اطلاعات تخصصی پرورش زالو در هر زمینه‌ای ( مانند نحوه شروع به کار ،  نحوه آموزش ،  مجوزها و مدارک مورد نیاز ،  تسهیلات و غیره )  می توانید به مراکزی مانند جهاد کشاورزی بخش شیلات  و یا نظام مهندسی کشاورزی در شهر خود مراجعه کنید.

پرورش زالو
برای پرورش زالو به کجا مراجعه کنیم؟1402

برای پرورش زالو از کجا باید شروع کرد؟

درآمد و سود و زیان در پرورش زالو

برای پرورش زالو چه باید کرد؟

برای پرورش زالو در ابتدای امر چه باید کرد و چگونه می توان به درستی و به صورت اصولی قدم های اولیه را برداشت تا در این زمینه با کمترین خطر و ضرر و زیان به موفقیت  مناسب رسید.

ما بارها گفته ایم که بهترین راه برای شروع به کار در قدم های اولیه تحقیقات و بعد از آن انتخاب مسیر مناسب و سپس دریافت آموزش های کامل و کاربردی می باشد.

بعد از آنکه آموزش ها را دریافت نمودید می توانید نسبت به خرید وسایل و تجهیزات اقدام کرده و فارم پرورش زالوی خود را راه اندازی کنید.

برای پرورش زالو به کجا مراجعه کنیم؟1402
برای پرورش زالو به کجا مراجعه کنیم؟1402

پرورش زالو چقدر سرمایه میخواد؟

برای شروع به کار در پرورش زالو مبلغی بین ۱۵ الی ۳۰ میلیون تومان نیاز است تا بتوان تجهیزات و کلیه وسایل مورد نیاز را تهیه کرد.

البته این مبلغ برای حجم محدود می باشد و افرادی که قصد شروع فعالیت در حجم نیمه صنعتی و یا صنعتی را دارند باید با مواردی بسیار بیشتر از این اعداد فعالیت خود را شروع کند .

پیشنهاد ما نیز این است که با حجم کم و سرمایه مناسب کار خود را شروع کنید و  قدم اول را با مبالغ سنگین شروع نکنید.

درآمد و سود و زیان در پرورش زالو چگونه است
برای پرورش زالو به کجا مراجعه کنیم؟1402

پرورش زالو بصورت فیلم و سی دی آموزشی

آیا می دانید که ایران زالو ارائه دهنده پکیج آموزشی پرورش و تکثیر زالو در قالب سی دی های آموزشی می باشد شما می توانید آموزش های تخصصی و تضمینی را از ما با قیمتی بسیار مناسب دریافت نمایید.( به فروشگاه سایت مراجعه کنید)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *