منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
خرید روغن خراطین اصل و با کیفیت تضمینی در رشت

خرید روغن خراطین اصل و با کیفیت تضمینی در رشت

جهت خرید روغن خراطین اصل و با کیفیت تضمینی در رشت می توانید با ما ارتباط بگیرید گروه ایران زالو تامین کننده این محصول ارزشمند و با کیفیت می باشد.

09189644436 هـاشمـی
کانال روغن خراطین و زالو در ایتا
پیام به ادمین (مدیر سایت) در ایتا

کانال ایتا روغن خراطین و روغن زالو
خرید روغن خراطین اصل و با کیفیت تضمینی در رشت 27

روش های مختلفی برای تشخیص روغن خراطین اصل و باکیفیت وجود دارد که 4 الی 5 روش اصلی و مهم برای انتخاب صحیح روغن خراطین اصل وجود دارد که در ادامه همین مطلب به آن خواهیم پرداخت.

خرید روغن خراطین اصل و با کیفیت را با این مشخصات بشناسید

1-  رنگ روغن خراطین اصل

رنگ روغن خراطین اصل به حالت قهوه ای سوخته می باشد و با توجه به رنگ روغن می توانید از روی ظاهر نسبت به اصل بودن و یا بی کیفیت بودن روغن خراطین مطمئن گردید البته یکی از روشهای انتخاب روغن خراطین اصل ، رنگ روغن خراطین می باشد پیشنهاد می کنیم روش های دیگر را نیز حتماً لحاظ کنید.

روغن خراطین ایران زالو- خرید روغن خراطین اصل و با کیفیت
خرید روغن خراطین اصل و با کیفیت

2-  غلظت روغن خراطین اصل

به غیر از رنگ روغن خراطین باید به غلظت آن نیز توجه نمود روغن خراطین اصل دارای غلظت بالا و ظاهری متفاوت نسبت به روغن های معمولی می باشد غالباً در روغن خراطین ها تکه های ریزی به نام لرد نیز وجود دارد که بعد از مدتی ته نشین می گردند در زمان مصرف باید شیشه حاوی روغن را به مدت چند ثانیه تکان دهید تا لردهای ته نشین شده در روغن مخلوط گردند و بعد از آن می توانید برای ماساژ موضعی از روغن خراطین اصل بهره مند شوید.

آیا می دانید روغن خراطین چیست و چه کاربردی دارد؟

3-  بوی روغن خراطین اصل

اگر درب شیشه روغن خریداری شده را باز کنید بوی خاصی دارد که نشانگر اصل بودن روغن خراطین می باشد روغن خراطین اصل دارای بویی بخصوص و تندی می باشد که  از نشانه‌های طبیعی بودن آن به شمار می‌رود این بو بعضی از افراد قابل تحمل نمی باشد.

4-  فروشنده روغن خراطین اصل

چنانچه از اعتبار فروشنده روغن‌خراطین مطمئن هستید می توانید با خیال آسوده محصولات فروشگاهی را خرید نمایید اما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً در ابتدای امر سه مورد بالا را نیز لحاظ نمایید تا به طور کامل و مطمئن از خرید صحیح و تاثیر گذار بهره مند شوید.

5-  تاثیرگذاری روغن خراطین اصل

همانطور که می‌دانید تاثیرگذاری روغن خراطین اصل باید به گونه‌ای باشد که فرد مصرف کننده بعد از یک الی دو هفته مصرف هر روزه به نتیجه حداقلی برسد اما پیشنهاد می‌شود که حتماً دوره مصرف را تکمیل کنید تا تاثیرگذاری این روغن ماندگار بوده و بتوانید به نتیجه مطلوب تری برسید.در حالت کلی بین دو الی سه ماه باید هر روزه از این محصول استفاده کنید

ناگفته نماند که نحوه صحیح استفاده از روغن‌های زالو و خراطین به همراه ماساژها و ورزشهای هر عضو را باید بدانید تا به نتیجه بهتری برسید در سایت ایران زالو بخش ویدئوها تصاویری از نحوه ماساژ صورت و گردن ،  سینه و باسن ،  و…  ارائه شده است که می توانید با مشاهده این ویدیوهای آموزشی با مصرف روغن خراطین ، بهتر و کامل تر به نتیجه برسید.

کانال ایتا روغن خراطین و روغن زالو
خرید روغن خراطین اصل و با کیفیت تضمینی در رشت 30

09189644436 هـاشمـی
کانال روغن خراطین و زالو در ایتا
پیام به ادمین (مدیر سایت) در ایتا


1- چگونه می توان برای خرید روغن خراطین اصل اقدام نمود؟

برای خرید روغن خراطین و سایر روغنها از سایت ایران زالو می توان به صورت مستقیم و تماس تلفنی اقدام به خرید نمود .و روش دوم از طیق خرید از درگاه سایت اقدام کرد.

2- چه فرقی بین روغن خراطین و زالو وجود دارد؟

روغن خراطین تضمینی

مصرف روغن خراطین باعث حجم دهی و تغییر سایز در اندامهای مختلف بدن می شود و دارای طبع گرم است
مصرف روغن زالو بیشتر باعث جوانسازی و پرکنندگی و از بین بردن چین وچروک های پوست می شود و نسبت به خراطین طبع خنک تری دارد.


در مطالب بالا یاد گرفتید که چگونه روغن خراطین اصل را از روغن خراطین های بی کیفیت تشخیص دهید شما میتوانید جهت خرید روغن خراطین و روغن زالو اصل با ما ارتباط بگیرید و یا از طریق فروشگاه سایت ایران زالو اقدام به خرید نمایید کلیه آموزش های نحوه استفاده از روغن ها و بروشور هر محصول به همراه سفارشات دوستان ارسال می گردد ناگفته نماند که روغن‌ها در سایزهای مختلف به مشتریان عزیز ارسال میشود.

شما می توانید همزمان با استفاده از روغن ها از صابون های زالو و خراطین و یا کرم بوتاکس طبیعی زالو نیز بهره مند شوید تا به نتیجه ایده آل و مطلوبی برسید پیشنهاد می کنیم همزمان با خرید و یا بعد از خرید با ما ارتباط بگیرید تا بتوانید انتخابی صحیح تر و مطمئن تری داشته باشید.

کیفیت روغن های ارائه شده توسط تیم ایران زالو به صورت تضمینی بوده و با غلظت و کیفیت بالا محصولات تقدیم به هموطنان عزیز می گردد.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *