منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
خرید و آموزش استفاده روغن خراطین برای صورت ، لب و گونه

خرید و آموزش استفاده روغن خراطین برای صورت ، لب و گونه

خرید و آموزش استفاده روغن خراطین برای صورت ، لب و گونه و همچنین معرفی بهترین روغنها در این صفحه برایتان ارائه می گردد.

جعبه روغن زالو و خراطین اصل
خرید و آموزش استفاده روغن خراطین

09189644436 هاشمی (تماس – پیامک – ایتا)
کانال روغن خراطین و زالو در ایتا
+ پیام به ادمین در ایتا

خرید و آموزش استفاده روغن خراطین برای صورت ، لب و گونه

را از ایران زالو بخواهید .ایران زالو بهترین روغن های مالشی را با کیفیت بالا و بهترین تاثیر گذاری برای مشتریان خود ارسال می کند.

روغن خراطین اصل با کیفیت بالا و تاثیر گذار را میتوانید به روشهای زیر راحت تر شناسایی و تهیه کنید:

  1. رنگ روغن خراطین قرمز شرابی / قهوه ای سوخته است.
  2. بوی روغن خراطین خاص می باشد و نباید روغن خراطین بی بو باشد.
  3. روغن خراطین اصل تقریبا غلیظ است.
  4. روغن خراطین اصل شفاف نیست و باید تاثیر گذار باشد.
  5. روغن زالو و خراطین اصل را از فروشنده های معتبر تهیه نمایید.
روغن خراطین ایران زالو- خرید و آموزش استفاده روغن خراطین
خرید و آموزش استفاده روغن خراطین

استفاده صحیح از روغن خراطین برای صورت

صورت به عنوان یکی از اعضای بسیار حساس و مهم در زیبایی افراد به شمار می رود و اگر به درستی از روغن خراطین استفاده کنید می توانید مشکلاتی مانند : لاغری صورت و گونه ها ، چین و چروک ها ، لک های پوستی ، تیرگی پوست ، پیری زودرس صورت ، کوچکی لب ها ، افتادگی پلک ها ، و… را برطرف نمایید.

اما چرا بعضی از افرادی که از روغن خراطین استفاده می کنند نمی توانند به نتیجه مطلوب برسند و یا نتیجه گیری آنها صددرصد نمی باشد؟

اصلی‌ترین دلایل سه موضوع بسیار مهم است:
اول آنکه: احتمالا از روغن خراطین بی کیفیت استفاده شده است!
دوم آنکه: نحوه صحیح استفاده از روغن خراطین انجام نشده است!
سوم آنکه: میزان تاثیرگذاری روغنها با توجه به عواملی مانند نوع پوست ، طبع افراد ، جنسیت و سن ، ژنتیک و … متفاوت می باشد.

خرید و آموزش استفاده روغن خراطین برای صورت ، لب و گونه برای افرادی که می خواهند صورتی خاص و زیبا باشند

برای هر عضوی از صورت و بدن چنانچه قصد استفاده از روغن های خراطین و یا روغن زالو را داشتید بایستی با توجه به عضلات و بافت عضو مورد نظر ماساژهای صحیح و اصولی را انجام دهید تا روغن تاثیرات بهتری داشته باشد البته نحوه استفاده از روغنها دارای قواعد و قوانین مخصوص به خود است که ما در مقالات بسیار زیادی به طور تخصصی به نحوه استفاده صحیح از روغن خراطین و روغن زالو برای اندام های مختلف بدن پرداخته ایم این مقالات را حتما به طور کامل مطالعه نمایید.

ارائه مشاوره رایگان و تخصصی بعد از خرید محصولات ارائه می گردد.


مصرف خراطین برای صورت

نحوه استفاده صحیح را در ادامه ارائه می دهیم هر عضوی با توجه به بافت و نوع عظلات مربوط به خود نیاز به ماساژ و استفاده بهینه روغنهایی مانند روغن خراطین و روغن زالو را دارد.

مصرف خراطین برای صورت می‌تواند با توجه به مواردی که در پاراگراف های بالا بدان اشاره کردیم تاثیرات مثبتی برای صورت داشته باشد چنانچه به دنبال جوانسازی و زیبایی و یا شفاف سازی پوست صورت خود هستید می توانید براحتی از روغن خراطین اصل استفاده کنید.
اگر روغن خراطین اصل به درستی استفاده نمایید می توانید شاهد تاثیرات بسیار شگفت انگیز این محصول طبیعی در مدت زمان کوتاه ۱۰ الی ۲۰ روز باشید اما باید حداقل ۳ ماه از این محصول استفاده کنید تا نتیجه مطلوب و ماندگاری را برای خود به دست آورید.

چنانچه هرگونه سوال عمومی و یا شخصی دارید می توانید از ما در واتساپ یا تلگرام بپرسید


طریقه مصرف خراطین برای صورت

طریقه مصرف خراطین برای صورت را با توجه به عضو مورد نظر باید توضیح داد بر فرض مثال بعضی از افراد فقط خراطین را برای لبهای خود استفاده می‌کنند و بعضی دیگر برای چاقی گونه ها و صورت خود از این محصول استفاده می نمایند.
ماساژها بصورت دورانی ، ضربه ای ، مالشی ، و … می باشد که در اینترنت نیز میتوانید در این زمینه مطالعه نمایید.

در زیر تصویری از توضیحات کلی در زمینه مصرف انواع روغن ها مانند روغن خراطین اصل ارائه شده است پیشنهاد می کنیم چنانچه سوالات بیشتری در این زمینه دارید با ما در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ و تلگرام ارتباط بگیرید تا مشاورین ما به صورت رایگان شما را راهنمایی نمایند.

خواص و مزایای روغن خراطین اصل
خرید و آموزش استفاده روغن خراطین

مقدار مصرف روغن خراطین برای صورت

سوال بعدی که اکثر دوستان میپرسند این است که مقدار مصرف روغن خراطین برای صورت چقدر است در حالت کلی با توجه به عضوی که میخواهید از روغن خراطین استفاده نمایید و وسعت آن عضو باید از میزان بخصوصی از روغن استفاده کرد به طور مثال برای لب ها بعد از ماساژ دادن تقریباً ۲ الی ۴ قطره کفایت می کند.

ناگفته نماند که میزان مصرف روغن خراطین با توجه به میزان غلظت و تاثیرگذاری آن باید تعیین شود گروه ایران زالو فروشنده روغن خراطین اصل با کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب و تاثیرگذار می‌باشد مشاوره بعد از خرید را از ما دریافت نمایید.

اگر برای کل صورت می خواهید از روغن خراطین استفاده کنید مراقب باشید که روغن خراطین نباید وارد چشم شود و این روغن خوراکی نیست.
حجم مصرفی برای کل صورت بین حداکثر ۵ الی ۱۰ قطره در هر دفعه می باشد البته با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شد میزان مصرف روغن خراطین با توجه به تاثیر گذاری آن و همچنین غلظت متفاوت است بعد از چند دوره استفاده متوجه خواهید شد که چه میزان روغن برای عضو مورد نظر خود باید استفاده نمایید.

جعبه روغن زالو و خراطین اصل
خرید و آموزش استفاده روغن خراطین

بهترین زمان استفاده از روغن خراطین برای صورت

بهترین زمان استفاده از روغن خراطین و روغن زالو برای صورت زمان هایی است که شما قصد استراحت دارید به عنوان مثال شب‌ها از آنجایی که بهترین زمان استراحت به شمار می‌رود پیشنهاد می‌شود یک ساعت قبل از خواب از روغن ها به صورت صحیح استفاده نمایید و بعد از 2ساعت صورت خود را بشویید تا چربی های اضافه روی پوست باعث ایجاد آلودگی نگردند.
بروشور نحوه استفاده صحیح بهمراه روغنهای خریداری شده برای مشتریان ارسال می گردد.

نحوه استفاده از روغن زالو و روغن خراطین
خرید و آموزش استفاده روغن خراطین

(نکته: برای شستشوی پوست صورت پیشنهاد میشود از صابون های طبیعی استفاده کنید تا تاثیر گذاری بهتری را شاهد باشید ایران زالو فروشنده این صابونهای کاملاً طبیعی میباشد )

ناگفته نماند که در طول شبانه روز شما به صورت آزادانه می توانید از روغن زالو و یا روغن خراطین یک الی دو بار در هر ۲۴ ساعت استفاده نمایید اما بهتر است از روغن ها برای صورت در محیط کاری و یا در محیط‌هایی که آلودگی ها و گرد و غبارها وجود دارند استفاده نشود تا باعث آلودگی و یا مشکلات پوستی برای مصرف کننده نگردد.


چرا روغن خراطین اثر نمیکنه؟

خراطین 120 سی سی

دلیل اصلی عدم تاثیرگذاری روغنهای خراطین ، زالو و … بخاطر کیفیت نامطلوب این محصولات می باشد اما دلایل دیگری نیز در این زمینه دخیل هستند نحوه مصرف ، نوع طبع مصرف کننده ، نوع پوست ، سن و …

از کجا روغن خراطین اصل و تضمینی خرید کنم؟

راحت ترین روش ارتباط مستقیم با شماره 09189644436 می باشد البته شما می توانید در واتساپ و تلگرام و یا بصورت پیامکی نیز با ما ارتباط بگیرید.
گروه ایران زالو بهترین روغنهای کاملا طبیعی را به سراسر کشور پخش می نماید. (بیش از 50 نوع روغن )

نحوه مصرف روغن خراطین و روغن زالو و … بصورت صحیح و کاربردی چگونه است؟

چطور بفهمیم روغن خراطین اصله

در همین صفحه بصورت خلاصه و مفید و همچنین کاربردی نحوه مصرف روغن خراطین را ارائه داده ایم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *