منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
خرید کرم بوتاکس طب اسلامی ، گیاهی و طبیعی با کیفیت فوق العاده

خرید کرم بوتاکس طب اسلامی ، گیاهی و طبیعی با کیفیت فوق العاده

خرید کرم بوتاکس طب اسلامی ، گیاهی و طبیعی با کیفیت فوق العاده در سایت ایران زالو امکان پذیر شده است این محصول از ترکیب محصولاتی مانند موم عسل ، عصاره میخک ، روغن زالو و… تهیه شده است.

خرید کرم بوتاکس طبیعی و گیاهی

جهت خرید کرم بوتاکس طبیعی و گیاهی میتوانید بصورت مستقیم با ما ارتباط بگیرید و یا از طریق دکمه زیر از سایت ایران زالو خرید خود را تکمیل نمایید.

خرید خراطین
فروش ویژه کرم گلدن بوتاکس طبیعی زالو
خرید کرم بوتاکس طب اسلامی ، گیاهی و طبیعی با کیفیت فوق العاده 8

قیمت کرم بوتاکس طبیعی و گیاهی

قیمت کرم بوتاکس طبیعی و گیاهی در حال حاضر مبلغی بین 100.000 الی 150.000 تومان می باشد البته قیمتهای دقیق و قیمت روز را میتوانید در صفحه فروشگاه ایران زالو مشاهده نمایید.

کرم بوتاکس طبیعی چیست؟

کرم بوتاکس طبیعی زالو از محصولات کاملا طبیعی مانند روغن زالو ، موم عسل ، عصاره میخک و … تشکیل شده است و تاثیرات بسیار فوق العاده ای بر روی انواع پوستها برای رفع چین و چروک و صاف کنندگی پوست و همچنین زیباسازی پوست دارد.

خواص کرم بوتاکس طبیعی چیست؟

این محصول برای رفع چین و چروک پوست صورت ، شفاف سازی پوست ، جوان سازی پوست صورت ، کلاژن سازی ، پُر کنندگی پوست صورت ، زیبا سازی و … تاثیرگذار می باشد.

قیمت کرم بوتاکس طبیعی چقدر است؟

در حال حاضر مبلغی بین 100.000 الی 150.000 تومان می باشد البته قیمتها با توجه به نوسانات بازار متغییر می باشد. این قیمت برای بهار سال 1400 می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *