منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
عکس و قیمت روغن خراطین اصل 100% باکیفیت

عکس و قیمت روغن خراطین اصل 100% باکیفیت

عکس و قیمت روغن خراطین اصل 100% باکیفیت و غلظت بالا در ادامه همین مطلب ارائه می گردد تیم ایران زالو ارائه دهنده تضمینی چندین نوع محصول و روغن کاملا طبیعی می باشد.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

کانال ایتا محصول سالم
عکس و قیمت روغن خراطین اصل 100% باکیفیت 37

در زیر تصاویر چند نمونه عکس روغن خراطین اصل در ظرفهای 120 میل (120 سی سی) درج شده است.

خرید روغن خراطین از نی نی سایت و یا سایت ایران زالو و سایر سایتها از روشهای مطمئن در این زمینه می باشد البته “ایران زالو” فروشنده های سایر سایتها مانند نی نی سایت و … را تایید و یا رد نکرده و در زمان خرید بایستی مراقب این موضوع باشید که محصولات بی کیفیت در همه جا توسط افراد مختلف عرضه می گردند بهمین دلیل آموزش تشخیص روغن خراطین و روغن زالوی اصل را در سایت ایران زالو حتما ببینید این مطالب بصورت مقاله ارائه شده است.

آموزش و راهنمایی نحوه استفاده صحیح از روغن خراطین

آموزش و راهنمایی نحوه استفاده صحیح از روغن خراطین و روغن زالو در ادامه بصورت تصویر ارائه می گردد البته میتوانید سوالات خود را در ایتا یا روبیکا از ما بپرسید.

نحوه مصرف روغنهای خراطین و زالو

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

کانال ایتا محصول سالم
عکس و قیمت روغن خراطین اصل 100% باکیفیت 40


1- روغن خراطین چیست؟

خرید روغن خراطین و روغن زالو اصل

روغن خراطین یک روغن طبیعی است که از کرم خراطین استخراج می‌شود.موارد مصرف آن برای رفع چین وچروک و حجم دهی اعضای بدن استفاده می شود.

2- روغن خراطین vip در ایران زالو چه ویژگی‌هایی دارد؟

روغن خراطین تضمینی

روغن خراطین وی ای پی ایران زالو یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین روغن‌های خراطین موجود در بازار ایران است.


روغن خراطین یک روغن طبیعی است که ازکرم خراطین استخراج می‌شود. این روغن دارای خواص درمانی بسیاری است روغن خراطین اصل دارای رنگ قهوای تیره و غلظت بالایی است. این روغن بوی تند و تیزی دارد که می‌توان با اضافه کردن چند قطره روغن گلاب یا روغن زیتون یا مقداری دارچین بوی روغن را کمتر یا آن را برطرف کرد.

  • درمان بواسیر و شقاق مقعد: روغن خراطین یکی از بهترین درمان‌های طبیعی برای بواسیر و شقاق مقعد است. این روغن با خاصیت ضدالتهابی و ضدعفونی‌کننده خود به بهبود علائم بواسیر و شقاق کمک می‌کند.
  • درمان ریزش مو: روغن خراطین با خاصیت تقویت‌کننده مو به افزایش رشد مو و جلوگیری از ریزش مو کمک می‌کند. این روغن همچنین به درمان مشکلات پوست سر مانند شوره سر و خارش پوست سر کمک می‌کند.
  • درمان اگزما و خشکی پوست: روغن خراطین با خاصیت نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی خود به درمان اگزما و خشکی پوست کمک می‌کند. این روغن همچنین به کاهش التهاب و خارش پوست در افراد مبتلا به اگزما کمک می‌کند.
روغن خراطین تضمینی
عکس و قیمت روغن خراطین اصل

قیمت روغن خراطین اصل بسته به کیفیت، غلظت و حجم آن متفاوت است. در حال حاضر قیمت روغن خراطین اصل در ایران زالو بین 180 تا 200 هزار تومان به بالا است .

روغن خراطین Vip سفارشی
روغن خراطین Vip سفارشی

تیم ایران زالو ارائه‌دهنده تضمینی چندین نوع محصول و روغن کاملا طبیعی از جمله روغن خراطین اصل است. این تیم با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات طبیعی، همواره تلاش دارد تا محصولاتی با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

برای خرید روغن خراطین اصل از تیم ایران زالو می‌توانید به وب‌سایت این تیم مراجعه کرده یا با شماره‌های درج شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  • زنان باردار و شیرده
  • افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی
  • افراد مبتلا به زخم‌های باز
کانال ایتا محصول سالم
عکس و قیمت روغن خراطین اصل 100% باکیفیت 41


عکس و قیمت روغن خراطین اصل


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *