منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
قیمت روغن خراطین کاملا طبیعی و اصل برای زیباسازی و حجم دهی پوست صورت

قیمت روغن خراطین کاملا طبیعی و اصل برای زیباسازی و حجم دهی پوست صورت

قیمت روغن خراطین کاملا طبیعی و اصل برای زیباسازی و حجم دهی پوست صورت را در این صفحه مشاهده می نمایید جهت ارتباط با ما در ایتا ، روبیکا و … پیام بفرستید.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

قیمت روغن خراطین کاملا طبیعی و اصل

لیست روغن خراطین جهت مشاهده و خرید کردن این محصول در ادامه همین مطلب ارائه می گردد شما می توانید با توجه به نیاز خود روغن خراطین را در ظرف های کوچک و متوسط و بزرگ خریداری کنید ناگفته نماند که گروه ایران زالو توانایی تامین انواع روغنهای طبیعی و با کیفیت را در حجم های بسیار زیاد دارا می باشد شما می توانید به صورت عمده ای از این محصولات با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب بهره مند شوید پرفروش ترین سایز های ما از قرار زیر می باشند.

روغن خراطین تضمینی
قیمت روغن خراطین کاملا طبیعی و اصل
  • ظرف ۷۰ سی سی
  • ظرف ۱۲۰ سی سی
  • ظرف 250 سی سی
  • ظرف 500 سی سی
  • ظرف 1000 سی سی

به عنوان سه سایز پرفروش در بین مردم می باشد چنانچه قصد خرید حجم های بیشتر از این سه سایز ظرف را دارید می توانید از ظرف های ۲۴۰ سی سی و یا ۵۰۰ سی سی سفارش دهید پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما با تیم پشتیبانی ما در واتساپ و یا تلگرام با همین شماره ارتباط بگرید.

چنانچه قصد خرید روغن خراطین به صورت عمده را دارید حتما پیشنهاد می کنیم که این محصول را به صورت لیتراژ از ما خریداری کرده تا قیمتی مناسب تر به شما ارائه گردد و همچنین می توانید با نام و یا برند خود این محصول را به فروش برسانید تصویر زیر ظرف های روغن های خراطین به صورت یک لیتری را نشان می دهد.

خرید لیتراژ روغن خراطین و روغن زالو
قیمت روغن خراطین کاملا طبیعی و اصل

کانال ایتا فروش روغن خراطین

بعضی از دوستان در زمینه کانال ایتا فروش روغن خراطین از ما سوال می پرسند شما می توانید از طریق لینک زیر به تمامی راههای ارتباطی در شبکه های مجازی مانند ایتا ، روبیکا و همچنین اینستاگرام وصل شوید و اگر سوالی دارید می توانید به صورت مستقیم از ما بپرسید.


09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا


1- آیا روغن زالو می‌تواند چروک‌های پوست را کاهش دهد؟

خرید روغن خراطین و روغن زالو اصل

بله، مصرف منظم روغن زالو می‌تواند به کاهش چروک‌های پوست کمک کند.

2- چگونه می‌توان از روغن خراطین برای زیبایی پوست صورت استفاده کرد؟

روغن خراطین و روغن زالو برای خط خنده

برای استفاده از روغن خراطین، می‌توانید چند قطره از آن را به صورت ماساژ دهیدو به مدت 2الی 3 ساعت روی پوست صورت خود نگه دارید.

3- آیا روغن خراطین برای همه انواع پوست مناسب است؟

روغن خراطین تضمینی

بله، روغن خراطین برای اکثر انواع پوست مناسب است، از جمله پوست های خشک، چرب، حساس و مختلط.ولی افرادی که پوست خشکی دارند باید بعداز شست و شو از کرم نرم کننده استفاده کنند.


خواص و کاربردهای روغن خراطین

روغن خراطین یکی از محصولات طبیعی و ارگانیک است که به عنوان یک روش طبیعی برای زیباسازی و حجم دهی پوست صورت استفاده می‌شود. این روغن از مواد طبیعی و گیاهی به دست می‌آید و خواص بسیار زیادی برای پوست دارد. در ادامه به بررسی خواص و کاربردهای روغن خراطین برای زیبایی و حجم دهی پوست صورت می‌پردازیم.

روغن خراطین دارای خواص ضد التهابی، ضد قارچی، ضد باکتریایی و مرطوب کننده است که باعث می‌شود این روغن برای استفاده در محصولات زیبایی و مراقبت از پوست بسیار مناسب باشد. این روغن حاوی ویتامین E، فسفولیپیدها و اسیدهای چرب اسیدهای چرب مانند اسید لینولئیک و اسید اولئیک است که به پوست کمک می‌کند تا نرم و لطیف شود.

  1. مرطوب کننده پوست: روغن خراطین به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست صورت استفاده می‌شود. این روغن باعث نرم شدن و تغذیه عمقی پوست می‌شود و باعث حفظ رطوبت طبیعی پوست می‌شود.
  2. ضد التهاب و ضد قارچ: خواص ضد التهابی و ضد قارچی روغن خراطین باعث شده است که این روغن برای درمان جوش‌ها، قرمزی‌ها و التهابات پوست مناسب باشد.
  3. حجم دهی پوست: استفاده از روغن خراطین می‌تواند باعث حجم دهی و جوانسازی پوست صورت شود. این روغن باعث تقویت ساختار پوست می‌شود و باعث افزایش الاستیسیته و جلوگیری از افتادگی پوست می‌شود.
ماساژ گونه با روغن خراطین
قیمت روغن خراطین کاملا طبیعی و اصل برای زیباسازی و حجم دهی پوست صورت 26

برای استفاده از روغن خراطین به عنوان یک روش طبیعی برای زیبایی و حجم دهی پوست صورت، مقدار کمی از این روغن را به صورت ماساژ دهید تا به طور کامل در پوست جذب شود. می‌توانید این روغن را به صورت تکمیل کننده به محصولات مرطوب کننده یا ضد چروک خود اضافه کنید.

خواص روغن خراطین
خواص روغن خراطین

روغن خراطین یک روش طبیعی و ارگانیک برای زیبایی و حجم دهی پوست صورت است که دارای خواص مرطوب کننده، ضد التهابی و ضد قارچی است. استفاده از این روغن می‌تواند به پوست کمک کند تا نرم و لطیف شود و باعث جوانسازی و حجم دهی آن شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *