منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
آموزش مراحل تکثیر و پرورش زالو

آموزش مراحل تکثیر و پرورش زالو

آموزش مراحل تکثیر و پرورش زالو

آموزش مراحل تکثیر و پرورش زالو در بسته های آموزشی ایران زالو ارائه می شود.
پکیج آموزش پرورش زالو به صورت قدم به قدم و از صفر تا صد در سایت ایران زالو دات کام با مدیریت هاشمی برای افرادی که به دنبال آموزش‌های غیرحضوری می‌گردند بسیار مناسب می باشد.

از قیمتهای شگفت انگیز ما برای دریافت آموزشهای تخصصی بهره ببرید. البته شما میتوانید از مقالات مناسب در زمینه پرورش زالو بصورت رایگان نیز استفاده کنید. بنظر شما آیا پرورش زالو سخت است؟

آموزش کسب و کار پرورش زالو

هزینه آموزش پرورش زالو در سال ۹۸

در حال حاضر هزینه آموزشهای حضوری مبلغی بین ۳۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان می باشد که شما میتوانید کلیه این اموزشها را تنها با مبلغ ۱۸۰ هزار تومان بصورت کاملا تخصصی دریافت نمایید.

این بسته آموزشی شامل ۸ فصل و ۳۳ فایل ویدئویی می باشد که از صفر تا صد پرورش زالو و همچنین تکثیر زالو را به صورت کاملا تخصصی و به زبان ساده آموزش می دهد علاقه مندانی که به دنبال تهیه این بسته آموزشی هستند می توانند با ما تماس بگیرند و یا در گروه تلگرام ایران زالو عضو شوند تا از تخفیف های ویژه جهت خرید بهره مند شوند.

جهت تهیه این بسته آموزشی فوق العاده باید آدرس پستی خود را به شماره ما پیامک نمایید و مبلغ ۱۸۰ تومان به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۱۱۳۴۹۳۸ به نام مهدی هاشمی واریز نمایید.


شماره همراه : هاشمی ۰۹۱۸۹۶۴۴۴۳۶
لینک و آدرس گروه تلگرام – اینستاگرام و… در بخش ” تماس با ما ” درج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *