منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
آیا خراطین گیاه است؟ روغن خراطین 120 و 250 میل

آیا خراطین گیاه است؟ روغن خراطین 120 و 250 میل

از جمله سوالاتی که بعضی از افراد می پرسند این است که آیا خراطین گیاه است؟ روغن اصل خراطین 120 و 250 میل چقدر است؟ در جواب به این سوال باید گفت که خیر روغن خراطین از نوعی کرم خاکی بدست می آید.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

کانال ایتا محصول سالم
آیا خراطین گیاه است؟ روغن خراطین 120 و 250 میل 24

روغن طبیعی خراطین از نوعی کرم خاکی به نام ایزینیافتیدا گرفته می شود این نوع کرم به رنگ قهوه ای روشن و یا نارنجی بوده و به خاطر خواصی که در داخل روغن بدن خود دارد باعث ترمیم سریع‌تر و همچنین حجم دهی مطلوب بر روی اعضای بدن می‌گردد و می توان گفت تاثیراتی همچون پروتز به صورت طبیعی را دارد.

اما باید بدانید که برای تهیه روغن طبیعی خراطین از روغن های مکمل و پایه نیز استفاده می شود یکی از دلایل وجود روغن پایه این است که این روغن ها باعث می‌شوند تا خراطین تاثیر بهتری بر روی پوست بدن داشته باشد از روغن اصل خراطین برای بزرگ کردن اندام هایی مانند باسن،  سینه،  گونه ها،  لب ها و دیگر اعضای بدن استفاده میشود.

1- روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین تضمینی

روغن خراطین یک روغن طبیعی است که از کرم خاکی قرمز (Eisenia fetida) استخراج می شود. این روغن دارای خواص درمانی و زیبایی متعددی است.

2- روغن خراطین چگونه ساخته می شود؟

چطور بفهمیم روغن خراطین اصله

برای تولید روغن خراطین، کرم خاکی قرمز را ابتدا خشک می کنند و سپس در روغن های پایه مانند روغن زیتون یا روغن کنجد قرار می دهند. روغن به مدت چند هفته یا چند ماه در این روغن ها خیس می شود تا مواد مغذی و مفید خود را به آن ها منتقل کند.

از چه مراکزی می‌توان روغن خراطین تهیه کرد

در حال حاضر شما به چند طریق می توانید روغن خراطین باکیفیت را خریداری کنید یکی از این روش ها خرید به صورت حضوری در عطاری های معتبر می باشد ( البته بایستی بتوانید روغن خراطین با کیفیت شناسایی کنید )

روش دوم خرید غیر حضوری و از طریق خرید آنلاین و به صورت اینترنتی می باشد  در حال حاضر سایت هایی هستند که فعالیت خود را در این عرصه انجام می دهند. چنانچه مایل هستید تا محصول مرغوب با کیفیت تضمینی و همچنین قیمتی مناسب تهیه کنید از روغن اصل خراطین سایت ایران زالو می توانید بهره ببرید.

مقالات تخصصی در زمینه نحوه شناسایی و همچنین روش های استفاده از این روغن را با دقت مطالعه کنید لینک های این مطالب در زیر برای شما ارائه می شود

روغن خراطین اصل چیست و چه کاربردی دارد؟
روغن خراطین چیست؟
خرید روغن خراطین اصل و تضمینی

روغن خراطین و روغن زالو
آیا خراطین گیاه است؟

اگر قصد دارید تا چهره خود را جوان تر  و یا چاق تر کنید و  به دنباله افزایش حجم اعضای مختلف بدن خود هستید و در حال حاضر مطمئن ترین و بهترین راهکار استفاده از روغن خراطین با کیفیت می باشد همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم در زمان خرید مراقب انتخاب محصول باشید تا بهترین روغن ها را تهیه کنید تاثیر مطلوب تری بر روی بدن شما داشته باشد.

هاشمی   ۰۹۱۸۹۶۴۴۴۳۶ ( سایر راههای ارتباطی در صفحه ” تماس با ما ” می باشد)

کانال ایتا محصول سالم
آیا خراطین گیاه است؟ روغن خراطین 120 و 250 میل 25

روغن خراطین دارای خواص درمانی و زیبایی متعددی است. برخی از این خواص عبارتند از:

  • افزایش حجم لب، گونه، سینه، باسن و اندام تناسلی
  • افزایش گردش خون در پوست
  • جوانسازی پوست
  • آبرسانی پوست
  • درمان چین و چروک
  • درمان زخم و سوختگی
  • تسکین درد و التهاب
خطوط ماساژ صورت و گردن
آیا خراطین گیاه است؟

روغن خراطین به طور کلی یک روغن ایمن و بی ضرر است، اما در برخی موارد ممکن است باعث عوارض جانبی خفیف مانند قرمزی، خارش یا سوزش در پوست شود. همچنین در صورت استفاده بیش از حد ممکن است باعث تحریک پوست شود. در صورت بروز هر گونه عارضه جانبی، مصرف روغن خراطین را متوقف کرده و با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید.

روغن خراطین 250 میل
آیا خراطین گیاه است؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *