منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
از کجا بفهمیم روغن خراطین اصل است؟ آموزش نکات مهم

از کجا بفهمیم روغن خراطین اصل است؟ آموزش نکات مهم

شاید سوال شما نیز این باشد که ” از کجا بفهمیم روغن خراطین اصل است؟ ” آموزش نکات مهم و کاربردی و لینک خرید خراطین اصل در این صفحه می باشد.

روغن خراطین با وجود سابقه زیادی که دارد بسیاری از افراد برای تولید این نوع روغن فعالیت میکنند و از ترکیبات روغن های پایه مختلفی برای بیشتر شدن حجم این روغن استفاده می کنند فلذا نمی‌توان به هر محصولی اعتماد کرد.

بعضی از فروشندگان برای اینکه بتوانند درآمدزایی بالاتری داشته باشند و میزان روغن بیشتری به فروش برسانند از روغن های پایه بی کیفیت و یا درصد روغن پایه به روغن خراطین نامناسب برای تولید روغن خراطین بهره می برند که در نتیجه محصول بی کیفیتی تولید می گردد.

یکی از روشهای تشخیص کیفیت روغن خراطین این است که نکات اصلی در شناخت روغن خراطین و روغن زالو را بدانید برای دریافت این اطلاعات ارزشمند لینکهای زیر را حتما ببینید:

روغن خراطین چیست؟
آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها
روغن خراطین چند سانت افزایش میدهد؟

همانطور که شما نیز می‌دانید روغن‌های خراطین و روغن زالو دارای روغن های مکملی مانند روغن زیتون ، روغن کرچک و یا روغن های حیوانی و… می باشند که برای ساخت روغن خراطین و روغن زالو از آن ها بهره می برند اما میزان درصد اختلاط روغن های پایه با روغن های اصلی باید مناسب بوده تا محصولی با کیفیت تولید گردد و این موضوع یکی از پارامترهای کیفیت است.

متاسفانه اکثر مردم به دنبال قیمت مناسب برای خرید محصولاتی هستند که آنها را نیاز دارند و این امر باعث شده تا کیفیت روغن خراطین خریداری شده مناسب نباشد و فقط جنس ارزان را بخرند  ( البته نمیخواهیم بگوییم گران بودن یک محصول نشان کیفیت آن است ) بعضی از فروشندگان نیز بیشتر به فکر سودآوری در این عرصه هستند و این امر باعث افت کیفیت فروش محصولات در بازار این نوع روغنها میشود.

روغن خراطین

اما شما عزیزان که به دنبال روغن خراطین اصل می گردید باید بدانید که این روغن دارای بویی خاص و رنگ متفاوتی نسبت به سایر روغن ها بوده به طوری که بعضی از افراد این بو را نمی پسندند ولی باید این نکته را بدانید که یکی از ملاک های تشخیص روغن خراطین بوی خاص این روغن می باشد.

پارامتر بعدی غلظت بالا می باشد که داخل جعبه نیز مشخص می باشد.

در زمان خرید به پارامتر هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم حتما توجه نمایید تا محصول با کیفیتی را تهیه کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

چنانچه مایل بودید میتوانید محصولات با کیفیت تضمینی روغن خراطین و روغن زالو و همچنین صابون خراطین و زالو را از بخش فروشگاه سایت ایران زالو تهیه نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *