منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
خرید روغن زالو اصلی 100% تضمینی با راهنمایی نحوه مصرف صحیح

خرید روغن زالو اصلی 100% تضمینی با راهنمایی نحوه مصرف صحیح

جهت خرید روغن زالو اصلی 100% تضمینی با راهنمایی نحوه مصرف صحیح می توانید با مشاوره گروه ایران زالو ارتباط گرفته و در این زمینه اطلاعات مناسب را دریافت کنید.

09189644436 هاشمی
کانال روغن خراطین و زالو ایتا
+ پیام به ادمین در پیامرسان ایتا

روغن زالو 120 سی سی- خرید روغن زالو اصلی
خرید روغن زالو اصلی

ما به تمامی خریداران گرامی آموزش‌های نحوه مصرف تمامی محصولات را در قالب برگه های بروشور به صورت متنی ارسال میکنیم ناگفته نماند که میتوانید آموزش‌های نحوه مصرف اکثر محصولات را در سایت به صورت ویدئویی نیز مشاهده کنید.

نحوه مصرف روغن خراطین و روغن زالو و کرم بوتاکس برای صورت
آموزش نحوه مصرف روغن خراطین و روغن زالو و … برای سینه و باسن
ویدئوهای مختلف در این زمینه

خرید روغن زالو اصلی 100% تضمینی با راهنمایی نحوه مصرف صحیح

روغن خراطین و روغن زالو
خرید روغن زالو اصلی

روغن خراطین و روغن زالوی اصلی ۱۰۰% تضمینی با کیفیت بالا و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی از تولید به مصرف به سراسر کشور ارائه می گردد پخش این روغن ها به صورت مستقیم از طریق سفارش در سایت ایران زالو و یا ارتباط با ما در ایتا و روبیکا امکان پذیر میباشد.

روغن زالو اصل چه رنگی است؟

روغن زالو اصل چه رنگی است؟ روغن زالو اصل و همچنین روغن خراطین اصل دارای رنگ قهوه ای سوخته میباشد البته ممکن است این رنگ کمی پر رنگ تر و یا روشن تر باشد تصویر زیر به عنوان نمونه سه نوع روغن دست ساز با کیفیت و غلظت بالا را نمایش می دهد.

روغن خراطین و روغن زالو
خرید روغن زالو اصلی

1- چرا باید بعد از مصرف روغن خراطین ، روغن زالو مصرف بشه؟

روغن خراطین و روغن زالو

بعد از دوره مصرف روغن خراطین و رسیدن به حجم دهی مورد نظر برای ماندگار کردن از روغن زالو استفاده می شود

2- چطور روغن زالو را استفاده کنیم ؟

تاثیر روغن خراطین برای لب

ابتدا باید محل مورد نظر را شست وشو کنیم ،سپس روغن را به مقدار مناسب روی عضو ماشاژداده تا روغن جذب پوست شود .بعد از 1 الی 2 ساعت با دستمال پاکسازی میکنیم


روغن زالو برای افزایش سایز

روغن زالو برای افزایش سایز و همچنین حجم دهی اندام های مختلف بدن مانند صورت ، سینه ، باسن و سایر اندامهای مردان و زنان کاربرد بسیار متفاوت و متنوعی دارد چنانچه به دنبال بحث افزایش سایز در اندام های مختلف بدن خود هستید می‌توانید از روغن زالو و یا روغن خراطین به بهترین شکل ممکن بهره ببرید البته قبل از خرید پیشنهاد می کنیم از مشاوره رایگان گروه ایران زالو بهره مند شوید این مشاوره به صورت تلفنی و یا ارتباط در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ و یا تلگرام امکانپذیر می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما ارتباط بگیرید.

روغن زالو بهتر است یا خراطین؟

روغن زالو بهتر است یا روغن خراطین؟ در پاسخ به این سوال باید اینطور گفت که:

با توجه به نوع مشکل و یا نیاز فرد مصرف کننده باید انتخابی صحیح صورت گیرد و نمی توان گفت که کدام یک از روغن ها بهتر است چراکه کاربرد های مشترک و یا متفاوتی نسبت به هم دارند و با توجه به نیاز خود باید از یکی از این روغن ها و یا ترکیب هر دو روغن استفاده نمود در این زمینه می‌توانید با ما ارتباط بگیرید تا به صورت تخصصی تر و بهتر راهنمایی های لازم ارائه گردد.

روغن زالو برای صورت

از روغن زالو را برای زیبایی پوست صورت و همچنین رفع چین و چروک با اطمینان خاطر می توانید استفاده نمایید این روغن کاملاً طبیعی دارای هیچگونه عوارضی نبوده و یک دوره دو الی سه ماهه بایستی از این محصول بهره ببرید پیشنهاد می کنم تصویر زیر را به دقت مطالعه کنید.

نحوه مصرف روغنهای خراطین و زالو
خرید روغن زالو اصلی

روغن زالو برای مو

به غیر از مصرف روغن زالو برای پوست می توانید از این روغن برای مو هم استفاده کنید روغن خراطین و روغن زالو برای زیباسازی و همچنین تقویت موها نیز کاربرد دارد البته بعضی از افراد به خاطر بوی نامطبوع این نوع از روغن ها بدنبال محصولات جایگزین هستند پیشنهاد ما استفاده از روغن هایی مانند روغن آرگان و یا روغن مورینگا و یا روغن‌ کندش و روغن براهمی می‌باشد.

روغن خراطین تضمینی
خرید روغن زالو اصلی

روغن زالو از کجا بخریم؟

اگر به دنبال این هستید که بدانید روغن زالو را از کجا باید بخریم پیشنهاد می کنم به صفحه فروشگاه محصولات طبیعی ایران زالو مراجعه کرده و با توجه به سایز ظرفها در تنوع مختلف یکی را انتخاب نمایید و یا به صورت مستقیم می توانید سفارشات خود را به ما انتقال دهید پیشنهاد می کنم قبل از انتخاب و یا خرید هر محصولی با ما در واتساپ و یا تلگرام ارتباط گرفته تا نسبت به انتخاب صحیح تر و دقیق تر راهنمایی های لازمه ارائه گردد گروه ایران زالو پخش کننده بیش از ۴۰ نوع روغن کاملاً طبیعی در سراسر کشور می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *