منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
روغن خراطین برای صورت (پُر کردن و چاقی صورت) 2022

روغن خراطین برای صورت (پُر کردن و چاقی صورت) 2022

آموزش و مشاوره رایگان روغن خراطین برای صورت (پُر کردن و چاقی صورت) 2022 در ایران زالو ارائه می گردد کلیه محصولات با تضمین کیفیت ارائه می گردند روغن خراطین برای صورت را از ما تهیه کنید.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین برای صورت (پُر کردن و چاقی صورت) 2022 36

آیا می دانید که:
چگونه روغن خراطین را برای چاقی و خوش فرمی صورت استفاده کنیم؟ روغن خراطین برای صورت کاربرده های متفاوتی دارد.

این سوال بیشتر خریداران روغن خراطین و یا روغن زالو می باشد و به دنبال پاسخی مناسب برای آن هستند.

ما در مقاله های گذشته در زمینه پارامترهای تاثیرگذار روغن خراطین با کیفیت به طور مفصل صحبت کردیم و گفتیم که دو موضوع بسیار مهم در تاثیرگذاری و یا عدم تاثیرگذاری این محصول دخیل هستند این دو مورد نحوه استفاده از روغن خراطین و نوع و کیفیت روغن خراطین می باشد.


طریقه مصرف روغن خراطین برای صورت (پر شدن) و حجم بدن

طریقه مصرف روغن خراطین برای پر شدن صورت و حجم بدن در ویدئوهایی که در لینک زیر ارائه شده می باشد البته بهمراه سفارشات بروشور نحوه مصرف ارسال می گردد و یک هدیه رایگان + ارسال با هزینه رایگان صورت می پذیرد.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین برای صورت (پُر کردن و چاقی صورت) 2022 38

حال که دانستیم نحوه استفاده میتواند تاثیر روغن خراطین اصل را بسیار افزایش دهد پس باید با دقت بیشتری در زمان مصرف از این روغن استفاده نماییم اگر می خواهید صورت خود را چاقتر و زیباتر نمایید بهتر است ادامه این مطلب را به دقت مطالعه کنید.


روغن خراطین برای پر شدن صورت خوبه و با اطمینان خاطر از این محصول استفاده کنید البته به شرطی که از روغن اصل و طبیعی و بدون هیچگونه مواد شیمیایی (مثل کورتون و … ) و غلیظ تهیه شده باشد.

روغن خراطین و روغن زالو
روغن خراطین برای صورت

تاثیر روغن خراطین بر پر شدن صورت در با توجه به عوامل مهمی که در ادامه ارائه می گردد متفاوت می باشد:

  • ژنتیک افراد
  • طبع فرد مصرف کننده
  • نوع پوست
  • جنسیت
  • نحوه مصرف
  • سن و سال
  • و…
روغن خراطین سال 1399
روغن خراطین برای صورت

بعضی از افراد از روغن خراطین برای پر شدن ابرو نیز استفاده می کنند در این زمینه روغنهای دیگری مانند روغن براهمی و روغن کندش و روغن آرگان نیز استفاده می گردد و تاثیرات فوق العاده ای دارد.

روغن خراطین سال 1399
روغن خراطین برای صورت

چطور از روغن خراطین استفاده کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم؟ نحوه ماساژ صورت و بدن چگونه باشد؟ و … تفاوتی نمی کند که شما از روغن خراطین می خواهید برای کدام یک از اعضای بدن خود استفاده کنید فرض را بر این می گیریم که شما می خواهید از روغن خراطین برای حجم دهی و چاق کردن صورت خود استفاده کنید.

روغن خراطین اصل ایران زالو
روغن خراطین برای صورت
نحوه مصرف روغنهای خراطین و زالو
کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین برای صورت (پُر کردن و چاقی صورت) 2022 42

بهترین روش استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن زالو و روغن خراطین این است که ابتدا موضع مورد نظر  مانند صورت را با آب گرم و شوینده های طبیعی به طور کامل بشورید به نحوی که پوست صورتتان هیچ گونه چربی نداشته باشد تا منافذ پوستی شما تمیز و باز باشند .

بعد از شستشوی پوست صورت آن را به آرامی خشک کرده و کمی پوست خود را ماساژ می دهید بعد از آن با توجه به میزان مصرف روغن خراطین می توانید از این روغن بر روی پوست خود مالیده و به آرامی آن را مالش دهید تا جذب پوست شود.

مهم ترین نکته این است که شما بایستی این روغن را ماساژ دهید تا جذب پوست شود و اگر روغن خراطین جذب پوست نشود نباید انتظار داشت که تأثیری بر روی عضو مورد نظر شما داشته باشد.

روغن خراطین اصل ایران زالو
روغن خراطین برای صورت

باید هر روز حداقل یک الی دو بار از روغن خراطین استفاده نمایید تا به نتیجه مطلوب برسید.

ما در مقاله های گذشته در زمینه نحوه شناخت روغن خراطین اصل و باکیفیت که تاثیری بسیار قوی بر روی پوست شما دارند صحبت کردیم و به شما آموزش داده ایم که چگونه این روغن ها را بشناسید و به درستی خریداری کنید.

خرید اینترنتی روغن زالو و خراطین اصل + آموزش انتخاب روغن باکیفیت

شما بعد از ماساژ دادن روغن خراطین بر روی پوست  نبایستی آن را بشویید و می توانید استراحت کرده و یا به امور روزانه خود بپردازید.

مطمئن باشید اگر از محصولی با کیفیت و با خلوص بالا  استفاده نمایید در زمانی بین ۱ الی ۳ هفته تاثیرات خودرا نشان میدهد اما باید مصرف خود را ادامه دهید تا به طور قطع طول دوره مصرف روغن خراطین به اتمام برسد که غالباً به یک ماه الی سه ماه برای اکثر اعضای بدن کفایت میکند.

خرید روغن خراطین برای صورت را از ایران زالو انجام دهید.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین برای صورت (پُر کردن و چاقی صورت) 2022 45

جهت کسب اطلاعات تخصصی و دریافت مشاوره رایگان می توانید در طول شبانه روز با ما تماس بگیرید و یا به ما از طریق شبکه های مجازی پیام ارسال کنید. آدرس کلیه لینک های ارتباطی با ما در صفحه تماس با ما درج شده است.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را نیز ببینید:


افرادی که بدنبال تاثیر گذاری این روغن هستند میتوانند سوالات خود را در این صفحه بپرسند و یا بصورت تلفنی و پیامک با ما تماس بگیرند ما در این زمینه در خدمت شما کاربران گرامی خواهیم بود.

لازم بذکر است بهترین روغن خراطین و روغن زالو با کیفیت تضمینی و خلوص بسیار بالا ، کِرِم بوتاکس طبیعی ، انواع صابون خراطین و صابون زالو و چندین نوع روغن و محصول دیگر در ایران زالو ارائه می گردد

شماره همراه :  ۰۹۱۸۹۶۴۴۴۳۶  هاشمی (ایتا -روبیکا – تماس)

کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین برای صورت (پُر کردن و چاقی صورت) 2022 46


‫2 نظر

  • نجیب گفت:

    از اینکه روغن زالو و خراطین در بعضی مناطق کمیاب است.
    و با خواص های عجیب اش هرکس کوشش میکند که آنرا دریابد.

    • admin گفت:

      سلام. شما میتوانید با اطمینان کامل از ما خراطین اصل با کیفیت بالا تهیه نمایید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *