منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
روغن خراطین و روغن زالو اصل✔️1402

روغن خراطین و روغن زالو اصل✔️1402

تهیه روغن خراطین و روغن زالو اصل 1402 (کیفیت تضمینی – حجم دهی و زیباسازی اندامهای بدن) دغدغه بسیاری از افرادی می باشد که به نوعی نیاز به این نوع از روغن ارزشمند دارند.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین و روغن زالو اصل✔️1402 93

روغن خراطین و روغن زالو اصل

آیا می دانید برای عضو مورد نظر خود که قصد حجم دهی یا زیباسازی و … برای آن دارید چه نوع روغنی مناسب است؟

و چگونه باید آن را مصرف کنید؟ از کجا خراطین اصل و طبیعی بگیریم که نتیجه بخشی خوبی داشته باشد؟ تا چه مدت باید مصرف کنیم؟ چه میزان (چند سی سی ) نیاز داریم؟ قیمت این حجم از روغن چقدر است؟

توجه : جهت خرید انواع روغنهای خراطین و زالو ، انواع صابونهای خراطین و زالو و … به انتهای همین صفحه یا به صفحه فروشگاه محصولات مراجعه کنید و یا با ما بصورت مستقیم تماس بگیرید ( ایتا -روبیکا – تماس تلفنی 09189644436 هاشمی)



توضیحات کلی در مورد روغن خراطین

روغن خراطین از گیاه تهیه نمی شود بلکه از نوعی کرم خاکی به نام خراطین (ایزینیافتیدا) تحت شرایط خاص تولید می گردد روغن خراطین کاربردها و مصارف گوناگونی دارد و از سالهای بسیار دور به تشخیص اطبا و یا متخصصین این موضوع مورد استفاده انسانها قرار می گرفته است.

خراطین برای حجم دهی عضوهای مختلف و بافتهای گوناگون بدن ، زیبا سازی پوست و رفع چین و چروک ، و… مورد استفاده می باشد بصورت کلی باید گفت روغن خراطین و روغن زالو مصارف زیبایی یا جنسی یا درمانی دارند یکی از مهمترین نکات برای نتیجه گیری بهتر در زمینه استفاده از روغن خراطین و یا روغن زالو ، نحوه مصرف نمودن آن و طول دوره مصرف می باشد که اکثر افراد در حین مصرف به این نکات کم توجهی می کنند (اصل و طبیعی بودن روغنها نیز بسیار مهم است)


در این مطلب به موارد و عناوین زیر می پردازیم:

  • خراطین چیست؟
  • خراطین برای چی خوبه؟
  • روغن خراطین اصل چه رنگیه؟
  • خراطین اصل چگونه است؟
  • خراطین چه قیمتی دارد؟
  • روغن خراطین را چگونه خرید کنیم؟
  • خراطین چه روغنی است؟
  • روغن خراطین برای اندامهای بدن
  • روغن خراطین برای چاقی صورت
  • روغن خراطین برای حجم دهی به لبها
  • روغن خراطین برای خوش فرمی و افزایش حجم گونه
  • روغن خراطین برای چروک پیشانی
  • روغن خراطین برای دور چشم و زیر چشم
  • روغن خراطین برای زیر چانه و زیبایی گردن
  • روغن خراطین برای سینه ها در خانمها
  • روغن خراطین برای رانها و عظلات دست و پا
  • روغن خراطین برای مچ دست و پا
  • روغن خراطین برای شکم و پهلوها
  • روغن خراطین برای آلت تناسلی آقایان
  • روغن خراطین برای واژن خانمها
  • روغن خراطین برای افزایش حجم باسن
  • نحوه استفاده از روغن خراطین برای صورت
  • نحوه استفاده از روغن خراطین برای سینه و باسن
  • نحوه استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی و …

کلیک کنید … آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها

توجه : جهت خرید روغن تضمینی و اصل با کیفیت فوق العاده به صفحه فروشگاه سایت ایران زالو و یا انتهای همین صفحه مراجعه نمایید.

کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین و روغن زالو اصل✔️1402 94

خراطین چیست؟

خراطین روغنی است که از کرم خراطین به دست می آید تولید این روغن نیاز به داشتن تخصص و تجربه کافی در این زمینه را دارا می‌باشد پس سعی کنید از هر فروشنده ای ، روغن خراطین را تهیه نکنید از دیرباز روغن خراطین برای حجم دهی عضوهای کوچک مانده و یا ضعیف و لاغر مورد استفاده اطبا قرار می گرفته است اما با گذشت زمان انسان به خواص بیشتری از این روغن شگفت انگیز پی برد.

روغن خراطین
روغن خراطین و روغن زالو اصل

خراطین برای چی خوبه؟

روغن خراطین کاربردهای متنوعی دارد که اگر بخواهیم به مهمترین این موارد بپردازیم بایستی موارد زیر را اشاره کنیم ناگفته نماند که تاثیرگذاری روغن های طبیعی مانند انواع روغن زالو و روغن خراطین و سایر روغن های طبیعی و گیاهی روی افراد مختلف نتایج متفاوتی را به وجود می‌آورد که در ادامه همین مطلب در زمینه عوامل تاثیر گذاری مختلف روغن ها روی افراد مختلف بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خواص و کاربردهای روغن خراطین و روغن زالو:

روغن خراطین

روغن زالو

روغن خراطین اصل چه رنگیه؟

بعضی از خریداران و مشتریانی که به دنبال روغن خراطین اصل هستند نمی‌دانند که بایستی به چه مواردی توجه کنند تا بتوانند روغن خراطین اصل و باکیفیتی را تهیه کنند یکی از ملاک های تشخیص روغن خراطین اصل از روی وضع ظاهری و رنگ این روغن می باشد البته توجه کنید که فقط رنگ ملاکی بر کیفیت روغن نیست! اما می‌تواند کمک بزرگی به شما نماید که بتوانید روغن بهتری را انتخاب کنید

در کل روغن خراطین اصل بایستی رنگ تیره و قهوه ای پررنگ داشته باشد در تصویری که در ادامه همین مطلب درج شده است رنگ روغن خراطین اصل و طبیعی به صورت واضح مشخص شده است متاسفانه در روغن هایی که در بازار و بسیاری از داروخانه ها و عطاری ها به فروش می رسد روغن های با کیفیت کم و با غلظت بسیار پایین با رنگ شفاف به فروش می رسد که اکثر این روغن ها تاثیرگذاری مطلوبی را ندارند.

روغن خراطین ایران زالو
روغن خراطین و روغن زالو اصل

شما می توانید همین الان روغن خراطین اصل با کیفیت تضمینی را از گروه ایران زالو تهیه کنید.( از طریق دکمه های زیر)

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین و روغن زالو اصل✔️1402 95

خراطین اصل چگونه است؟

خراطین اصل دارای خواص و کاربردهای متنوعی است و تشخیص روغن خراطین اصل از روغن های بی کیفیت و یا با کیفیت پایین ، کار چندان سختی نیست اما نیاز به تجربه دارد عوامل مختلفی در تشخیص روغن خراطین اصل دخیل هستند روغن خراطین اصل بایستی غلیظ و به رنگ قهوه ای تیره باشد

روغن خراطین اصل تقریباً بوی تندی دارد و غلظت بسیار بیشتری نسبت به روغن های مایع مانند روغن سرخ کردنی آشپزخانه دارا می باشد سعی کنید این سه پارامتر تشخیص را به دقت بررسی کنید کیفیت روغن و تاثیرگذاری آن دارای موارد دیگری نیز می باشد که به صورت ظاهری نمی‌توان آن را بررسی کرد اطمینان از فرد فروشنده و همچنین میزان تاثیرگذاری روغن در عرض تقریباً ۲۰ روز می تواند به عنوان عوامل دیگر مورد توجه قرار گیرد.

تمامی موارد فوق در روغن های ارائه شده گروه ایران زالو با بالاترین کیفیت و بهترین غلظت رعایت شده و تقدیم مشتری می گردد.


خراطین چه قیمتی دارد؟

یکی از سوالاتی که اکثر کاربران از ما می‌پرسند و یا در اینترنت جستجو می کنند قیمت روغن خراطین است.

در پاسخ به این سوال باید گفت خراطین با توجه به کیفیت و همچنین سایز ظرف قیمت گذاری های متنوعی دارد ما در ادامه همین مطلب قیمت روغن های گروه ایران زالو را درج میکنیم.

روغن خراطین در چند سایز عرضه می گردد که مشتری با توجه به نیاز خود بایستی یکی از ظرف ها را در تعداد مناسب بین ۱ الی چند عدد انتخاب نماید البته تمامی موارد فوق الذکر در مشاوره رایگان که توسط گروه ایران زالو ارائه می گردد به بهترین شکل انتخاب می شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست

کافیست شما بعد از برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی مانند ایتا و یا تماس مستقیم به ما بگویید که روغن را برای چه عضوی و با چه شرایطی می‌خواهید مصرف کنید و کارشناسان ما توضیحات تکمیلی را خدمت شما ارائه داده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید در ادامه همین مطلب سایز انواع ظرف های ارائه شده توسط گروه ایران زالو ارائه می گردد:

ظرف متوسط 70 سی سی با قیمت 180 تومان به فروش می رسد که به عنوان یکی از چند ظرف پر فروش می باشد.
سایز بزرگ 120 سی سی نیز به عنوان یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین سایز در چند سال اخیر در گروه ایران زالو به شمار می‌رود و دارای قیمت 250 تومان در
سال 1402 دارا می باشد.
ظرف 250 سی سی که دارای قیمت450 هزار تومان می باشد
.

سایزهای دیگر مانند ظرف نیم لیتری و یک لیتری نیز در گروه ایران زالو به فروش می‌رسد و غالباً همکاران و یا فروشنده های دیگر و یا واسطه ها به صورت لیتراژ خریداری کرده به فروش می رسانند در کل اگر بتوانید ظرف های نیم لیتری و یا یک لیتری خریداری کنید قیمت بسیار مناسب تری برای شما محاسبه می شود اما یک فرد مصرف کننده روغن برای عضو بزرگ مانند سینه و یا باسن در طول یک دوره حداکثر یک الی دو عدد ظرف 120 سی سی یا 250 سی سی نیاز دارد.

توجه :

جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و توضیحات تکمیلی در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم که حتماً با ما در شبکه های اجتماعی مانند ایتا یا روبیکا ارتباط گرفته و سوال خود را بپرسید و اگر در این زمینه ابهامی دارید با ما در میان بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن کارشناسان ما توضیحات تکمیلی در مورد میزان مصرف ، مدت زمان مصرف ، نحوه مصرف کردن صحیح و سایر موارد را در اختیار شما به صورت رایگان قرار دهند ناگفته نماند که نحوه مصرف به صورت اصولی نیز به همراه تمامی سفارشات ارسال می گردد.

09189644436 – هاشمی – ایتا یا روبیکا

توجه : جهت خرید روغن تضمینی و اصل با کیفیت فوق العاده به صفحه فروشگاه سایت ایران زالو و یا انتهای همین صفحه مراجعه نمایید.

کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین و روغن زالو اصل✔️1402 96

روغن خراطین را چگونه خرید کنیم؟

روغن خراطین را چگونه خرید کنیم روش های مختلفی برای خرید مطمئن و سریع روغن خراطین اصل وجود دارد که متاسفانه امروزه با وجود ارائه محصولات نامناسب و یا وجود فروشنده های غیرحرفه‌ای و مواردی که باعث اذیت مشتری‌ها میگردد

اعتماد بسیار کمتر شده فلذا پیشنهاد می کنیم برای خرید محصول تضمینی با بالاترین کیفیت و بهترین ارائه به همراه مشاوره رایگان و هدیه رایگان با ما ارتباط بگیرید راه های ارتباطی متنوع در شبکه های اجتماعی مانند ایتا یا روبیکا و یا تماس تلفنی می تواند کار را برای شما بسیار آسان نماید.

روش های مختلف خرید از ایران زالو مانند خرید مستقیم از سایت بخش فروشگاه و همچنین خرید تلفنی به صورت تماس تلفنی و یا خرید در شبکه اجتماعی ایتا یا روبیکا به عنوان سه روش خرید محصولات از گروه ایران زالو به شمار می‌رود.


خراطین چه روغنی است؟

جالب است بدانید بعضی از افراد می پرسند که خراطین چه روغنی است شاید اکثر شما که این مطلب را می خوانید این موضوع را بدانید اما مطمئناً شما نیز در ابتدای کار اطلاعات کمی در زمینه روغن خراطین و یا روغن زالو داشته‌اید این مطلب در زمینه پاسخ به موضوع خراطین چه روغنی است ارائه می گردد.

خرید لیتراژ روغن خراطین و روغن زالو
روغن خراطین و روغن زالو اصل


روغن خراطین روغنی است که با توجه به توضیحات در بالای همین صفحه برای حجم دهی و زیبا سازی و رفع چین و چروک پوست صورت و حجم دهی به اندام های بدن کاربرد متنوع و گسترده ای دارد این روغن از گذشته مورد استفاده انسانها و پزشکان قرار می گرفته است و به عنوان یک روغن کاربردی و تأثیرگذار شناخته شده است

سعی کنید حتماً از نوع طبیعی و اصل آن تهیه کرده و مصرف کنید خراطین طبیعی خراطین شاید دیرتر تاثیر بگذارد اما تاثیرگذاری آن بدون عوارض بوده و همچنین ماندگار است فلذا با خیال آسوده از روغن‌های طبیعی خراطین و زالو می‌توانید به بهترین شکل ممکن بهره ببرید

چنانچه به دنبال زیبا سازی پوست صورت و رفع چین و چروک های موجود در اعضای مختلف صورت هستید و یا می خواهید اندامهایی مانند سینه – باسن – آلت تناسلی – ماهیچه ها مانند ران و غیر را حجم دهی و زیبا سازی و خوش فرم کنید بهترین گزینه انتخاب طبیعی ، روغن خراطین و یا روغن زالو به شمار می رود.

کلیک کنید … آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها


روغن خراطین برای اندامهای بدن

تمام کاربرد روغن های مالشی مانند روغن خراطین و یا روغن زالو برای اندام های بیرونی انسان می باشد مطمئناً شما نیز می دانید که روغن برای چه اعضایی بیشترین استفاده ها را دارد اما ما نیز به خاطر آموزشی بودن این محتوا بایستی به تمامی این موارد به صورت کامل تر و تخصصی تر بپردازیم.

روغن خراطین برای اندام های متفاوتی کاربردهای متنوع دارد به عنوان مثال می توان از روغن خراطین برای چاقی و حجم دادن صورت و لبها و گونه ها استفاده نمود و همچنین برای رفع چین و چروک و زیباسازی و یا جوانسازی پوست دست و صورت از این روغن خراطین و یا زالو به بهترین شکل ممکن نتیجه گرفت

البته روغن خراطین فقط برای اعضای صورت کاربرد ندارد به عنوان مثال شما می توانید برای حجم دادن به سینه ها و همچنین رانها و عضلات دست و پا و یا مچ در دست و پا و برای شکم و پهلوهای خود استفاده نمایید و آقایان به خصوص برای آلت تناسلی و حجم دادن به باسن می‌توانند از این روغن نتیجه بگیرند.

ناگفته نماند که اکثر استفاده روغن در بین آقایان و خانمها مشترک بوده و نحوه مصرف مشابه هم می باشد کاربردهای خاص تری از روغن خراطین و روغن زالو نیز وجود دارد که مشتریان به خصوص خود را دارا می باشد در ادامه سعی می کنیم به مهمترین موارد و کاربردهای روغن خراطین و یا روغن زالو که تأثیر مثبت و شگفت انگیزی بر روی این عضو ها دارد بپردازیم.

مصرف خراطین برای عضوهای مختلف بدن
روغن خراطین و روغن زالو اصل

بعنوان مثال ویدئوی زیر که در مورد ماساژ صورت و استفاده از روغن خراطین را مشاهده نمایید:

گروه ایران زالو برای استفاده روغن های خراطین زالو و برای هر عضو ، آموزشهای کاربردی و تخصصی ارائه می نماید پیشنهاد می کنیم برای تهیه این روغن شگفت انگیز با ما در ایتا یا روبیکا تماس بگیرید و یا به صورت مستقیم زنگ بزنید.
09189644436 هاشمی

کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین و روغن زالو اصل✔️1402 97

روغن خراطین برای چاقی صورت

تمامی افرادی که به نوعی از لاغر و استخوانی بودن صورت خود رنج می برند به دنبال درمان و راه حل دائمی و بدون عوارض هستند که اکثراً خانم ها به دنبال رفع چنین مشکلی می باشند چنانچه برای چاقی صورت قصد مصرف روغن‌های خراطین و یا زالو را دارید پیشنهاد می کنیم این قسمت را به دقت مطالعه کنید …

ماساژ گونه با روغن خراطین
روغن خراطین و روغن زالو اصل

مصرف روغن خراطین و زالو بایستی به درستی و صحیح صورت گیرد چرا که ماساژ هر عضو با توجه به بافت همان عضو و وجود عضلات و حالت مربوط به فرم عضو مورد نظر اگر به درستی انجام نگیرد نتیجه ضعیف تری را به وجود می‌آورد پس با توجه به عضو مورد نظر و همچنین نحوه چینش عضلات و بافت همان عضو بایستی ماساژ را به درستی انجام دهید ناگفته نماند که در سایت ایران زالو بخش فایل های ویدئویی چندین ویدئو برای اعضای مختلف صورت و ماساژ این قسمت ها وجود دارد که پیشنهاد می کنیم حتماً این ویدیوها را به دقت مشاهده کنید.


اگر از روغن خراطین زالو ( جداگانه و یا میکس ) به درستی روی صورت خود استفاده نمایید بعد از مدت ۱۰ الی ۲۰ روز شاهد تاثیرگذاری این روغن شگفت انگیز خواهید بود اما باید دوره حداقل ۶۰ الی ۱۰۰ روزه مصرف این روغن را تکمیل نمایید که زمانی بین ۲ الی ۳ ماه را شامل می‌شود البته بعضی از مصرف کننده ها ترجیح می دهند که مصرف روغن را ادامه دهند اما دوره ۲ الی ۳ ماهه برای تثبیت و ماندگار کردن تاثیرگذاری روغنهای خراطین و زالو کفایت میکند باز هم تاکید می‌کنیم که:

اگر از روغن اصل و باکیفیت استفاده نمایید و نحوه مصرف کردن شما صحیح باشد درصد نتیجه گیری شما بسیار بیشتر خواهد شد ناگفته نماند که عوامل دیگری در میزان تاثیر گذاری و نتیجه بخشی روغن ها وجود دارند که به طور خلاصه مواردی مانند نوع پوست و طبع شما و همچنین نحوه مصرف کردن بسیار مهم می باشد


روغن خراطین برای حجم دهی به لبها

لب ها به عنوان یکی از عضوهایی که مشتریان بسیار زیادی به خصوص در بین خانم ها دارد برای حجم دهی آن از روغن خراطین استفاده میشود و به عنوان عضوهایی که لطیف و حساس هستند می توان به بهترین شکل ممکن از مصرف روغن زالو خراطین نتیجه مطلوب گرفت

ماساژ دادن هر عضوی مانند لب ها بایستی با توجه به نوع بافت و وضع ظاهری همان عضو باشد به عنوان مثال برای لبها می توانید به صورت ضربه ای و یا حرکت افقی انگشتان روی لب ها روغن ها را مصرف نمایید پیشنهاد می شود حتما قبل از مصرف روغن شستشوی اولیه و پاکسازی اولیه و سپس ماساژ خشک بدون روغن انجام دهید و بعد از آن از روغن برای زیباسازی عضو مورد نظر استفاده کنید.

ماساژ لبها
روغن خراطین و روغن زالو اصل

روغن خراطین برای خوش فرمی و افزایش حجم گونه

افرادی که دارای صورت لاغر و استخوانی هستند و یا گونه های کوچکی دارند می توانند از روغن های خراطین زالو برای حجم دادن و خوش فرمی گونه ها استفاده نمایند بایستی از روغن های خراطین زالو به همراه ماساژ صحیح استفاده نمایید به عنوان مثال باید برای حجم دادن و زیبا و همچنین خوش فرم کردن گونه ها به روش زیر عمل نمایید:

بعد از پاکسازی پوست و ماساژ خشک اولیه ، روغن را روی عضو مورد نظر مالیده و با انگشتان ، گونه های خود را به صورت مورب به سمت گوش ها ماساژ دهید در تصویر زیر نحوه ماساژ دادن ارائه داده شده است.

توجه : سعی کنید حتما ویدئوهای لینک زیر را ببینید تا بهتر متوجه نحوه مصرف و ماساژ روی اعضای مختلف شوید.

روغن خراطین و روغن زالو برای چین و چروک دور چشم ها و گونه ها
روغن خراطین و روغن زالو اصل
ماساژ گونه با روغن خراطین
روغن خراطین و روغن زالو اصل

روغن خراطین برای چروک پیشانی

از روغن خراطین اصل می‌توانید برای رفع چروک پیشانی استفاده نمایید در مصرف روغن خراطین و روغن زالو برای این عضو باید انگشتان خود را به صورت عمودی به سمت بالا حرکت دهید در تصویر زیر نحوه ماساژ پیشانی برای رفع چین و چروک توسط روغنهای خراطین و زالو ارائه شده است پیشنهاد می کنیم حتماً به درستی و با دقت و همچنین با حوصله روغن‌های خراطین را برای رفع چین و چروک پیشانی استفاده کنید تا در مدت زمان کوتاه به نتیجه مطلوب برسید.

خطوط ماساژ صورت و گردن
روغن خراطین و روغن زالو اصل

روغن خراطین برای دور چشم و زیر چشم

اگر قصد استفاده از روغن خراطین برای زیبایی و رفع چین و چروک و یا کبودی زیر چشم و دور چشم دارید حتماً در زمان استفاده مراقب چند نکته باشید چراکه چشم به عنوان عضو حساس و آسیب پذیر می باشد و در زمان استفاده از روغن ها و یا کرم ها برای دور چشم نکات اصلی را با دقت رعایت کنید.

خطوط ماساژ دور چشمها
روغن خراطین و روغن زالو اصل


بعد از مصرف روغن روی پوست و دور چشم بایستی به صورت ضربه ای با نوک انگشتان به آرامی دور چشم و زیر چشم را ماساژ داد
میزان ضربه زدن و ماساژ بر روی پلک و زیر چشم باید به اندازه‌ای باشد که این عضو حساس اذیت نشود (تقریباً میزان فشار بایستی به اندازه لمس کردن صفحه گوشی باید باشد)


روغن خراطین برای زیر چانه و زیبایی گردن

عضو چانه و گردن نیز برای بعضی از افراد نیاز به ماساژ و خوش فرم سازی دارد که به دلایل مختلف ممکن است شما نیاز پیدا کنید تا از روغن هایی مانند زالو و خراطین برای بهبود وضع ظاهری و یا فرم دهی بهتر استفاده نمایید پس بهتر است طبق روال زیر این ماساژ ها صورت گیرد تا نتیجه گیری مطلوب‌تری حاصل گردد.

ماساژ گردن و چانه
روغن خراطین و روغن زالو اصل

روغن خراطین برای سینه ها در خانمها

یکی دیگر از عضوهایی که بسیاری از خانم ها با روغن های خراطین به دنبال رفع مشکلات آن هستند سینه ها به شمار می رود حجم قابل توجهی از خانم های جوان به دنبال خوش فرم سازی و یا حجم دهی سینه های خود هستند البته بعضی از مادران بعد از شیردهی ممکن است سینه های شل و افتاده پیدا کنند که این افراد نیز می توانند از روغن های ماساژی خراطین و یا زالو به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و نتیجه مطلوبی را دریافت نمایند

مانند موارد بالا که برای اعضای مختلف پیشنهاد کردیم تا طبق روال از ماساژهای مناسب هر عضو استفاده کنید سینه در این زمینه از حساسیت بالاتری برخوردار است اگر می خواهید که سینه های خوش فرم و زیبا داشته باشید بهتر است بدرستی و با حوصله در مدت زمان حداقل ۳ ماه هر روز بخصوص شبها از روغن خراطین و یا زالو به مدت حداقل ۵ الی ۱۵ دقیقه استفاده نمایید ویدئوی زیر در زمینه نحوه ماساژ سینه ها می باشد.

توجه : جهت خرید روغن تضمینی و اصل با کیفیت فوق العاده به صفحه فروشگاه سایت ایران زالو و یا انتهای همین صفحه مراجعه نمایید.


اگر در این زمینه سوالی داشتی با ما در شبکه های اجتماعی واتساپ و یا تلگرام ارتباط بگیرید و سوالات خود را در آنجا بپرسید

ایتا یا روبیکا – تماس 09189644436 هاشمی

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین و روغن زالو اصل✔️1402 98

روغن خراطین برای رانها و عظلات دست و پا

ران ها و عضلات به عنوان عضوهای بزرگ که به مصرف روغن خراطین و روغن زالو ( برای حجم دهی و یا خوش فرم سازی ) دیر واکنش نشان می‌دهند اما باید به صورت اصولی همراه با ورزش های مناسب برای این عضو ها مصرف را ادامه دهید

بعضی از افراد نتیجه گیری سریع تر و بهتری نسبت به سایرین دارند اگر در باشگاه پرورش اندام فعالیت می‌کنید و قصد خوش فرم سازی ران ها و عضلات و یا باسن ها را دارید می توانید به همراه مصرف و ماساژ روغن خراطین یا میکس از ورزشهای این عضوها استفاده نمایید در ادامه ویدئویی در مورد نحوه ماساژ ران و باسن ارائه می گردد.

ماساژ عظلات ران
روغن خراطین و روغن زالو اصل

روغن خراطین برای مچ دست و پا

مچهای دست و پا که به عنوان مفاصل بسیار پرکاربرد در انسان ها به شمار می روند در بعضی از افراد بسیار نحیف و ضعیف می باشد برای استفاده روغن های خراطین و یا روغن زالو برای مچ ها باید همراه با ورزش های مخصوص این عضوها صورت گیرد مانند استفاده از روغن خراطین برای ران ها و عضلات دست و پا که در بالا به آنها اشاره کردیم سعی کنید از ورزشهای مناسب استفاده کنید تا حجم دهی و تقویت بیشتر عضلات در این مفاصل را شاهد باشید.


روغن خراطین برای شکم و پهلوها

افرادی که برای خوش فرم سازی و همچنین لاغری شکم و پهلوها به دنبال استفاده از روش‌های جدید هستند به بهترین شکل ممکن می توانند همزمان با مصرف روغن خراطین و روغن زالو و ورزش کردن مناسب و صحیح به فرم ایده‌آل بدن خود برسند تناسب اندام با ورزش صحیح و تخصصی و همچنین مصرف روغن هایی مثل خراطین و یا زالو به وجود می آید

شما با استفاده از روغن خراطین بر روی شکم و یا باسن و عضلات کمر می توانید باعث خوش فرم تر شدن عضلات در این نواحی شوید ناگفته نماند که استفاده تنها از روغن خراطین و زالو در ناحیه شکم و پهلو ها بدون ورزش هیچگونه تاثیری برای شما ندارد پس حتماً به همراه ورزش های مناسب برای این قسمتها که در تصویر زیر به آن اشاره شده است حتماً از روغن ها برای ماساژ ها و کمک به حجم دهی مناسب بهره ببرید.

کلیک کنید … آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها

روغن خراطین اصل ایران زالو


اکثر خانم ها و آقایانی که در باشگاه به دنبال خوش فرم سازی عضلات و تناسب اندام هستند به دنبال چنین محصولی می باشند لذا قبل از استفاده از محصولات سعی کنید حتماً با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت کنید پیشنهاد می کنیم با ما در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ و تلگرام برای دریافت مشاوره های تخصصی و تکمیلی ارتباط بگیرید.

هاشمی 09189644436 روبیکا – ایتا – تلفن

کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین و روغن زالو اصل✔️1402 99

روغن خراطین برای آلت تناسلی آقایان

به جرات می توان گفت که یکی از پرمصرف ترین کاربردهای روغن خراطین و یا روغن میکس خراطین زالو در بین آقایان برای آلت تناسلی می باشد چرا که آقایان کمتر از روغن خراطین برای صورت و یا سینه و باسن خود استفاده می کنند اما متاسفانه امروزه با وجود سبک زندگی بسیار غلط و همچنین استفاده از غذاهای تراریخته و تغذیه نامناسب مانند استفاده از مرغ های هورمونی و غذاهای آماده باعث شده تا تاثیر مستقیم و مخربی در سیستم تناسلی آقایان و خانم ها به وجود آید به خصوص در آقایان باعث کوچک شدن آلت تناسلی میگردد که فاجعه بزرگی در خانوارهای ایرانی به شمار می آید

متاسفانه برخی از نوجوانان دهه های ۷۰ و ۸۰ با این مشکل بزرگ دست و پنجه نرم می کنند و روزانه افراد بسیار زیادی با ما در این زمینه ارتباط می گیرند ناگفته نماند که رضایتمندی از سایز آلت تناسلی در آقایان یک امر سلیقه ای بوده و نمی‌توان قاعده ثابتی برای این موضوع مشخص نمود ( بعنوان مثال یک نفر از آلت 10 سانت خود راضی میباشد و فردی دیگر بدنبال افزایش سایز بیش از 15 سانت می باشد)


اما از زمانهای گذشته برای افرادی که در زمینه‌های مشابه مشکلاتی داشتند بهترین پیشنهاد در محصولات طبیعی و ارگانیک روغن طبیعی و اصل بوده است مورد مهم و نکته بعدی اینکه روغن خراطین در آقایان فقط بر روی سایز آلت تناسلی تاثیر ندارد بلکه همزمان میتوان از روغن خراطین برای سایز گیری و حجم گیری آلت تناسلی و رفع مشکلاتی مانند زود انزالی و یا مشکلات ارگاسم پرداخت در این زمینه پیشنهاد می کنیم با متخصصین طب سنتی بیشتر مشورت کنید و یا با کارشناسان ما در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ یا تلگرام ارتباط بگیرید.

برای یک دوره کامل (حداقل سه ماه) یک الی دو ظرف ۱۲۰ سی سی روغن خراطین و یا روغن میکس شده خراطین و زالو نیاز است تا فرد مصرف کننده به نتیجه مطلوب برسد میزان تاثیر گذاری روغن هایی مانند زالو خراطین بر روی افراد مختلف چه آقایان و چه خانم ها متفاوت است و دلیل اصلی این امر نکاتی است که در ادامه همین مطلب ارائه می گردد.

چندین عامل اصلی و مهم در میزان تاثیر گذاری و نتیجه گیری دخیل هستند که مهمترین آنها در ادامه ذکر شده اند:

نحوه مصرف کردن صحیح
طبع فرد مصرف کننده

نوع بافت و پوست فرد مصرف کننده
عضو مورد نظر
جنسیت و سن و سال
ژنتیک

و چند عامل دیگر باعث میشود که یک فرد مصرف کننده روغن خراطین برای اعضای مختلف نتیجه های گوناگونی به دست اورد افراد طبق تجربه نتایجی بین ۱۰ الی ۱۰۰ درصد را به دست می‌آورند و میزان درصد ذکر شده با توجه به میزان رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان به دست آمده است.

جهت دریافت فایل تصویری نحوه مصرف روغن خراطین و روغن زالو برای آلت تناسلی آقایان در واتساپ و یا تلگرام به ما پیام دهید تا به صورت خصوصی این فایل تصویری برایتان ارسال گردد نحوه مصرف کردن عمومی به همراه روغن های سفارشی ارسال می گردد.


روغن خراطین برای واژن خانمها

همانطور که در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که روغن خراطین می تواند کاربردهای بسیار متنوعی برای آقایان و خانمها داشته باشد در این قسمت نیز می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که بعضی از خانم ها میتوانند از روغن خراطین اصل برای سلامت پوست واژن و همچنین رفع تیرگی های آن استفاده نمایند.

توجه : پیشنهاد می شود برای مصرف روغن خراطین برای این قسمت حتماً رعایت نکات زیر را داشته باشید چرا که ممکن است با عوارضی مانند مسدود شدن مجرای ادرار و موارد مشابه مواجه گردید!

در حین مصرف روغن خراطین برای واژن طبق روال سایر عضوها ، بدن خود را تمیز کرده و ماساژ اولیه به مدت چند دقیقه انجام دهید و سپس از روغن استفاده نمایید بعد از ریختن چند قطره بر روی قسمت مورد نظر ماساژ خود را انجام دهید در حین ماساژ حتما مواظب باشید که روغن خراطین و یا روغن زالو به هیچ عنوان نباید وارد واژن شود چرا که ممکن است خطراتی که در بالا به آن اشاره کردیم به وجود آید.

مصرف روغن خراطین برای واژن را با حجم کم شروع کرده و در طی چند روز به حد استاندارد و نرمال خود برسانید همانطور که در خطوط بالا اشاره کردیم سعی کنید ابتدا بدن خود را پاکیزه کرده و بعد ماساژ اولیه و سپس چند قطره روغن خراطین را روی قسمت مورد نظر بریزید و ماساژ فقط برای عضو خارجی بدن مورد استفاده می باشد فلذا به هیچ عنوان نباید وارد بدن گردد.


روغن خراطین برای افزایش حجم باسن

افراد بسیار زیادی از کوچکی باسن خود شکایت دارند و به دنبال روش هایی برای حجم دادن و یا خوش فرم سازی این عضو از بدن هستند که آقایان ورزشکار و یا خانم ها برای افزایش حجم باسن خود به روش‌های متعددی متوسل می شوند

که بهترین روش استفاده همزمان از روغن خراطین و یا میکس زالو خراطین به همراه ورزش عضلات عضو مورد نظر می باشد در تصویر زیر سعی کرده ایم نحوه ورزش کردن عضو مورد نظر را نشان دهیم تا بتوانید همزمان با ورزش کردن بلافاصله از روغن خراطین استفاده نمایید جهت کسب اطلاعات تخصصی تر در این زمینه پیشنهاد می کنیم با تیم ایران زالو در شبکه های اجتماعی ارتباط بگیرید و یا با ما تماس بگیرید.

ماساژ باسن و ران پا

اعضای بزرگی مانند سینه ها و یا باسن ها نیاز به روغن در حجم بیشتری دارند و حداقل باید یک دوره ۳ ماهه از روغن ها به درستی مصرف شود تا نتیجه مطلوبی به دست آید.


نحوه استفاده از روغن خراطین برای صورت

نحوه استفاده از روغن خراطین برای تمامی اعضای صورت در این قسمت ارائه می گردد سعی کنید حتماً موبه‌مو و به طور کاملا دقیق از روغن خراطین برای اعضای مختلف صورت استفاده کنید.

مصرف کنندگان روغن خراطین و یا زالو برای صورت و برای عضوهایی مانند : پیشانی – دور چشم – گونه ها و لب ها – چانه و یا به طور کلی برای حجم دهی به کل صورت استفاده می نمایند تفاوتی نمی‌کند که عضو مورد نظر شما کدام عضو می باشد چند نکته کلیدی در مورد نتیجه گیری بهتر در ادامه همین مطلب ارائه می گردد.


برای نتیجه گیری بهتر با توجه به بافت و نحوه قرار گیری عضلات همان عضو بایستی ماساژ و مالش پوست را انجام دهید به عنوان مثال برای گونه ها باید با نوک انگشتان و یا کنار انگشتان ماساژ پوست را از گوشه لب ها به سمت گوش ها به طور مداوم در مدت زمان چند دقیقه انجام دهید و یا برای دور چشم به صورت ضربه ای و بسیار آرام با نوک انگشتان انجام دهید ( مانند لمس کردن صفحه گوشی)

ماساژ صورت و گردن با روغن زالو و خراطین

مورد بعدی پاکسازی قبل از مصرف روغن و همچنین کمپرس دستمال خنک بعد از استفاده از روغن روی عضو مورد نظر می‌باشد که کمک مناسبی در نتیجه گیری بهتر به شما خواهد داشت.

خطوط ماساژ صورت و گردن
روغن خراطین و روغن زالو اصل

اگر برای کل صورت می خواهید از روغن خراطین بابت حجم دهی و یا خوش فرم سازی و یا رفع چین و چروک استفاده کنید حجم قابل توجهی از روغن خراطین را نیاز دارید تقریباً برای یک دوره دو سه ماهه حداقل یک الی دو عدد ظرف ۱۲۰ سی سی نیاز خواهید داشت شما باید روزانه یک الی دو بار بخصوص شبها از روغن خراطین زالو به درستی و طبق روال برگه بروشور همراه محصول استفاده نمایید در مصرف روغن ها کوتاهی و سهل انگاری نکنید و دقیقاً طبق برنامه‌ای که برای این کار دارید هر شب حداقل یک بار از روغن خراطین استفاده کنید.

ابتدا پوست صورت خود را بشویید بهتر است از مواد شوینده نیز استفاده کنید و بعد از شستشو با حوله و یا دستمال خشک کرده و بدون هیچگونه روغن ، بصورت خشک ماساژ ساده روی صورت خود انجام دهید.

تفاوتی نمی‌کند که شما مالش ها و ماساژ های خشک را چگونه انجام می دهید مهم این است که گردش خون بهتر و بیشتر زیر پوست صورت گیرد و بعد از تقریبا دو الی سه دقیقه ای پوست شما گرم میشود و کمی به صورت قرمز رنگ در می آید ناگفته نماند که نباید به صورت خشک با شدت زیاد پوست خود را ماساژ دهید سعی کنید به صورت نرمال ماساژ بسیار عادی و معمولی داشته باشید تا گردش خون مناسب زیر پوست صورت گیرد.

بلافاصله بعد از گرم شدن و کمی قرمز شدن پوست صورت سعی کنید از روغن ( قبل از استفاده ظرف آن را تکان دهید) روی عضو مورد نظر ریخته و ماساژ چرب را آغاز کنید پیشنهاد می کنیم با حجم کم مصرف روغن را شروع کنید و بعد از چند بار استفاده نمودن متوجه خواهید شد که چه میزان روغن برای صورت خود در هر بار استفاده نیاز دارید ماساژ روغن بایستی حداقل بین ۳ الی ۵ دقیقه انجام شود

بهترین دلیل برای اطمینان از زمانبندی صحیح این است که بعد از استفاده از ماساژ چربی روی پوست شما نباشد و اکثر روغن جذب پوست شده باشد البته کمی چربی روی پوست باقی می ماند که بعد از ۵ دقیقه ماساژ صورت ، می توانید با دستمال خشک آن را برطرف کنید و پاک کنید بلافاصله بعد از استفاده از ماساژ چرب می توانید از یک دستمال مرطوب برای خنک کردن و یا کمپرس خنک برای صورت بهره ببرید.

شستشوی صورت حداقل یک الی دو ساعت بعد از مصرف روغن انجام شود بعضی از افراد با توجه به عوامل مختلفی مانند بوی روغن خراطین ، علاقه دارند تا صورت خود را دوباره بشویند اگر شب این روغن را مصرف می کنید می توانید صبح بعد از بیدار شدن صورت خود را با شوینده ها تمیز کنید و چنانچه در طول روز از روغن استفاده میکنید ( اگر در زیر نور آفتاب قرار می‌گیرید ) مصرف روغن خراطین و روغن زالو ممکن است باعث تیره تر شدن پوست صورت شما گردد که مورد مهمی نیست و بعد از چند روز این مشکل برطرف می شود.


نحوه استفاده از روغن خراطین برای سینه و باسن

در مورد نحوه استفاده از روغن خراطین و روغن زالو برای عضوهای بزرگی مانند سینه ها و یا باسن در پاراگراف های بالا توضیحاتی ارائه شد در تصاویری که در بالای صفحه ارائه گردید توضیح دادیم که بهتر است همراه با مصرف روغن‌های خراطین و یا زالو برای چنین عضوهایی حتماً از ورزشهای مناسب استفاده نمایید و یک دوره حداقل سه ماهه باید مصرف روغن ها به همراه ورزش مناسب به طور مداوم انجام گیرد تا به نتیجه مطلوب برسید

چنانچه در این زمینه سوالات تخصصی تر دارید و یا به دنبال ویدیوهای آموزشی در این زمینه هستید پیشنهاد می کنم در سایت ایران زالو بخش فایل های ویدیویی این فایلها را مشاهده کنید و یا در ایتا یا روبیکا به ما پیام دهید تا فایل های آموزشی به صورت خصوصی برایتان ارسال گردد.


نحوه استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی و …

در پاراگراف های بالا که در زمینه استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی در آقایان بود به این نکته اشاره کردیم که چنانچه افرادی که به دنبال حجم دهی و مصرف روغن خراطین و روغن میکس زالو خراطین برای آلت تناسلی خود هستند میتوانند با ما در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ‌ یا تلگرام ارتباط گرفته تا فایل تصویری نحوه مصرف روغن خراطین برای این عضو به صورت خصوصی برایشان ارسال گردد و چنانچه در این زمینه سوالات متعددی دارید می توانید به صورت تلفنی و یا ارسال پیام در تلگرام و واتساپ با ما ارتباط بگیرید

برای مصرف روغن خراطین و یا میکس زالو خراطین حداقل دوره زمانی سه ماه نیاز است بهتر است برای این مدت زمانی یک الی دو ظرف ۱۲۰cc روغن خراطین تهیه کنید اطلاعات بیشتر را می توانید در پاراگراف های بالا را مطالعه نمایید.

کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین و روغن زالو اصل✔️1402 101

1- نحوه استفاده صحیح و کاربردی روغن خراطین و روغن زالو چگونه است؟

خراطین اصلی لیتراژ

بصورت خلاصه و مفید مراحل زیر را باید حتما رعایت کنید:
+ تمیز کردن پوست توسط مواد شویده دوستدار پوست
+ خشک کردن و ماساژ بدون روغن بمدت بین 3 الی 5 دقیقه
+ ریختن چند قطره روغن روی پوست و ماساژ چرب 3 الی 5 دقیقه
+ تمیز کردن پوست با دستمال تمیز و کمپرس خنک (با دستمال مرطوب)

2- قیمت روغن خراطین ظرف 250 میل چقدر است؟

خراطین 250 سی سی

در سال 1402 ظرف 250میل تقریبا 450 تومن می باشد. البته میتوانید از روغن میکس خراطین زالو 30 میل هم استفاده کنید کیفیت و تاثیرگذاری مطلوبی دارد.

3- قیمت روغن خراطین ظرف 70 میل چقدر است؟

روغن خراطین تضمینی

در سال1402 ظرف 70 میل تقریبا 180 تومن می باشد. البته میتوانید از روغن میکس خراطین زالو 70 میل هم استفاده کنید کیفیت و تاثیرگذاری مطلوبی دارد.

4- قیمت روغن خراطین ظرف 120 میل چقدر است؟

خراطین 120 سی سی

در سال 1402 ظرف 120 میل تقریبا 250 هزار تومن می باشد. البته میتوانید از روغن میکس خراطین زالو 120 میل هم استفاده کنید کیفیت و تاثیرگذاری مطلوبی دارد.

5- راههای شناخت مطمئن روغن خراطین و روغن زالوی اصل چیست؟ چگونه میتوانم روغن اصل را بشناسم؟

روغن خراطین تضمینی

حتما این چند نکته را توجه کنید:
+ روغن خراطین اصل غلیظ است.
+ روغن خراطین اصل رنگ قهوه ای تیره دارد.
+ روغن خراطین اصل بوی تند و بخصوصی دارد.
+ روغن خراطین اصل را از فروشنده معتبر خرید کنید.
+ روغن خراطین اصل هیچگونه مواد شیمیایی مانند کورتون ندارد.


09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

توجه : محصولات زیر روغنهای با کیفیت فوق العاده و کاملا طبیعی در ظرفهای 120 میل هستند:

توجه: محصولات زیر روغنهای با کیفیت فوق العاده و کاملا طبیعی در ظرفهای 70 میل هستند:



کانال ایتا محصول سالم
روغن خراطین و روغن زالو اصل✔️1402 102

‫2 نظر

  • مریم گفت:

    سلام
    چطور میتونم روغن رو مصرف کنم که نتیجه خوبی بگیرم ؟
    کمی ته نشین میشه

    • admin گفت:

      سلام.
      نحوه مصرف همراه محصول برایتان ارسال می گردد.
      در بخش مقالات سایت در چندین مقاله بطور کامل توضیح داده شده و همچنین میتوانید در قسمت فایلهای ویدئویی نحوه مصرف روغن برای صورت و اندامهای بدن مشاهده کنید.
      لینک ویدئوها … کلیک کنید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *