منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
سرم ویتامین سی اصل – 98% گیاهی و کاملا طبیعی

سرم ویتامین سی اصل – 98% گیاهی و کاملا طبیعی

فروش فوق العاده سرم ویتامین سی اصل – 98% گیاهی و کاملا طبیعی بهمراه نحوه مصرف و مشاوره استفاده صحیح از این محصول در ایران زالو انجام می شود.

سرم ویتامین سی ایران زالو
سرم ویتامین سی اصل - 98% گیاهی و کاملا طبیعی 7

سرم ویتامین سی اصل

سرم ویتامین سی اصل و کاملا طبیعی با کیفیت فوق العاده در ایران زالو ارائه می گردد این محصول واتر بیس بوده و با خیالی آسوده می توانید آن را بر روی پوست صورت ، دور چشم ، و… استفاده نمایید.

مصرف آن بسیار راحت بوده و بعد از مصرف هیچگونه چربی و … بروی پوست باقی نمی ماند کیفیت این محصول تضمینی میباشد جه دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با ما در واتساپ در ارتباط باشید.

خرید سرم ویتامین سی اصل (واتر بیس)

بهترین سرم ویتامین سی

بهترین سرم ویتامین سی را از ایران زالو با قیمتی شگفت انگیز و کیفیتی تضمینی تهیه نمایید این محصولات همگی کاملا طبیعی و گیاهی می باشند و برای تمامی عضوهای صورت مانند دور چشم و … با خیالی آسوده می توانید استفاده نمایید.

سرم ویتامین c برای پوست

بهترین گزینه برای موارد زیر ، سرم ویتامین c برای پوست می باشد خواص و کاربردهای سرم ویتامین سی را مشاهده نمایید.

البته سرم جوانساز نیز کاربردهای شگفت انگیزی دارند که پیشنهاد می کنیم در صفحه محصولات فروشگاه این موارد را مطالعه نمایید.

3 نوع سرم ویتامین سی و جوانساز و تخصصی
سرم ویتامین سی اصل - 98% گیاهی و کاملا طبیعی 8

خواص و کاربردهای سرم ویتامین سی ایران زالو

دارای آنتی اکسیدان بالا – PH مناسب – جلوگیری از چین و چروک صورت – کمک به کلاژن سازی و جوانسازی پوست – مناسب برای پوستهای خشک و چرب و مختلط – کمک کننده بهبود(آکنه ، بافت پوستی ، آفتاب‌سوختگی ، جریان خون ، التهابات پوستی ، لکه‌های پوستی ، تسکین اگزما و…) – آبرسان – محافظت از پوست در برابر عفونت‌ها و…

نحوه استفاده از سرم ویتامین سی(ویتامین C)

نحوه استفاده از سرم ویتامین سی(ویتامین C) بسیار آسان بوده و هر فردی در هر شرایط بدون هیچ مشکلی میتواند بسرعت و براحتی این محصول را استفاده کرده و نتایج فوق العاده آن را مشاهده نماید.

برای استفاده از انواع سرم ها مانند سرم ویتامین C باید پوست پاک و تمیز باشد ( پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از هر نوع سرم از فیسواش کاملا طبیعی استفاده کنید تا پوستی تمیز داشته باشید این محصول بدون عوارض می باشد) و سپس با قطره چکان روی درب ظرف به اندازه چند قطره روی پوست ریخته و براحتی ماساژ دهید تا بسرعت جذب گردد.

سرم ویتامین سی طبیعی

سرم ویتامین سی طبیعی را با اطمینان خاطر از ایران زالو تهیه نمایید این محصول کاملا طبیعی و گیاهی بوده و برای مصرف کننده هیچگونه عوارض نخواهد داشت.

سرم ویتامین سی گیاهی

همانطور که در بالا گفتیم سرم ویتامین سی گیاهی کاملا طبیعی می باشد پس با خیالی آسوده از محصولی مرغوب بهره ببرید.

سرم تخصصی ایران زالو
سرم ویتامین سی اصل - 98% گیاهی و کاملا طبیعی 9

سرم گیاهی پوست صورت

برای پوست صورت و اعضای صورت خود بهترین گزینه سرمهای ویتامین سی می باشد که خواص آنها در بالا ذکر گردید سرمهای جوانساز و تخصصی نیز کاربردهای بسیار گسترده ای مانند زیباکنندگی پوست ، جوانسازی واقعی و طبیعی ، رفع چین و چروک ، شفاف سازی ، زیبایی دور چشم و …

جهت خرید سرم ویتامین سی اصل – 98% گیاهی و کاملا طبیعی میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

هاشمی 09189644436 تماس – واتساپ

سرم گیاهی دور چشم

برای دور چشم خود از سرمهای روشن کننده و یا ویتامین سی و یا سرم تخصصی می توانید استفاده نمایید این محصولات همگی ترکیبات کاملا طبیعی داشته و واتر بیس هستند.

سرم گیاهی مو

بعضی از افراد برای موهای خود بدنبال یک سرم گیاهی و اصل هستند انواع سرمهای گیاهی ایران زالو با کیفیت فوق العاده ارائه می گردد.

خرید روغن خراطین اصل و روغن زالو اصل و کرم بوتاکس طبیعی
سرم ویتامین سی اصل - 98% گیاهی و کاملا طبیعی 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *