منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
قیمت خرید روغن خراطین اصل و روغن زالو اصل

قیمت خرید روغن خراطین اصل و روغن زالو اصل

قیمت خرید روغن خراطین اصل و روغن زالو اصل برای چاقی صورت 1402 در این صفحه بهمراه آموزش های مورد نیاز ارائه می گردد.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

روغن خراطین و روغن زالو
قیمت خرید روغن خراطین اصل

روغن خراطین و روغن زالو در تنوع بالایی در بازار وجود دارند و کیفیتهای متفاوت باعث شده تا مشتریان و مصرف کنندگان نتوانند محصول خوبی را تهیه کنند.

متاسفانه روغنهای خراطین و زالو اگر بی کیفیت باشند هیچگونه تاثیری برایتان به ارمغان نمی آورند.

عوارض روغن خراطین و روغن زالوی بی کیفیت

با استفاده کردن از روغن های بی کیفیت علاوه بر اینکه نتیجه ای در استفاده از آن نمی گیرید ممکن است برای پوست خود شاهد عوارضی مانند وجود خارش شدید، جوش و یا قرمزی در ناحیه مورد استفاده باشید.

روغن خراطین و روغن زالو - قیمت خرید روغن خراطین اصل
قیمت خرید روغن خراطین اصل

البته همانطور که در کاتالوگها و بروشورهای مربوط به روغنها توضیح داده شده است طبع روغن خراطین و زالو گرم بوده و ممکن است جوشهای ریز بوجود آید که جای نگرانی نیست.

چنانچه بعد از استفاده از روغن خراطین و زالو جوش روی پوست بوجود آمد میتوانید با استفاده از پنبه به موضع مورد نظر سرکه بمالید.


سایز شیشه روغنقیمت تقریبی سال 1402
70 سی سی180.000 تومان
120 سی سی250.000 تومان
250 سی سی450.000 تومان
نیم لیتر700.000 تومان

قیمت خرید روغن زالو اصل

قیمت این محصول نیز مانند جدول فوق می باشد.


خریداران محصولات کاملا طبیعی ایران زالو می توانند از مشاوره ما استفاده نمایند. خرید روغن خراطین اصل و روغن زالو را با تضمین کیفیت از ایران زالو انجام دهید.

روغن خراطین با کیفیت و غلظت تضمینی بدون مواد شیمیایی


09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

روغن زالو یکی از روش‌های سنتی درمانی است که از زمان‌های قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این روغن از زالوها استخراج می‌شود و به دلیل داشتن ترکیبات مختلف و خواص درمانی، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم به بررسی خواص و مزایای روغن زالو بپردازیم.

روغن زالو به عنوان یک منبع غنی از ترکیبات مفید شناخته شده است. این روغن شامل پپتیدها، آنتی‌بیوتیک‌ها، می‌باشد که به عنوان عوامل درمانی بسیار مؤثر هستند. همچنین روغن زالو حاوی ویتامین C، ویتامین B12، منیزیم، روی و مس است که برای سلامت پوست و مو بسیار مفید هستند.

روغن خراطین و روغن زالو برای خط خنده
قیمت خرید روغن خراطین اصل

استفاده از روغن زالو برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش، آکنه، زگیل، سوختگی، جوش سر سفید، پسوریازیس و اگزما پیشنهاد می‌شود. همچنین این روغن به عنوان یک ماده ضد التهاب و ضد عفونی کننده شناخته شده است که می‌تواند در درمان التهاب‌های مفصلی و عضلانی نیز مؤثر باشد.

روغن زالو همچنین می‌تواند به عنوان یک ماده ضد سفید شدن موها عمل کرده و باعث تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش مو شود. همچنین این روغن می‌تواند به عنوان یک ماده آنتی‌آکسیدان عمل کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری کند.

با توجه به خواص درمانی و آرایشی روغن زالو، استفاده از آن برای بهبود وضعیت پوست و مو بسیار مفید است. با این حال، قبل از استفاده از این روغن برای هر گونه درمان، بهتر است با یک پزشک یا متخصص پوست مشورت کرده و نکات لازم را رعایت کرد.

خرید روغن خراطین اصلی در اصفهان
قیمت خرید روغن خراطین اصل

در نهایت، روغن زالو یک راه حل طبیعی و کارآمد برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی و مویی است. با توجه به ترکیبات فعال موجود در این روغن، مصرف منظم آن می‌تواند به بهبود وضعیت پوست و مو کمک زیادی کند. اما همچنان توصیه می‌شود قبل از استفاده، نکات و موارد مربوطه را به دقت مطالعه و رعایت کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *