منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
برای پرورش زالو چکار باید کرد؟ 5 نکته مهم

برای پرورش زالو چکار باید کرد؟ 5 نکته مهم

آیا میدانیدبرای پرورش زالو چکار باید کرد؟ 5 نکته مهم در ادامه ارائه می گردد برای پرورش زالو به طور کلی بایستی به نکاتی مانند بهداشت محیط فارم، دمای آب و مکان فعالیت ، زمانبندی اصولی و صحیح برای فروش محصولات ، تغذیه مناسب و با کیفیت و… توجه ویژه باید داشته باشیم.

09189644436 هـاشمـی
کانال آموزشی پرورش زالو در ایتا
پیام به ادمین (مدیر سایت) در ایتا

برای پرورش زالو از کجا باید شروع کرد - برای پرورش زالو چکار باید کرد؟
برای پرورش زالو چکار باید کرد؟

در یک مقاله نمی توان به کلیه نکات فنی و مهمی که حتماً باید به آنها توجه شود اشاره نمود به همین دلیل ما سعی می‌کنیم مهم ترین موارد را در این صفحه ارائه نمایم.

برای پرورش زالو چکار باید کرد؟

فارغ از فراگیری کلیه نکات پرورش و تکثیر زالو مراقب بحث بهداشت در محیط فعالیت باشید منظورمان از بهداشت به کلیه نکاتی که منجر به بهداشتی بودن محیط فعالیت لباس های فرد پرورش دهنده وسایل و تجهیزات پرورشگاه زالو و غیره می باشد.

متن فوق یکی از مهمترین پارامترها و به قول معروف یکی از چندین موارد ” فوت کوزه گری پرورش زالو “ در کسب و کار زالو به شمار می رود که در عین سادگی بسیار مهم و حساسیت بالایی دارد پس مراقب بهداشتی بودن کسب و کارتان از صفر تا صد باشید تا نتایج آن را به طور کامل مشاهده نمایید.

شرایط پرورش زالو - ایران زالو دات کام
برای پرورش زالو چکار باید کرد؟

چگونه پرورش زالو انجام دهیم؟

چگونگی پرورش زالو به موارد بسیار متعددی وابسته است کل پروسه صفر تا صد پرورش و تکثیر زالو شامل نگهداری زالو در محیطی مناسب است که این محیط دارای دمای مناسب ، آب مناسب و همچنین شرایط مناسب می باشد.

یک فرد پرورش دهنده در منزل باید زالوها را در تعداد مناسب که به عنوان مثال ۲۰۰ الی ۵۰۰ عدد می باشد خریداری کرده و در آب سالم در دمای بین ۱۲ الی ۱۷ درجه سانتیگراد باید نگهداری کند مورد فوق خلاصه ترین و ساده‌ترین توضیحی است که در زمینه چگونگی پرورش زالو می توان ارائه داد.


  1. نکته: حتماً بهداشت را به صورت وسواس گونه رعایت نمایید.
  2. نکته: نظر هر فردی را بدون تحقیق و بررسی در کار خود اعمال نکنید.
  3. نکته: در ابتدای کار توکل به خدا داشته باشید و هیچگاه در حین کار از تلفات و یا ضرر و زیان ناامید نشوید.
  4. نکته: برای خود یک برنامه زمانی مشخصی تعریف کنید که به عنوان مثال به سرکشی ها، تغذیه ها ، دما ها، میزان زالوها و یا تلفات، زمان های ورود زالو ها و یا خروج برای فروش، قیمت های خرید و یا فروش، زمانهای برداشت کوکون در بحث تکثیر ، تعداد برداشت کوکون در بحث تکثیر ، ضریب تکثیر و… اشاره نمایید.
  5. نکته: حتما و حتما اطلاعات خود را به روز نگه دارید حتی به آموزش‌هایی که دریافت کرده اید اکتفا نکنید چرا که این علم در ایران نوپا می باشد.

برای پرورش زالو از کجا شروع کنیم؟

برای پرورش زالو در قدم اول اطلاعات اولیه خود را افزایش دهید.
مرحله بعد نسبت به شرکت در دوره های آموزشی اقدام کنید و آموزشگاه یا کارگاه آموزشی مناسبی را برای این قضیه پیدا کنید.
در مرحله سوم آموزش ها را دریافت کرده و بعد از آموزش ها بایستی فضا و یا همان فارم پرورش زالو را آماده سازی کنید.

در قدم بعدی نسبت به خرید تجهیزات با توجه به برنامه ریزی های شما اقدامات لازم را انجام دهید. مراقب این نکته باشید که فضای شما دارای چه محدودیت هایی می باشد یعنی به عنوان مثال درب ورودی فارم پرورش زالو اگر کوچک امی باشد در زمان خرید وسایلی مانند وان ها و یا مخازن آب باید این نکته را لحاظ نمایید.

شرایط پرورش زالو - ایران زالو دات کام
برای پرورش زالو چکار باید کرد؟

بعد از چیدمان تجهیزات و وسایل (همه این موارد در آموزشها به شما آموزش داده شده است) باید زالوها را خریداری کرده و بعد از شمارش در داخل آب های سالمی که درون ظرف های پت ریخته اید قرار دهید.
مراقب این موضوع باشید که روش فعالیت خود را قبل از خرید وسایل باید انتخاب نمایید به عنوان مثال می خواهید به روش آکواریوم فعالیت نمایید یا به روش وان و پت.( این نکته نیز در آموزش ها به شما گفته می شود)
بعد از شروع دوره قرنطینه زالوها که تقریباً یک ماه به طول می‌انجامد شما باید هر روز به ظرف های حاوی زالوها سرکشی انجام دهید و مراقب تلفات زالوها و همچنین دمای آب و محیط باشید.

نکات بسیار زیادی در امر پرورش وجود دارد که همه موارد را نمی توان در یک مطلب گنجاند »  پیشنهاد می کنم ویدیوهای تصویری رایگان ما را که با عنوان صد نکته مهم در پرورش و تکثیر زالو را مشاهده نمایید.
در سایر مقالات ما نیز به جوانب دیگری از حرفه پرورش زالو پرداخته ایم اگر سوال و یا نظری دارید خوشحال می شویم در انتهای همین مطلب آن را با ما در میان بگذارید.

پرورش زالو در خانه
مراحل تکثیر و پرورش زالو

مطمئنا از بسته آموزشی پرورش و تکثیر زالوی طبی که توسط ایران زالو ارائه می گردد آگاه هستید پیشنهاد می کنیم برای شروع تخصصی از این بسته آموزشی با قیمت بسیار مناسب استفاده کنید تا دیگر نیازی به شرکت در کلاس های حضوری با قیمت های سنگین نداشته باشید.
لازم به ذکر است افرادی که از این بسته بهره‌مند می‌شوند مشاوره رایگان اولیه را از ما دریافت خواهند نمود.

پکیج-آموزش-پرورش-زالو-نارنجی
برای پرورش زالو چکار باید کرد؟ 5 نکته مهم 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *