منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
آموزش تکنیکها و نکات طلایی پرورش زالو خانگی1401

آموزش تکنیکها و نکات طلایی پرورش زالو خانگی1401

آموزش تکنیکها و نکات طلایی پرورش زالو خانگی در این مطلب بهمراه سایر مقالات ارائه می گردد پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره رایگان با ما ارتباط بگیرید.

ارتباط با ایران زالو
نکات طلایی پرورش زالو

نکات طلایی پرورش زالو

چنانچه سایر مقالات ما را که در زمینه آموزش پرورش زالو می باشد مطالعه نکرده‌اید همین الان بهترین زمان مطالعه آنها است.

نکات طلایی برای شروع پرورش زالو در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹
بررسی کامل پرورش زالو و سود دهی این تجارت در ایران
موارد مهم شروع بکار پرورش زالو
نکات ساده اما مهم پرورش و تکثیر زالو برای افراد تازه کار چیست؟
سایر مقالات

توجه :
دوستان عزیزی که بدنبال دریافت آموزش صحیح و اصولی پرورش زالو هستید بهترین روش در ابتدای راه این است که ابتدا تحقیقات خود را در این زمینه تکمیل کرده و مطالعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید و بعد آموزش تخصصی را به هر طریقی که مایلید دریافت کنید.

برای پرورش زالو از کجا باید شروع کرد
نکات طلایی پرورش زالو

پرورش زالو مشاغل خانگی

پرورش زالو به عنوان یکی از مشاغل خانگی به شمار می‌رود و خوشبختانه افراد بسیار زیادی در سطح کشور از این روش کسب درآمد دارند.


تفاوتی نمی‌کند که شما در چه شرایطی هستید هر فردی در هر سن و جنسیتی می‌تواند در زمینه حرفه پرورش زالو فعالیت داشته باشد و یکی از بزرگترین مزیت های این حرفه به عنوان یک شغل خانگی همین موضوع است.
شما به راحتی می توانید با تهیه تعداد محدودی زالو مثلا بین 500 الی 1000 عدد و نگهداری آنها در محیط خنک برای فروش آن اقدام کنید درست است که این تعداد سود کمی به شما خواهد داد اما وقتی در این زمینه تجربه لازم را به دست آورید بسیار راحت تر می توانید در حجم انبوه تر کار خود را ادامه دهید.


بعضی از دوستان می پرسند که چگونه می‌توان در منزل با حداقل سرمایه پرورش زالو را انجام داد؟
روش های بسیار متنوعی برای فعالیت در این حرفه وجود دارد ما در زیر یکی از ساده ترین و راحت ترین روش را توضیح خواهیم داد با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

راحت ترین روش برای پرورش زالو در خانه چیست ؟

راحت ترین روش برای پرورش زالو در خانه چیست ؟ به روشهای مختلفی می توان هر کسب و کاری را انجام داد مثلا اگر میخواهید بصورت آزمایشی نگهداری زالو را امتحان نمایید میتوان به روش زیر عمل نمود:

با خرید یک دستگاه یخچال فریزر کارکرده میتوانید زالوها را در آن نگهداری کنید این نوع یخچال ها را می توان از سمساری ها خریداری کرد.
بایستی این یخچال ها دارای فضای کافی برای چیدمان 5 الی 10 ظرف تقریبا 3 لیتری را داشته باشند ما از یخچال فریزر برای کنترل دما و همچنین رطوبت و نور محیط نگهداری زالو استفاده می‌کنیم.


نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که دمای درون یخچال نباید بیش از اندازه خنک و سرد شود و با دمای بین ۱۰ تا ۱۵ درجه می توان زالوها را به صورت قرنطینه نگهداری کرد.
البته ناگفته نماند که پارامترهایی مثل بهداشت و همچنین آب مناسب نیز تاثیر بسیار شدیدی در کیفیت کار شما خواهد داشت.
موضوعی که در بالا بدان اشاره کردیم و روشی که توضیح دادیم یک روش بسیار ابتدایی و ساده برای نگهداری تعداد محدودی زالو می باشد.

سرمایه اولیه مورد نیاز برای پرورش زالو چقدر است؟
نکات طلایی پرورش زالو

دریافت مجوز پرورش زالو خانگی

کسانی که به دنبال دریافت مجوز برای پرورش زالوی خود هستند بایستی خارج از محدوده مسکونی نسبت به فعالیت اقدام نمایند.
البته طبق گفته بعضی از کارشناسان و فعالان این عرصه ، فعالیت در محل زندگی به عنوان یک کارآفرینی بشمار رفته و نیازی به پیگیری برای دریافت مجوز نمی باشد.
اما راهکار چیست؟!


بهتر است در اولین قدم شما تمرکز خود را فقط بر روی کار در محل زندگی خود قرار دهید و بعد از اطمینان از موفقیت در این حرفه و همچنین سودآوری و کسب درآمد خوب و مناسب می توانید تصمیم به گسترش کار خود نمایید و موازی با آن نیز به دنبال دریافت مجوزهای لازم باشید.
اگر دارای یک فضای خارج از محل زندگی هستید و می توانید برای این حرفه شرایط اولیه را مهیا سازید بهتر است بعد از مشاوره با مراکزی مانند جهاد کشاورزی نسبت به دریافت مدارک و مجوزهای لازم اقدام نمایید.

فروش لارو زالو / ایران زالو دات کام
نکات طلایی پرورش زالو

طرح توجیهی پرورش زالو خانگی

آیا شما هم به دنبال دریافت طرح توجیهی برای پرورش زالوی خانگی هستید؟ متاسفانه فعالیت در محیط خانه برای پرورش زالو شامل دریافت تسهیلات و وام از ارگانهایی مانند بانک ها نمی باشد و فرد فعال در این عرصه بایستی به عنوان یک کارآفرینی در محل زندگی به کسب و کار بپردازد.
اما شما می توانید برای دریافت طرح توجیهی پرورش زالوی خانگی از طرح توجیهی فعالیت به صورت نیمه صنعتی و یا صنعتی استفاده کنید.

سرمایه اولیه مورد نیاز برای پرورش زالو چقدر است؟
نکات طلایی پرورش زالو

سود و زیان زالو طبی در پرورش های خانگی

از مهم ترین ملاک ها و شاخصه هایی که باعث می شود شما برای ورود به این حرفه با اطمینان خاطر تصمیم بگیرید بحث سودآوری و درآمدزایی این حرفه در محل زندگی می باشد.
اما سودوزیان زالوی طبی در پرورش های خانگی چگونه است و چطور می توان از بابت سودآوری این حرفه در منزل مطمئن شد؟

طرح توجیهی پرورش زالو و سودآوری پرورش زالو (۱)
نکات طلایی پرورش زالو

خیلی خلاصه و به صورت تیتروار در این زمینه صحبت می‌کنیم:
چنانچه تمامی نکاتی که این حرفه نیاز دارد را رعایت نمایید و حتما قبل از شروع به فعالیت آموزش های لازم را دریافت کرده باشید مطمئن باشید که احتمال خطر و ریسک بسیار کمتر خواهد بود.
از مواردی که میتوان در کاهش ضرر و زیان و همچنین افزایش سودآوری این حرفه در خانه نام برد می توان به بحث تجربه اشاره نمود.
پس بهترین راهکار برای شروع و ادامه فعالیت این است که شما با حجم کم کار خود را در منزل شروع کنید و بعد از سپری کردن چند دوره تجربیات لازم را کسب خواهید کرد.

سی دی پرورش زالو در خانه
نکات طلایی پرورش زالو

اگر در منزل بتوانید به صورت اصولی فعالیت داشته باشید میتوان درآمد یک شغل کامل را برای این فعالیت متصور بود که مبلغی بین یک الی سه میلیون در ماه درامدزایی برای یک فرد خواهد داشت.( در سال ۹۷ الی ۹۹ )
نکته‌ای که حائز اهمیت است تا بدان نیز اشاره کنیم این موضوع است که شما در کنار فعالیت در حرفه پرورش زالو چه به صورت خانگی و چه به صورت صنعتی و یا نیمه صنعتی می‌توانید به محصولات و فرآورده های این موجود ارزشمند نیز توجه خاصی داشته باشید و از این روش نیز درآمدزایی مناسبی برای خود به وجود آورید.
محصولات و فرآورده های این موجود با عنوان روغن زالو و صابون زالو و همچنین کرم ها و غیره می باشد.

نکات طلایی پرورش زالو را در این صفحه مطالعه کنید.


‫2 نظر

  • خ.مینایی گفت:

    خیلی ممنون
    عالی بود . استفاده بردم.
    فایلهای صوتی شما رو دوست دارم.
    بیشتر فایل صوتی بگذارید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *