منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
پرورش زالو و سوددهی این حرفه در ایران سال 1401

پرورش زالو و سوددهی این حرفه در ایران سال 1401

جهت مطالعه مطلب پرورش زالو و سوددهی این حرفه در ایران در سال 1401 با این مقاله همراه باشید پیشنهاد میشود سایر مقالات تخصصی را نیز ببینید.

چقدر میتوان در حرفه پرورش و تکثیر زالو به کسب درامد رسید؟ پرورش زالو و سوددهی آن چقدر است ؟درآمدزایی و یا عدم موفقیت در این کار به چه عواملی بستگی دارد؟ در یک ماه چقدر درآمد از پرورش و تکثیر زالو می‌توان به دست آورد؟ سود تقریبی پرورش زالو چقدر است ؟
در این متن سعی کردیم به موارد مهم در زمینه سود دهی و یا ضرر و زیان تجارت پرورش زالو به طور مفصل تری بپردازیم.

پرورش زالو و سوددهی آن

ما در مقاله ای با عنوان ” سود پرورش زالو در منزل چقدر است ” سعی کرده ایم در این زمینه نکات به ارزشمندی بپردازیم که پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز مطالعه کنید. نکات پرورش زالو و سوددهی را در ادامه مطالعه نمایید.

بررسی کامل پرورش زالو و سود دهی این تجارت در ایران (۱)

سود تقریبی پرورش زالو در سال 1400 چقدر است؟

همانطور که در مقالات قبلی در زمینه سود تقریبی پرورش زالو صحبت کردیم در این محتوا نیز می‌خواهیم سود پرورش زالو در سال 1400 را توضیح دهیم.

پرورش زالو و سوددهی زالو را بطور کامل فرا بگیرید با توجه به اینکه در سالهای گذشته قیمت تجهیزات و وسایل و همچنین خرید و فروش زالو افزایش چشمگیری داشته است فلذا قیمت فروش زالو نیز نرخ رشد مناسبی داشت.
با یک حساب سرانگشتی می‌توان به طور تقریبی در زمینه میزان سود پرورش زالو در سال 1400 دقیقتر توضیح داد.
در پاراگراف زیر به مواردی که در زمینه محاسبه سود سالانه پرورش ‌زالو می باشد پرداخته ایم.

09189644436 هاشمی (تماس – پیامک – ایتا – واتساپ – تلگرام)
کانال ایران زالو در ایتا
کانال روغن خراطین و زالو و… در ایتا
پیام به ادمین (مدیر سایت) در ایتا


سود سالانه پرورش زالو

سود سالانه در پرورش و تکثیر زالو به روش زیر قابل محاسبه می باشد:
یک فرد پرورش دهنده با خرید لارو زالو در فصل بهار با قیمت تقریبی 1500 الی 2000 تومان و بعد از رسیدگی ۶ الی ۹ ماه می تواند با قیمت تقریبی 7000 الی 11000 تومان به فروش برساند.
شما بایستی هزینه انرژی شامل آب و برق و گاز و همچنین هزینه کارگری ( اگر استفاده کرده اید ) و هزینه حمل و نقل را برای یک دوره ۶ الی ۹ ماه محاسبه کرده و از سود ناخالصی که در پاراگراف بالا به دست آمد کم کنید تا سود سالانه پرورش زالو برای شما معین گردد.

بررسی کامل پرورش زالو و سود دهی این تجارت در ایران (۱)

سود خالص و سود حاصله پرورش زالو بغیر از خرید وسایل

در زیر برای توضیح بیشتر سود خالص و سود حاصله پرورش ‌زالو یک مثال آورده ایم که این موضوع را واضح تر بیان می‌کند:

توجه : اعداد و ارقام زیر تقریبی بوده و برای سال 1400 می باشد ممکن است شما این مطلب را در زمانی مشاهده کنید که قیمتها تفاوت چشمگیری داشته اند.

اگر 5000 عدد زالوی لارو (بچه زالو) را با قیمت هر عدد 3000 تومان خریداری کنید و بعد از شش ماه با قیمت 12000 تومان به فروش برسانید خواهیم داشت:
5000 عدد لارو * 3000 تومان = 15.000.000 تومان پول بچه زالو
6 ماه * 1.000.000 تومان هزینه انرژی و… = 6.000.000 تومان هزینه تقریبی مصرف انرژی و …(آب – برق – گاز و … )
5000 عدد * 12000 تومان فروش زالو طبی = 60.000.000 تومان سود ناخالص
تقریبا 3.000.000 تومان تلفات احتمالی و ضرر و زیانهای محاسبه نشده
مجموع هزینه های انرژی + خرید لارو + تلفات احتمالی و … = 25.000.000 تومان
25.000.000 – 60.000.000 = 35.000.000 تومان سود خالص

بررسی کامل پرورش زالو و سود دهی این تجارت در ایران (۱)

با توجه به محاسبات تقریبی بالا میتوان متوجه میزان سرمایه پرورش زالو نیز شد.
البته تمامی ارقام ذکرشده در بالا به صورت تقریبی بوده و ممکن است بیشتر و یا کمتر از این ارقام را در واقعیت شاهد آن باشید.
محاسبات بالا فقط برای پرورش زالو ارائه شده است و تکثیر زالو دارای سود دهی بسیار بیشتری می باشد ( البته به شرط اینکه شما دارای تجربه و تخصص باشید )


سود دهی پرورش زالو

برای محاسبه سود دهی پرورش زالو در موارد بسیار زیادی را باید با دقت مورد توجه قرار دهید و در دوره اول تمامی هزینه ها و خریدها و یا درآمدهای خود را به صورت مجزا در برگه ای بنویسید .
به عنوان مثال خرید تجهیزات جزع هزینه‌های ثابت بوده و هزینه انرژی جزع هزینه های متغییر می باشد.

چه وسایلی بخریم ؟ مقاله لیست وسایل فارم پرورش زالو را مطالعه کنید.

وسایل و تجهیزات فارم زالو ۱۳۹۹
پرورش زالو و سوددهی این حرفه در ایران سال 1401 18

نکته ای که اهمیت بسیار زیادی دارد در زمینه خرید میزان تجهیزات در حجم قابل قبول می‌باشد چرا که شما باید با توجه به فضای محل فعالیت و همچنین چشم انداز چند ساله فعالیت خود نسبت به خرید تعداد وسایل و همچنین حجم گنجایش بعضی از تجهیزات اقدام نمایید.
مثلا بعضی از دوستان در ابتدا با مخازن بسیار بزرگ و وان های بزرگ کار خود را شروع می کنند و بعد از گذشت یک دوره کوتاه متوجه می‌شوند که این وسایل و تجهیزات کاربردی برایشان ندارد.
و یا بالعکس بعضی از عزیزانی که وارد حرفه پرورش زالو میشوند در ابتدای امر تجهیزاتی را می‌خرند که بعد از یک دوره دیگر کاربردی برایشان ندارد.

برای پرورش زالو از کجا باید شروع کرد

09189644436 هاشمی (تماس – پیامک – ایتا – واتساپ – تلگرام)
کانال ایران زالو در ایتا
کانال روغن خراطین و زالو و… در ایتا
پیام به ادمین (مدیر سایت) در ایتا

سود و زیان پرورش زالو

سود و زیان در پرورش و تکثیر زالو به طور مستقیم به چند عامل بسیار مهم و تاثیرگذار بستگی دارد:

۱- فرد پرورش دهنده و میزان اطلاعات و تجربه ایشان ( عامل اصلی ضرر و زیان و یا سود و موفقیت و رسیدن به پول های خوب و همچنین ثروتمند شدن در حرفه ای پرورش زالو پرورش دهنده می باشد )

۲- فضای فعالیت (فارم پرورش زالو) و گنجایش این فضا ( سعی کنید در قدم اول با فضای مناسبی کار را شروع کرده و بعد از اینکه مطمئن شدید سودآوری این حرفه برای شما ملموس میباشد و میتوانید به درآمدزایی خوبی برسید کار خود را گسترش داده و با فارم های بزرگتر فعالیت خود را ادامه دهید )

۳- انتخاب روش فعالیت ( پرورش زالو یا تکثیر زالو دو روش اصلی برای فعالیت می باشد که ما در این مقاله فقط در زمینه پرورش زالو و میزان سود دهی این روش صحبت کردیم مطمئن باشید که تکثیر زالو اگر به درستی انجام شود سود دهی بسیار بیشتری را برای شما خواهد داشت)

۴- میزان تلفات زالو ها و بیماری های این موجود ( مهمترین عامل ناامیدی و یا ضرر و زیان فرد پرورش دهنده که باعث تلفات سنگین و در تبع آن زیان غیر قابل جبران می شود بحث تلفات و مرگ و میر زالوها است که حتما سعی کنید برای این موضوع برنامه قوی و قدرتمندی را داشته باشید)

۵- و …

سی دی آموزش پرورش زالو

پرورش زالو چقدر سود دارد؟

ما در پاراگرافهای بالا در زمینه سود دهی و سودآوری و همچنین ضرر و زیان پرورش زالو صحبت کردیم به طور قطع و دقیق نمی توان در زمینه میزان سود دهی پرورش زالو در یک ماه صحبت کرد.
پیشنهاد مهمی که به شما عزیزان ارائه می شود این است که سعی کنید به کوچکترین نکات توجه ویژه ای داشته باشید و برای فروش زالوها برنامه مشخص و خوبی بچینید که بتوانید در زمان مناسب زالوهای خود را به فروش رسانده و به سودآوری مناسب و پول خوب برسید.

سخن آخر اینکه ضرر و زیان و سود دهی و کسب درآمد در این حرفه منوط به رعایت نکات بسیار ساده اما کلیدی و مهم می باشد.
از تجربه دیگران استفاده کنید و در زمینه فروش سعی کنید به صورت اصولی اقدام کنید تا در زمان مشخص زالوهای خود را با قیمت مناسب به فروش برسانید.
در بعضی از مناطق و استان‌ها بازار خرید و فروش و حتی تولید زالو اشباع شده است و پیشنهاد می‌شود افراد در این زمینه تحقیق کرده و بعد از اطمینان از این که می توانند زالوهای خود را به راحتی به فروش برسانند وارد این حرفه شوند.

مطمئنا بارها و بارها این جمله را از ما شنیده اید که بهترین روش برای اطمینان از موفقیت و یا شکست خودتان این است که :
با حجم بسیار محدود کار خود را آزمایش کنید و بعد از اطمینان از سود آوری این حرفه در این زمینه هزینه کنید پس حتما دوره اول را با حجم کم شروع کنید .

از بسته آموزشی گام به گام ایران زالو استفاده کنید تا در این حرفه موفق شوید.

سی دی آموزش پرورش زالو

09189644436 هاشمی (تماس – پیامک – ایتا – واتساپ – تلگرام)
کانال ایران زالو در ایتا
کانال روغن خراطین و زالو و… در ایتا
پیام به ادمین (مدیر سایت) در ایتا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *