منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
خرید روغن خراطین برای چاقی صورت ، دست و پا

خرید روغن خراطین برای چاقی صورت ، دست و پا

براحتی با خرید روغن خراطین برای چاقی صورت ، دست و پا میتوانید به نتیجه ایده آل در این مورد برسید گروه ایران زالو روغنهای خراطین و میکس زالو خراطین را با تضمین کیفیت به فروش میرساند.

ارتباط با ایران زالو

از خراطین برای چاقی صورت چگونه استفاده نماییم؟

افراد زیادی این سوال برایشان بوجود می آید که از خراطین برای چاقی صورت چگونه استفاده نماییم؟

  • در ابتدای امر و مهمترین قدم تهیه روغن خراطین یا میکس خراطین زالو (ترکیب روغن خراطین و روغن زالو) می باشد.
  • قدم دوم مصرف صحیح طبق آموزشهای ارائه شده بهمراه محصول می باشد( پیشنهاد میکنیم تصویر انتهای همین صفحه را حتما مطالعه کنید)
  • قدم سوم و مهمتر آنکه بایستی بهمراه مصرف صحیح روغن خراطین از ماساژها و ورزشهای اصولی و کاربردی نیز بهره برد چون که بسیاری از افراد با ورزشها میتوانند صورتی زیباتر ، خوش فرم تر ، جوانتر و چاقتر داشته باشند.
جعبه روغن زالو و خراطین اصل

آیا چاقی دست و پا با مصرف روغن خراطین امکان پذیر است؟

سوال بعدی که زیاد پرسیده میشود این است که آیا چاقی دست و پا با مصرف روغن خراطین امکان پذیر است؟ در جواب به این سوال باید گفت که تفاوتی نمیکند شما از روغنهای طبیعی و حجم دهنده برای چه عضوی استفاده می نمایید با توجه به نوع پوست و طبع شما و همچنین نحوه مصرف روغن خراطین میتوانید نتایج متفاوتی دریافت نمایید.

ناگفته نماند عضوها و قیمتهای مختلف بدن سرعت واکنش متفاوتی نسبت به مصرف روغنها دارند مثلا عضلات پا دیرتر به روغن واکنش نشان می دهند.

روغن خراطین سال 1399

در مصرف خراطین و روغن زالو صبر داشته باشید و برای نتیجه گیری عجله نکنید پیشنهاد میکنیم طبق تصویر زیر از روغن خراطین استفاده نمایید.

نحوه مصرف روغنهای خراطین و زالو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *