جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خرید روغن خراطین 120 میل در اصفهان(حضوری و اینترنتی)

خرید روغن خراطین 120 میل در اصفهان(حضوری و اینترنتی) در ایران زالو امکان پذیر شده است تمامی محصولات ایران زالو بهمراه نحوه مصرف صحیح ارائه می گردند.

کانال ایتا روغن خراطین و روغن زالو
خرید روغن خراطین 120 میل در اصفهان(حضوری و اینترنتی) 27

خرید روغن خراطین 120 میل در اصفهان

خرید حضوری هر محصولی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد به خصوص اگر بخواهید روغن خراطین و یا محصولاتی که نیاز به شناخت و انتخاب بهتر دارند این مورد اهمیت بیشتری پیدا می کند.

روش دیگر برای خرید هر محصولی به صورت سفارش اینترنتی می باشد شما نیز میتوانید روغن‌خراطین و یا هر محصولی که در سایت ایران زالو می باشد به صورت اینترنتی سفارش داده و این محصولات را با تضمین کیفیت درب منزل خود تحویل بگیرید

در حال حاضر فقط فروش ایران زالو به صورت پخش به سراسر کشور و فروش اینترنتی می باشد و خرید حضوری برای مشتریان امکان پذیر نیست

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره های تخصصی در زمینه هر محصول میتوانید با ما در طول هفته ارتباط بگیرید شماره های درج شده در ادامه مطلب میتواند به شما کمک کند پیشنهاد می کنیم در شبکه های مجازی مانند ایتا یا روبیکا به ما پیام دهید.


خواص روغن خراطین برای پوست

روغن خراطین یک روغن طبیعی است که از کرم خراطین تهیه می‌شود. این روغن دارای خواص زیادی برای زیبایی و سلامت پوست و اندام‌های بدن است.

  • جوانسازی پوست: روغن خراطین حاوی مقادیر زیادی ویتامین E است که یک آنتی‌اکسیدان قوی است. ویتامین E به جلوگیری از آسیب رادیکال‌های آزاد به پوست کمک می‌کند و باعث جوانسازی پوست می‌شود.
  • از بین بردن چین و چروک: روغن خراطین به افزایش تولید کلاژن در پوست کمک می‌کند. کلاژن یک پروتئین مهم در پوست است که باعث استحکام و انعطاف‌پذیری پوست می‌شود. افزایش تولید کلاژن در پوست باعث از بین رفتن چین و چروک می‌شود.
  • آبرسانی پوست: روغن خراطین حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب ضروری است که به آبرسانی پوست کمک می‌کنند. آبرسانی پوست باعث صاف و نرم شدن پوست می‌شود.
  • تسکین التهابات پوستی: روغن خراطین دارای خواص ضدالتهابی است که به تسکین التهابات پوستی مانند اگزما و پسوریازیس کمک می‌کند.
روغن خراطین سال 1399
خرید روغن خراطین 120 میل در اصفهان

خواص روغن خراطین برای اندام‌ها

  • افزایش حجم لب: روغن خراطین به افزایش جریان خون در لب‌ها کمک می‌کند. افزایش جریان خون در لب‌ها باعث افزایش حجم لب‌ها می‌شود.
  • افزایش حجم گونه: روغن خراطین به افزایش جریان خون در گونه‌ها کمک می‌کند. افزایش جریان خون در گونه‌ها باعث افزایش حجم گونه‌ها می‌شود.
  • افزایش حجم سینه: روغن خراطین به افزایش جریان خون در سینه‌ها کمک می‌کند. افزایش جریان خون در سینه‌ها باعث افزایش حجم سینه‌ها می‌شود.
  • افزایش حجم اندام تناسلی مردان: روغن خراطین به افزایش جریان خون در اندام تناسلی مردان کمک می‌کند. افزایش جریان خون در اندام تناسلی مردان باعث افزایش حجم اندام تناسلی مردان می‌شود.
روغن خراطین ایران زالو
خرید روغن خراطین 120 میل در اصفهان(حضوری و اینترنتی) 29

طریقه استفاده از روغن خراطین

روغن خراطین را می‌توان به صورت موضعی روی پوست یا اندام‌های مورد نظر استفاده کرد. برای استفاده از روغن خراطین روی پوست،ابتدا باید پوست را از آلودگی پاک کنید

سپس مقداری از روغن را روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید. برای استفاده از روغن خراطین روی اندام‌ها، مقداری از روغن را روی اندام مورد نظر مالیده و به آرامی ماساژ دهید.
برای تاثیر گذاری بیشتر روغن باید ماساژ های مربوط به آن عضو را انجام دهید .داخل سایت ماساژ هر عضو درج شده است

خواص روغن خراطین
خواص روغن خراطین

مضرات روغن خراطین

  • حساسیت پوستی: روغن خراطین ممکن است باعث حساسیت پوستی در برخی افراد شود. مانند قرمزی، خارش یا تورم،و… می شود. استفاده از روغن خراطین را متوقف کنید.و با ما تماس بگیرید
  • آکنه: روغن خراطین ممکن است باعث ایجاد آکنه در برخی افراد شود. در صورت مشاهده آکنه در ناحیه استفاده از روغن خراطین، استفاده از آن را متوقف کنید.
  • التهابات پوستی: روغن خراطین ممکن است باعث ایجاد التهابات پوستی در برخی افراد شود. در صورت مشاهده التهابات پوستی در ناحیه استفاده از روغن خراطین، استفاده از آن را متوقف کنید.
روغن خراطین و روغن زالو - خرید روغن خراطین 120 میل در اصفهان
خرید روغن خراطین 120 میل در اصفهان

نکات ایمنی در استفاده از روغن خراطین

  • قبل از استفاده از روغن خراطین، مقدار کمی از آن را روی پوست خود تست کنید تا از بروز حساسیت اطمینان حاصل کنید.
  • قبل از استفاده روغن را تکان دهید.
  • روغن خراطین را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.
  • روغن خراطین را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

روغن خراطین یک روغن طبیعی با خواص زیادی برای زیبایی و سلامت پوست و اندام‌های بدن است. با این حال، قبل از استفاده از روغن خراطین، بهتر است با متخصص پوست و یا فروشنده روغن خراطین مشورت کنید.

روغن خراطین تضمینی
خرید روغن خراطین 120 میل در اصفهان

1- در اصفهان از کجا روغن خراطین اصل تهیه کنیم؟

روغن خراطین تضمینی

راحترین و مطمئن ترین روش تماس با کارشناسان ایران زالو می باشد با تضمین کیفیت روغنهای خراطین و یا زالو را خریداری کنید. 09189644436 هاشمی

2- در سال 1402 قیمت روغن خراطین در اصفهان چقدر است؟

روغن زالو 120 سی سی

در سال 1402 قیمت خراطین و روغن زالو و … با توجه به ظرف روغن به شرح زیر است:
ظرف 70 سی سی قیمت 160.000 الی 180.000 تومان
ظرف 120 سی سی قیمت 220.000 الی 250.000 تومان



برای استفاده از روغن خرطین روی پوست

روغن خرطین را می‌توان به صورت موضعی روی پوست یا اندام‌های مورد نظر استفاده کرد.

  1. مقداری از روغن خرطین را روی پوست تمیز مالیده و به آرامی ماساژ دهید.تا جذب پوست شود.
  2. روغن را به مدت 2 الی 3 ساعت روی پوست بگذارید.
  3. سپس، روغن را با آب ولرم و شوینده بشویید.
نحوه مصرف روغنهای خراطین و زالو
خرید روغن خراطین 120 میل در اصفهان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا