جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خرید عمده روغن خراطین 1 لیتری

خرید عمده روغن خراطین 1 لیتری با تضمین کیفیت عالی ، غلظت بالا ، کاملا طبیعی و اصل در مجموعه ایران زالو امکان پذیر می باشد فروش انواع روغن درمانی به سراسر کشور صورت می پذیرد.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

روغن خراطین اصل ایران زالو
خرید عمده روغن خراطین

خرید عمده روغن خراطین

جهت خرید عمده روغن خراطین در حجم و تعداد زیاد با ما تماس بگیرید همه سفارشات بصورت پست پیشتاز به سراسر کشور بصورت رایگان ارسال می گردد.

روغن خراطین به دلیل خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی‌اش مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. استفاده از روغن خراطین در زمینه‌های مختلفی از جمله آرایشی، بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش عمده روغن خراطین

در صورت تمایل به خرید عمده روغن خراطین، شما می‌توانید با ما تماس بگیرید. ما امکان فراهم کردن روغن خراطین در حجم و تعداد زیاد را داریم و می‌توانیم سفارش شما را به صورت پست پیشتاز به سراسر کشور ارسال نماییم. همچنین ارسال سفارشات به صورت رایگان انجام می‌شود.

روغن خراطین اصل ایران زالو-خرید عمده روغن خراطین
خرید عمده روغن خراطین

خواص روغن خراطین

روغن خراطین دارای خواص فراوانی است که آن را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل کرده است. این روغن حاوی اسیدهای چرب اشباع و اسیدهای چرب غیر اشباع می‌باشد که بسیار مفید برای پوست و مو است. همچنین حاوی ویتامین E و فسفولیپیدها است که به دلیل خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی‌اش برای درمان برخی از بیماری‌های پوستی مناسب است.

روغن خراطین در صنایع آرایشی و بهداشتی

با توجه به خواص ضد التهابی و ضد عفونی کننده‌ای که در روغن خراطین وجود دارد، این محصول در صنایع آرایشی و بهداشتی کاربردهای فراوانی دارد. بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی از روغن خراطین در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. از جمله کاربردهای روغن خراطین در این صنایع می‌توان به تولید کرم‌های ضد التهابی، صابون‌های ضد باکتریایی و شامپوهای حالت دهنده اشاره نمود.

روغن خراطین و روغن زالو و روغن میکس خراطین زالو اصل
روغن خراطین و روغن زالو و روغن میکس خراطین زالو اصل

روغن خراطین در صنایع داروسازی

روغن خراطین به دلیل خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی‌اش در صنایع داروسازی نیز کاربردهای فراوان دارد. این روغن در تولید بسیاری از داروهای پوستی و ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین درمان برخی از بیماری‌های پوستی مانند زگیل، عفونت‌های قارچی و آکنه نیز از جمله کاربردهای این روغن در صنایع داروسازی است.

روغن خراطین به دلیل خواص فراوانی که دارد، در زمینه‌های مختلفی از جمله آرایشی، بهداشتی و درمانی کاربردهای فراوانی دارد. در صورت تمایل به خرید عمده روغن خراطین در حجم و تعداد زیاد، با ما تماس بگیرید تا سفارش شما به صورت پست پیشتاز به سراسر کشور ارسال گردد.

همکاری در فروش روغن خراطین
خرید عمده روغن خراطین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا