09189644436 هاشمی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
روغن زالو از کجا تهیه کنیم 5 تکنیک شناخت روغن اصل

روغن زالو از کجا تهیه کنیم 5 تکنیک شناخت روغن اصل

روغن زالو از کجا تهیه کنیم 5 تکنیک شناخت روغن اصل از روغنهای تقلبی در این صفحه از ایران زالو یاد بگیرید ما تولید کننده و فروشنده انواع روغن طبیعی مانند روغن زالو و خراطین هستیم.

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

کانال ایتا روغن خراطین و روغن زالو
روغن زالو از کجا تهیه کنیم 5 تکنیک شناخت روغن اصل 13
همکاری در فروش روغن خراطین - روغن زالو از کجا تهیه کنیم
روغن زالو از کجا تهیه کنیم

روغن زالو از کجا تهیه کنیم؟

روغن زالو یک محصول طبیعی است که از زالوهای طبی گرفته می‌شود. این روغن دارای خواص درمانی بسیاری است و برای درمان بیماری‌ها و مشکلات مختلفی از جمله زیبایی پوست ، ریزش مو و … استفاده می‌شود.


1- روغن زالو از کجا تهیه کنیم؟

با توجه به نبود تجربه کافی در این زمینه شما نمیتوانید با اطمینان کامل روغن خراطین و یا روغن زالوی اصل تهیه کنید اما با مشورت گرفتن از ما و یا تهیه این محصول از گروه ایران زالو این امکان وجود دارد.
09189644436 هاشمی

2- قیمت روغن زالوی اصل و درجه یک ظرف 120 میل و 250 میل چقدر است؟

روغن زالو و خراطین در ظرف 120 میل 230 تومان و در ظرف 250 میل 400 تومان ارائه می گردد البته این قیمتها برای زمستان 1402 میباشد.


روش‌های تهیه روغن زالو

روغن زالو را می‌توان به دو روش تهیه کرد:

  • روش سنتی: در این روش، زالوهای پاک شده را در ظرفی که حاوی روغن پایه مانند کنج یا زیتون و … است قرار میدهند و زیر نور آفتاب بمدت چندین روز قرار داده می شود.
  • روش صنعتی: در این روش، زالوها را پاک کرده و با حرارت غیر مستقیم و بمدت چند ساعت قرار می دهند البته هر دو روش نیاز به تجربه بالایی دارد.
روغن خراطین و روغن زالو
روغن زالو از کجا تهیه کنیم

5 تکنیک شناخت روغن زالو اصل از روغن‌های تقلبی

روغن زالو اصل دارای خواص درمانی بسیاری است، اما روغن‌های تقلبی که در بازار موجود هستند، فاقد این خواص هستند. بنابراین، برای خرید روغن زالو اصل باید دقت زیادی داشته باشید. در اینجا 5 تکنیک برای شناخت روغن زالو اصل از روغن‌های تقلبی ارائه می‌کنیم:

  1. رنگ روغن: روغن زالو اصل دارای رنگی تیره و متمایل به قهوه ای است. روغن‌های تقلبی معمولاً رنگی روشن‌تر دارند.
  2. بوی روغن: روغن زالو اصل دارای بوی خاصی است که شبیه به بوی زالو است. روغن‌های تقلبی معمولاً بوی خاصی ندارند.
  3. غلظت روغن: روغن زالو اصل دارای غلظتی بالا است. روغن‌های تقلبی معمولاً غلظتی کمتر دارند.
  4. لرد روغن: روغن زالو اصل دارای تکه هایی کوچکی از زالو میباشد که داخل روغن شناور است البته ممکن است روغهای اصلی هم بدون لرد ارائه گردد.
  5. تجربه شخصی: اگر قبلاً از روغن زالو اصل استفاده کرده‌اید، می‌توانید با تجربه شخصی خود، روغن زالو اصل را از روغن‌های تقلبی تشخیص دهید.
روغن میکس خراطین زالو
روغن زالو از کجا تهیه کنیم

روغن زالو از ایران زالو

ایران زالو یک شرکت تولید کننده و فروشنده انواع روغن طبیعی مانند روغن زالو و خراطین است. این شرکت روغن زالو خود را با استفاده از روش سنتی و با استفاده از زالوهای باکیفیت تهیه می‌کند. روغن زالو ایران زالو دارای کیفیت بسیار بالایی است و دارای خواص درمانی بسیاری است.

برای خرید روغن زالو اصل از ایران زالو، می‌توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید یا با شماره تلفن‌ 09189644436 هاشمی تماس بگیرید.

روغن خراطین و روغن زالو اصل
روغن زالو از کجا تهیه کنیم

سخن پایانی

روغن زالو یک محصول طبیعی با خواص درمانی بسیاری است. برای خرید روغن زالو اصل باید دقت زیادی داشته باشید و از شرکت‌های معتبر خریداری کنید. ایران زالو یکی از شرکت‌های معتبر تولید کننده و فروشنده انواع روغن طبیعی است که روغن زالو خود را با استفاده از روش سنتی و با استفاده از زالوهای خوب تهیه می‌کند.


.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *