جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طرز تهیه روغن خراطین 100% اصل در خانه

طرز تهیه روغن خراطین 100% اصل در خانه بصورت گام به گام ارائه می گردد ادامه مطلب را بدقت مطالعه کنید 1- پاک کردن کرمهای خشک شده خراطین 2- خرد کردن بصورت ریز 3- قرار دادن کرمهای ریز شده داخل روغن کنجد 4- هم زدن بصورت روزانه بمدت یک ماه

09189644436 هـاشمـی
+ کانال روغن خراطین و زالو
+ پیام مستقیم به مـا در ایتا

روغن خراطین و روغن زالو و روغن میکس خراطین زالو اصل-تهیه روغن خراطین 100% اصل در خانه
روغن خراطین و روغن زالو و روغن میکس خراطین زالو اصل

تهیه روغن خراطین 100% اصل در خانه

تولید روغن خراطین یکی از روش‌های سنتی تولید روغن است که در این مقاله به طریقه تهیه آن به صورت گام به گام می‌پردازیم. این روش به دلیل استفاده از مواد طبیعی و بدون افزودن هیچ گونه مواد شیمیایی، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

گام اول: پاک کردن کرمهای خشک شده خراطین
در این مرحله، کرمهای خشک شده خراطین را با دقت انتخاب کرده و هر گونه ذرات خارجی و آلودگی را از آن‌ها پاک می‌کنیم. این مرحله بسیار حائز اهمیت است چرا که کیفیت نهایی روغن بستگی بسیار زیادی به تمیزی و کیفیت کرمهای خشک شده دارد.

گام دوم: خرد کردن بصورت ریز
پس از پاکسازی کرمهای خشک شده، آن‌ها را به صورت ریز خرد می‌کنیم. این کار باعث افزایش سطح تماس کرمها با روغن می‌شود و در نتیجه روغن خراطین با کیفیت تر تولید می‌شود.

روغن خراطین و روغن زالو
تهیه روغن خراطین 100% اصل در خانه

گام سوم: قرار دادن کرمهای ریز شده داخل روغن کنجد
کرمهای خرد شده را درون روغن کنجد قرار می‌دهیم و آن را در محیط گرم و زیر نور آفتاب نگه می‌داریم. این مرحله به منظور استخراج آنزیمهای کرمها و ترکیب آن با روغن مورد نظر است.

گام چهارم: هم زدن بصورت روزانه بمدت یک ماه
روغن و کرمهای خشک شده را به صورت دورانی هم زده و در محیط گرم نگهداری می‌کنیم. این فرآیند باید حداقل یک ماه طول بکشد تا عصاره کامل از کرمها به روغن منتقل شود.

با انجام این گام‌ها، روغن خراطین 100% اصل در خانه با کیفیت بالا تولید شده و آماده استفاده می‌باشد. این روش تولید، علاوه بر حفظ خواص و مواد مغذی خراطین، به عنوان یک فرآیند سنتی و سالم مورد توجه بسیاری از علاقمندان به سلامت و طب سنتی است.

روغن خراطین 100% اصل در تبریز
تهیه روغن خراطین 100% اصل در خانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا