منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
فروشگاه روغن خراطین اصل در بندرعباس با تضمین کیفیت

فروشگاه روغن خراطین اصل در بندرعباس با تضمین کیفیت

فروشگاه روغن خراطین اصل در بندرعباس با تضمین کیفیت بهمراه هدیه رایگان و ارسال رایگان تمامی سفارشات را در سریعترین زمان ممکن ارسال می نماید.


خرید روغن خراطین اصل در بندرعباس

چنانچه از گروه ایران زالو انواع روغن های خراطین و یا زالو را خریداری نمایید می توانید از مشاوره رایگان و نحوه استفاده صحیح بهره مند شوید همچنین به همراه تمامی سفارشها هدیه ای مانند روغن شترمرغ و… ارسال می گردد تمامی همکاران نیز می توانند انواع محصولات ما را در حجم عمده با قیمت مناسب تهیه کنند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

روغن خراطین تضمینی
روغن خراطین اصل در بندرعباس

فروشگاه روغن خراطین اصل در بندرعباس با تضمین کیفیت

گروه ایران زالو یکی از معتبرترین مراکز فروش روغن خراطین اصل در بندرعباس است. این گروه با سال‌ها تجربه در زمینه فروش و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی، همواره تلاش می‌کند تا محصولات باکیفیت و اصل را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین از کرم خراطین تهیه می‌شود. کرم خراطین نوعی کرم خاکی است که بیشتر در مناطق گرمسیری و نیمه‌گرمسیری زندگی می‌کند. از این روغن در طب سنتی برای حجم دهی اعضای مختلف بدن استفاده می‌شود.

خواص روغن خراطین

روغن خراطین دارای خواص متعددی از جمله افزایش حجم و سفت‌سازی اندام‌های مختلف بدن، رفع چین و چروک، ،جوانسازی پوست ،بهبود زخم‌ها و سوختگی‌ها، رفع ترک‌های پوستی است.

خواص و مزایای روغن خراطین اصل
فروشگاه روغن خراطین اصل در بندرعباس با تضمین کیفیت 32

نحوه استفاده از روغن خراطین

روغن خراطین باید به صورت موضعی استفاده شود. برای استفاده از روغن خراطین، ابتدا باید محل مورد نظر را شستوشو داده مقداری از روغن را روی ناحیه مورد نظر بمالید و به آرامی ماساژ دهید.برای تاثیربیشتر روغن باید ماساژای مربوط به همان عضو را انجام داد

خراطین 250 سی سی
خراطین 250 سی سی

گروه ایران زالو

گروه ایران زالو انواع روغن خراطین ،روغن زالو، روغن میکس زالو خراطین را با کیفیت تضمینی و در حجم‌های مختلف به فروش می‌رساند. این گروه همچنین به مشتریان خود مشاوره رایگان در زمینه نحوه استفاده از روغن خراطین ارائه می‌دهد.

نحوه خرید روغن خراطین از ایران زالو

برای خرید روغن خراطین و دیگر محصولات از گروه ایران زالو می‌توانید از طریق وب‌سایت این گروه اقدام کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن‌ 09189644436 هاشمی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

روغن خراطین 120 میل
روغن خراطین اصل در بندرعباس

قیمت روغن خراطین

قیمت روغن خراطین در گروه ایران زالو با توجه به حجم و نوع روغن متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دقیق روغن خراطین می‌توانید با کارشناسان این گروه تماس بگیرید.

هدیه همراه سفارش

گروه ایران زالو به همراه تمامی سفارش‌ها هدیه‌ای مانند روغن شترمرغ ارسال می‌کند. این هدیه به عنوان قدردانی از انتخاب شما و حمایت از محصولات طبیعی ایرانی است.

چطور بفهمیم روغن خراطین اصله
روغن خراطین اصل در بندرعباس

کیفیت محصولات ایران زالو

اگر به دنبال خرید روغن خراطین اصل و باکیفیت در بندرعباس هستید، گروه ایران زالو بهترین گزینه برای شماست. این گروه با سال‌ها تجربه در زمینه فروش و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی، همواره تلاش می‌کند تا محصولات باکیفیت و اصل را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

روغن خراطین ایران زالو
روغن خراطین اصل در بندرعباس

چرا روغن خراطین اثر نمیکند؟

روغن خراطین و زالو

به شرطی که از روغن خراطین اصل و طبیعی استفاده کنید ممکن است عوامل زیر در میزان اثر گذاری روغن خراطین دخیل باشند.
– نحوه مصرف صحیح
– نوع پوست (سفید – سبزه – تیره)
– نوع بافت بدنی از لحاظ ژنتیکی
– طبع فرد مصرف کننده
– جنسیت
– عضو مورد مصرف
– و…

در بندرعباس از کجا روغن خراطین ارزان و اصل بخریم؟

روغن خراطین و روغن زالو اصل

براحتی بصورت خرید اینترنتی از سایت ایران زالو (iranzalo.com/shop) و یا تماس تلفنی با ما و یا ارسال پیام در واتساپ و تلگرام میتوانید خرید خود را انجام دهید. همه محصولات طبیعی و اصل می باشند
09189644436 هاشمی

نحوه استفاده کردن از روغن زالو و روغن خراطین چگونه است؟

خراطین 70 سی سی

بهمراه تمامی سفارشات نحوه مصرف ارسال می گردد. پیشنهاد می کنیم جهت مطالعه کامل نحوه استفاده صحیح به لینک زیر مراجعه کنید.
آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها
روغن خراطین خرید اینترنتی و آموزش نحوه مصرف صحیح


ترکیبات روغن خراطین

نظر بعضی از کارشناسان بدین صورت است که :روغن خراطین حاوی ترکیبات متعددی از جمله هیستامین، هپارین، هیالورونیداز و اسیدهای چرب است. این ترکیبات باعث خواص مختلف روغن خراطین هستند.

عوارض جانبی روغن خراطین

روغن خراطین ممکن است در برخی افراد عوارض جانبی مانند خارش، سوزش و قرمزی پوست ایجاد کند. که این موارد به خاطر وجود طب گرم روغن می باشد که برای حل این موضوع کافیست بر روی مورد به وجود آمده سرکه مالیده شود. ولی استفاده از روغن خراطین در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود.

روغن خراطین و روغن زالو
فروشگاه روغن خراطین اصل در بندرعباس با تضمین کیفیت 33

موارد منع مصرف روغن خراطین

افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس، افراد دارای زخم باز و افراد دارای پوست حساسیت خراطین نباید از روغن خراطین استفاده کنند.
روغن خراطین یک محصول طبیعی با خواص متعدد است. با این حال، قبل از استفاده از روغن خراطین، حتماً بامتخصص و فروشنده مشورت کنید

روغن خراطین و روغن زالو و روغن میکس خراطین زالو اصل
روغن خراطین و روغن زالو و روغن میکس خراطین زالو اصل


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *