منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
نکات طلایی برای شروع پرورش زالو در سال 1401

نکات طلایی برای شروع پرورش زالو در سال 1401

با نکات طلایی برای شروع پرورش زالو در سال 1401 در خدمت شما عزیزان هستیم پیشنهاد میکنیم جهت دریافت مشاوره رایگان اولیه به لینک زیر مراجعه نمایید.

بسته آموزش پرورش و تکثیر زالو بصورت گام به گام
نکات طلایی برای شروع پرورش زالو در سال 1401 13

پرورش زالو در سال 1401 مانند سالهای گذشته در حجم بالاتری انجام می گیرد موارد و موضوعاتی که شاید در کمتر جایی شاهد این نکات باشید عناوینی که در این مطلب مطالعه می‌کنید به عنوان مهمترین مواردی می باشد که مردم در جستجوی آن در فضای مجازی هستند پس تا انتها با ما همراه شوید

نکات طلایی برای شروع پرورش زالو در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹

برای پرورش زالو در سال 1401 از کجا شروع کنیم؟

به طور قطع می‌توان گفت که مهمترین سوالی که ذهن یک فرد تازه وارد به حرفه پرورش‌زالو را درگیر می‌کند این است که برای پرورش زالو در سال 1401 باید از کجا شروع کرد و چطور باید در این زمینه فعالیت نمود؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه و مختصر به این سوال پاسخ دهیم باید گفت که :
فردی که قصد ورود به حرفه پرورش و تکثیر زالو و یا فرآورده های این موجود ارزشمند را دارد و می خواهد پرورش زالو در سال 1401 انجام دهد در قدم اول بایستی اطلاعات اولیه خود را تکمیل نموده و بعد از اطمینان از ورود به این حرفه با یک فرد متخصص و با تجربه مشورت نماید.

چنانچه کسی را در اطراف خود ندارید که با آن فرد مشورت نمایید می توانید با ما تماس بگیرید تا در این زمینه شما را یاری رسانیم .
اگر در مشورت با افراد متخصص و با تجربه به نتیجه مطلوبی رسیده اید و ورود شما به این کسب و کار قطعی شد می بایست در قدم بعدی آموزش های لازم را دریافت کرده و بعد نسبت به انتخاب و مجهز نمودن مکان و خرید تجهیزات فارم پرورش زالو قدم بردارید.
در ادامه همین مطلب به موارد مهمی می پردازیم که شاید سوال شما باشد!

نکات طلایی برای شروع پرورش زالو در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹

برای پرورش زالو چه باید کرد؟

نکته مهم دیگری که زیاد پرس و جو می شود این است که برای پرورش زالو چه باید کرد البته ناگفته نماند که این سوال به طرقی شباهت به سوال قبلی داشته و بیانگر این مطلب است که افراد در بدو ورود و یا در حین تحقیق اطلاعات جامع و کاملی را نداشته و یا موارد گنگی پیش روی خود تصور می‌کنند.
برای پرورش زالو نیاز نیست تا در قدم اول به خرید وسایل و یا هزینه های سنگین بپردازید چرا که برای هر شغل در ابتدای امر باید الزامات و برنامه ریزی های لازمه انجام گیرد.

بهترین پاسخی که به سوال بالا می توان داد این است که:
شما بایستی آموزش ببینید و به هیچ وجه بدون دریافت آموزش پرورش زالو وارد این حرفه نشوید!

در مقالات گوناگون از جنبه‌های مختلف در زمینه پرورش و تکثیر زالوی طبی به نکات و موارد متعددی در این زمینه پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم حتما سایر مقالات مربوطه را با دقت مطالعه نمایید.
بعد از اینکه شما آموزش های لازم را دریافت کردید می بایست نسبت به تجهیز کردن مکان پرورش و تکثیر زالو اقدام کنید ما برای پرورش زالو لیست امکانات مناسب را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

نکات طلایی برای شروع پرورش زالو در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹

برای پرورش زالو چه امکاناتی لازم است؟

تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای پرورش زالو در دو دسته بندی اصلی قرار می گیرد که به عنوان تجهیزات ضروری و تجهیزات غیرضروری دسته بندی می شوند.
البته چنانچه از لحاظ هزینه و خرید تجهیزات با مشکلی روبرو نیستید پیشنهاد می کنیم تمامی تجهیزات ضروری و غیرضروری را تهیه نمایید اما اولویت با تجهیزات و امکانات ضروری می باشد.
موارد زیر به عنوان مهمترین وسایل و تجهیزات فارم پرورش زالو به کار برده می شوند:

• دستگاه تصفیه آب
• وسایل برودتی و حرارتی ( کولر گازی و بخاری )
• مخزن آب
• پت به همراه توری و کش ( در صورت استفاده از این روش)
• وان به همراه توری ( در صورت استفاده از این روش)
• لوله کشی و فاضلاب کشی مناسب
• سختی سنج آب
• دستگاه هواساز ( دستگاه اکسیژن ساز)
• دماسنج و رطوبت سنج
• و…


تجهیزات لازم برای پرورش زالو چه هستند؟

قصد نداریم با ارائه بحث های فنی حجم این مقاله را به درازا بکشیم ما با ارائه نکات مهم می خواهیم بهترین راهکارها را در اختیار شما قرار دهیم.
در بالا در زمینه بعضی از مهمترین وسایل و تجهیزات فارم پرورش زالو صحبت شد اما اگر بخواهید به صورت کامل تر و تخصصی تر در این زمینه مطلب دریافت کنید پیشنهاد می کنم به مقالات زیر نگاهی بیندازید:
۱- لیست وسایل مورد نیاز برای راه اندازی فارم پرورش زالوی طبی
۲- وسایل قرنطینه زالو جهت پرورش زالو
۳- نکات ساده اما مهم در پرورش و تکثیر زالو برای افراد تازه کار چیست؟

****

بعضی از عزیزانی که قصد شروع به کسب و کار در حیطه این شغل را دارند برای شروع به فعالیت به دنبال استفاده از حمایت های دولتی مانند دریافت وام و… هستند.

نکات طلایی برای شروع پرورش زالو در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹

گرفتن وام برای پرورش زالو

جهت دریافت وام برای پرورش زالو بایستی در اولین قدم ضوابط و قوانین که سازمان دامپزشکی کشور آن را برای فارمهای پرورش زالو لحاظ کرده است را رعایت نمایید.
شما می توانید دستورالعمل اجرایی ضوابط و مقررات تکثیر و پرورش زالو در سالهای قبل را از این لینک دانلود کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه وام های پرداختی برای راه اندازی فارم پرورش و تکثیر زالوی طبی می توانید به سازمان جهاد کشاورزی استان خود بخش شیلات مراجعه نمایید.
بعد از آنکه در زمینه نحوه دستورالعمل های اجرایی اطلاعات کافی را به دست آوردید و قصد ورود به این حرفه را داشتید بایستی برای شروع به کار سرمایه مشخصی را هزینه کنید که می توانید از پول شخصی و یا وام های دریافتی از موسسات و بانکهای دولتی این کار را شروع کنید.
اما اگر به دنبال این هستید که برای راه اندازی فارم پرورش زالو سرمایه مورد نیاز چقدر است ادامه مطلب را مطالعه نمایید.


سرمایه برای پرورش زالو چقدر است؟

برای این موضوع نمی توان به طور قطع مبلغ دقیقی را ارائه داد
برای سال 1400 میتوان بازه عددی بین حداقل ۳۰ الی ۵۰ میلیون تومان را پیشنهاد داد.
اما افرادی هستند که با مبالغ کمتر از این میزان و یا بسیار بیشتر از این میزان فعالیت خود را شروع کرده اند.
مهمترین مشخصه برای معین کردن میزان سرمایه برای پرورش زالو ، خرید تجهیزات و زالوها می باشد که بایستی با مدیریت صحیح با کمترین هزینه فارم پرورش خود را راه اندازی کنید.
ناگفته نماند که بهترین پشتیبان برای شما آموزش های تخصصی می باشد که شما را در تمامی مراحل راه اندازی فارم پرورش زالو یاری می‌کند.


محاسبه سرمایه لازم برای پرورش زالو چگونه است؟

محاسبه میزان سرمایه لازم برای پرورش زالو در چندین مقاله به صورت مفصل ارائه شده است که پیشنهاد میکنیم سایر مقالات را با دقت مطالعه کنید.
حتما به این مقالات نگاهی بیاندازید:
۱- نکات ساده اما مهم در پرورش و تکثیر زالو برای افراد تازه کار چیست؟
۲- میزان مورد نیاز سرمایه پرورش زالو چقدر است؟
۳- و …


دریافت مجوز برای پرورش زالو

همانطور که در پاراگرافهای بالا به آن اشاره شد برای راه اندازی فارم پرورش زالو بایستی مقرراتی که سازمان دامپزشکی کشور آن را ارائه داده است عمل نمود تا بتوان مجوز لازمه برای پرورش زالو را دریافت کرد.
قبل از اقدام به هر کاری پیشنهاد می‌کنیم با افرادی که به عنوان مشاوره در زمینه پرورش زالو فعالیت می کنند صحبت کنید تا از تمامی جوانب و زوایا ، کار خود را بسنجید و بی گدار به آب نزنید.

نکات طلایی برای شروع پرورش زالو در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹

چگونگی دریافت مشاوره برای پرورش زالو

چگونه می توانید برای پرورش زالو مشاوره مناسبی دریافت کنید؟
افراد زیادی هستند که در سطح کشور دارای تجربیات چند ساله و تخصص در این‌باره هستند که کافی است تا با ایشان تماس برقرار کنید و چنانچه موفق شدید تا با آنها صحبت کنید سوالات خود را بپرسید.

ایران زالو با افتخار اعلام میدارد که در زمینه ارائه مشاوره برای پرورش زالو برای تمامی افراد تازه کار آمادگی کامل دارد برای دریافت مشاوره پرورش زالو در زمان های مناسب با ما تماس بگیرید.

دغدغه اصلی بسیاری از افرادی که با حجم کم و یا زیاد می خواهند این حرفه را برگزینند این است که چگونه می‌توانند راهنمایی صحیح و اصولی برای شروع به کار را دریافت کنند که در آینده پشیمان نشوند.

ما در ادامه این مقاله در این زمینه بیشتر صحبت می‌کنیم.


چطور و از کجا راهنمایی برای پرورش زالو دریافت کنیم؟

دریافت راهنمایی برای تکثیر و پرورش زالو که به عنوان یکی از زیر مجموعه های دریافت مشاوره به حساب می آید از مهم ترین انتخاب های شما به شمار می رود.
سعی کنید از افراد متخصص که در این زمینه به موفقیت های مطلوبی رسیده اند راهنمایی خود را دریافت کنید.
قبل از این که با چنین افرادی ارتباط برقرار کنید پیشنهاد می کنیم سوالات خود را در برگه ای جداگانه یادداشت کرده و در حین صحبت به ترتیب بپرسید. موضوع مهم دیگر این است که سعی کنید سوالات کلی را در زمان دریافت راهنمایی و مشاوره ارائه دهید و از پرسیدن سوالات فنی و یا کم ارزش جداً پرهیز کنید تا از زمان به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.


بسته آموزش پرورش و تکثیر زالو بصورت گام به گام
نکات طلایی برای شروع پرورش زالو در سال 1401 14
آموزش پرورش زالو

‫4 نظر

  • حمید قاسمی گفت:

    عالی هستش از شما و همکارانتون متشکرم کامل و بی نقص تمام مهم ها رو اینجا دارید و برای مخاطبین گذاشتید خدا اجرتون بده

  • نسرین گفت:

    سلام خود مجوز زالو رو اگه بخوایم بخریم یا بفروشیم چقدر ارزش داره؟

    • admin گفت:

      سلام.
      مجوزها از آنجایی که برای اشخاص با نام و مشخصات معینی صادر می گردند قابلیت خرید و فروش ندارند. اما میتوانید با فردی که مجوز دارد همکاری نمایید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *