09189644436 هاشمی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
نکات مهم و طلایی در طرح توجیهی پرورش زالو 1403

نکات مهم و طلایی در طرح توجیهی پرورش زالو 1403

در این مطلب به نکات مهم و طلایی بصورت رایگان در طرح توجیهی پرورش زالو در سال 1403 می‌پردازیم.

افرادی که قصد استفاده از تسهیلات بانکی و یا دریافت مجوزهای فعالیت در حرفه پرورش و تکثیر زالو را دارند بایستی حتماً طرح ‌توجیهی مناسبی را ارائه نمایند تا بتوانند از وامهای بانکی در این زمینه بهره مند گردند.

09189644436 هـاشمـی
کانال آموزشی پرورش زالو در ایتا
پیام به ادمین (مدیر سایت) در ایتا

طرح توجیهی پرورش زالو

در حال حاضر بعضی از افراد و شرکتها در زمینه ارائه طرح توجیهی مالی برای پرورش زالو ، خدماتی را ارائه می دهند اما نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این است که بهتر است شما به عنوان فرد درخواست کننده دریافت طرح توجیهی به طور مستقیم به سازمان نظام مهندسی کشاورزی شهرستان خود مراجعه کرده و با پرداخت هزینه ای مناسب ، این طرح توجیهی را دریافت کنید.

طرح توجیهی پرورش زالو و سودآوری پرورش زالو (۱)
طرح توجیهی پرورش زالو

مزیت این روش در این است که طرح های توجیهی ارائه شده توسط سازمان نظام مهندسی به صورت تخصصی و کامل بوده و طبق قراردادهایی که فی مابین سازمانها و ارگانهایی مانند جهاد کشاورزی ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و بانک های ذیربط بسته شده است به راحتی می توانید از این تسهیلات بهره‌مند گردید.


چگونه از قیمت دقیق تجهیزات پرورش زالو آگاه شویم؟

مشکل بعدی که پرورش دهندگان زالو در ابتدای کار با آن مواجه می شوند این است که از قیمت دقیق تجهیزات پرورش زالو اطلاعی ندارند و برای شروع کار بایستی از این قیمت‌ها مطلع بود.
بهترین راه برای اطلاع از تجهیزات پرورش زالو این است که شما به طور مستقیم به دنبال خرید این وسیله ها در شهر و یا استان خود اقدام نمایید.
اکثر وسایل در دسته بندی های خاصی گنجانده می شوند به عنوان مثال شما به راحتی می توانید تجهیزاتی مانند مخازن آب، وان ها، پت ها، و سایر وسایل پلاستیکی را از یک مرکز قیمت بگیرید و یا خریداری کنید.

طرح توجیهی پرورش زالو و سودآوری پرورش زالو (۱)
طرح توجیهی پرورش زالو

نکته:

حتماً سعی کنید وسیله ها را از شهر محل فعالیت خود تهیه کنید چرا که تهیه وسایل از استانها و شهرهای دیگر باعث صرف وقت و هزینه بیشتری می گردد.
در خرید وسایل هیچ موقع عجله نکنید و بعد از اطمینان از نوع وسایل مورد نیاز خود نسبت به خرید اقدام نمایید.

ما در مقاله ای با عنوان ” لیست دقیق تجهیزات پرورش زالو ” به این موارد به طور کامل پرداخته ایم.

معرفی اقتصادی پرورش زالو در گیلان چگونه است؟

همانطور که شما نیز می دانید زالو موجودی است که در طبیعت زندگی کرده و پرورش دهندگان زالو با مهیا نمودن شرایط مصنوعی زندگی برای این جاندار در این زمینه فعالیت می‌کند.
بهترین نقطه برای زندگی طبیعی زالو منطقه ناحیه کمربند شمالی کشور است که دارای آب و هوای مناسب برای زندگی موجوداتی مانند زالو میباشد.

مشاوره پرورش زالو /ایران زالو دات کام
طرح توجیهی پرورش زالو

استان گیلان و استان مازندران به عنوان دو قسمت از مهمترین و بزرگترین بخش فعالیت پرورش زالو به صورت طبیعی در سطح کشور بوده و زالوهای پرورشی و یا صیدی از این دو استان به سایر شهرهای کشور ارسال می گردد.

در سال‌های گذشته فعالیت در حرفه پرورش زالو در مناطق شمالی کشور به صرفه بوده و سودآوری مناسبی داشت ، اما متاسفانه با توجه به صید بی رویه زالوهای طبی در آبگیرها ، برکه ها، مرداب ها و… در چند سال اخیر با کاهش شدید جمعیت زالوها در طبیعت مواجه هستیم.
متاسفانه هنوز هم صید زالوهای طبی در زمان های خاصی از سال ادامه داشته و این خطر بسیار جدی است.( غالبا زمان صید زالوها اواخر بهار و اواسط پاییز می باشد)
افرادی که به صورت مصنوعی در پرورش و یا تکثیر زالو فعالیت می کنند در آینده بسیار راحت تر و بهتر می توانند درآمدزایی مناسبی داشته باشند.


پرورش زالو در گیلان و مازندران

با مهیا کردن شرایط زندگی زالوها در محیط زندگی خود و یا فارم های صنعتی و نیمه صنعتی به راحتی میتوانید کسب درآمدی مناسب داشته باشید به شرط آنکه اطلاعات تخصصی و کامل و همچنین تجربه مناسب در این زمینه را داشته باشید.

نحوه پرورش زالو در خانه/ ایران زالو دات کام
طرح توجیهی پرورش زالو

پیشنهاد می کنیم در ابتدای امر حتماً از افرادی که دارای تجربه کافی و یا تخصص کامل هستند استفاده نمایید.

اگر به دنبال آموزش‌های تخصصی هستید می توانید از ” بسته آموزشی پرورش و تکثیر زالو ” ما با قیمتی مناسب بهره مند شوید جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید و یا به صفحه محصول مورد نظر در بخش فروشگاه مراجعه کنید.

سی دی آموزش پرورش زالو
طرح توجیهی پرورش زالو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *