منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
پرورش زالو چقدر هزینه دارد؟1401

پرورش زالو چقدر هزینه دارد؟1401

پرورش زالو چقدر هزینه دارد؟(1401) و چه کسی می‌تواند در این زمینه بهترین کمک را برای شما ارائه نماید؟

پرورش زالو در قدم های اولیه هزینه های بیشتری نسبت به سایر مراحل کار دارد چرا که شما باید در قدم های اول تجهیزات و وسایل مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

وسایل و تجهیزات فارم زالو ۱۳۹۹

پرورش زالو چقدر هزینه دارد

پرورش زالو چقدر هزینه دارد؟ اگر به صورت اصولی و جدی می خواهید در این کسب و کار فعالیت داشته باشید بایستی تمامی تجهیزاتی را که مورد نیاز و لازم می باشد تهیه کنید به طور تقریبی باید گفت برای خرید وسایلی که فقط لازمه کار هستند ( نه وسایلی که جزو ملزومات نمی باشد)  باید مبلغی بین 30 الی 50 میلیون تومان هزینه کرد.

البته هزینه فوق الذکر فقط برای خرید تجهیزات بوده و برای تهیه مکان هزینه جداگانه ای در نظر گرفته شود.

بهتر است مکانی را که کار خود را در آنجا شروع می کنید در ابعاد حداقل 15 الی 30 متر مربع باشد اگر فضای شما بزرگتر از این  ابعاد می باشد شما به راحتی می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید .

روش پرورش زالو / ایران زالو دات کام
پرورش زالو چقدر هزینه دارد؟

چنانچه فضای شما بسیار بزرگ است یعنی بیش از ۱۰۰ متر مربع فضا دارید می توانید قسمتی از فضا را با دیوار کاذب یا نایلون پارتیشن بندی کنید تا در زمینه گرمایش و کنترل محیط فارم خود به مشکل بر نخورید.

نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که باید به هزینه های جانبی مانند هزینه انرژی که شامل آب و برق و همچنین گاز است توجه کنید افرادی که از نیروی انسانی نیز استفاده می کنند باید جز هزینه های ثابت در هر ماه این موارد را  در نظر داشته باشد.

پرورش زالو

در کل باید گفت هزینه مکان ،  هزینه خرید تجهیزات و وسایل ، هزینه خرید زالو ها ، هزینه های آزمایشگاهی برای آب ( در صورت نیاز )،  هزینه نیروی کارگری و  انرژی جزء اصلی ترین هزینه ها به شمار می رود.

سود پرورش زالو در منزل چقدر است؟

نکات ساده اما مهم در پرورش و تکثیر زالو برای افراد تازه کار

هاشمی   ۰۹۱۸۹۶۴۴۴۳۶ ( سایر راههای ارتباطی در صفحه ” تماس با ما ” می باشد)

سی دی آموزش پرورش زالو
پرورش زالو چقدر هزینه دارد؟1401 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *