منوی محصولات و آموزشی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
وسایل قرنطینه زالو جهت پرورش زالو1401

وسایل قرنطینه زالو جهت پرورش زالو1401

بعضی از افرادی که تازه وارد حرفه پرورش و تکثیر زالو می شوند وسایل قرنطینه زالو جهت پرورش زالو را بدرستی انتخاب نمی کنند.

پرورش زالو نیازمند وسایل و همچنین تجهیزاتی می‌باشد که انتخاب صحیح در نوع ، اندازه ، تعداد و همچنین چیدمان اصولی آن می‌تواند در نتیجه گیری بهتر این حرفه تاثیر گذار باشد در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد وسایل قرنطینه زالو جهت پرورش زالو بیشتر صحبت کنیم.


نکات ساده اما مهم در پرورش و تکثیر زالو برای افراد تازه کار


در اولین سالی که شما وارد فعالیت در زمینه پرورش و تکثیر زالو می‌شوید نیازی نیست که در زمینه خرید تجهیزات عجله کنید چرا که در دوره اول شما به تجهیزات و وسایل کمتری نیاز دارید شما بایستی در قدم اول تعداد کمی از این وسایل را تهیه کنید تا نیاز به هزینه و سرمایه کمتری باشد.

قرنطینه جهت پرورش زالو 1

   

 چگونه میتوان وسایل قرنطینه پرورش زالو را بدرستی انتخاب کرد؟

تعداد و نوع و سایز تجهیزات باد بدرستی انتخاب گردد. نوع و جنس مناسب کمک بزرگی به شما میکند.
پس در این زمینه عجله نکنید و با دقت انتخاب کنید آموزشهای دریافتی شما می تواند کمک خوبی برایتان باشد.

متأسفانه شرکت ها و افرادی هستند که در وهله اول به متقاضیان آموزش تکثیر و یا پرورش زالو پیشنهاد می کنند که با تعداد زیاد استارت کار را بزنند که این امری اشتباه می‌باشد شما بایستی با تعداد کم شروع کنید تا در این زمینه به موفقیت برسید.

حتما در سال اول فعالیت خود ، در زمینه پرورش زالو وارد فعالیت شوید و تعداد حداکثر ۱۰۰۰ قطعه را انتخاب کنید و بهتر است روش تکثیر زالو را انتخاب نکنید چرا که این مسیر برای سال اول کار هر کسی نیست و نیازمند تجربه و اطلاعات بیشتری می باشد.

بنر مقاله پرورش زالو

در زمان خرید تجهیزات ، بعضی از این وسایل بسیار مهم بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است ولی خرید بعضی از تجهیزات دیگر اجباری نبوده و دارای اهمیت پایین‌تری می باشد شما بایستی برای شروع به کار و کم شدن هزینه اولیه خود فقط تجهیزات با اهمیت بالا را خریداری کنید و سپس بعد از گذراندن یک دوره کامل نسبت به تهیه و یا تکمیل تجهیزات خود اقدام کنید.

بهترین راه برای اینکه وسایل مناسب بخرید این است که بهمراه یک فرد با تجربه این کار انجام شود.

وسایل قرنطینه زالو جهت پرورش زالو چیست؟

وسایل قرنطینه زالو جهت پرورش زالو در مقالات دیگر سایت ایران زالو ارائه شده است پیشنهاد می کنم مقالات زیر را مطالعه نمایید.

مهمترین وسایل فارم پرورش زالو طبی 1401
روشها و فضاهای پرورش زالوی طبی + ویدئو و ارائه راهنمایی

اگر بخواهیم به چند نوع از وسایل با اهمیت بالا و یا کم اهمیت اشاره کنیم باید به این موارد توجه داشته باشیم :

به عنوان مثال دستگاه تصفیه آب دارای اهمیت بالایی می باشد وان و ظرف های نگهداری زالو ها اهمیت بالایی دارند و بایستی این وسایل و تجهیزاتی که به آنها اشاره کردیم از نوع و جنس مرغوبی تهیه گردد.
ولی تهیه قفسه ، ترازوی دیجیتال ، پنس ، و مواردی از این قبیل اهمیت کمتری دارند.( البته این بدان معنی نیست که در نتیجه کار و یا راحتی کار کمکی نمی کنند)

شما با انتخاب درست وسایل قرنطینه زالو جهت پرورش زالو و تکثیر زالو در تعداد ، نوع و حتی جنس این تجهیزات میتوانید قدم اول خود را بدرستی بردارید و هزینه های اضافی را کم کنید.
دوست داریم در این زمینه نظر شما را بدانیم لطفا برایمان در زیر همین مطلب بنویسید.

قرنطینه جهت پرورش زالو 3

آموزش پرورش زالو

پیشنهاد میکنیم که حتما سایر مقالات را با دقت مطالعه نمایید و همچنین بخش مشاوره اولیه صوتی را گوش دهید ( فایلهای صوتی) اطلاعات مفید و کاربردی در این بخشها گنجانده شده است.

در این صفحه به موضوع وسایل قرنطینه زالو جهت پرورش زالو پرداختیم

وسایل قرنطینه زالو جهت پرورش زالو
وسایل قرنطینه زالو جهت پرورش زالو1401 10

‫2 نظر

  • محمد رضا ارجمند گفت:

    تشکر از شما و مطالب خوبتون.
    من چند تا سوال دارم/ از کجا میتونم لیست دقیق این وسایل رو پیدا کنم؟ / همشون رو باید بخریم یا میشه بعضی هاشونو نگیریم / وسایل تکثیر چی هستند؟
    مرسی

    • admin گفت:

      سلام.
      در پکیج آموزشی ما کاملا بصورت تصویری به این موضوع پرداخته شده.
      بعضی از وسایل ور میشه کارکرده تهیه کرد.
      بعضی از وسایل تکثیر و پرورش مشترک هستند.( مقالات رو بخونید )

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *