09189644436 هاشمی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه محصولات
درآمد تضمینی در پرورش زالو چگونه است 10 میلیون ؟

درآمد تضمینی در پرورش زالو چگونه است 10 میلیون ؟

درآمد تضمینی در پرورش زالو چگونه است 10 میلیون ؟ آیا این مبلغ و یا بیشتر امکان پذیر می باشد و براحتی میتوان به این درآمد در کنار سایر فعالیت ها دست یافت ؟

09189644436 هـاشمـی
کانال آموزشی پرورش زالو در ایتا
پیام به ادمین (مدیر سایت) در ایتا

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم بایستی نکته‌ای را مشخص کنیم که هر فردی تعریفی از میزان درآمد و همچنین تضمینی بودن آن برای خود دارد.
مثلا یک نفر اگر به درآمد ماهیانه 5 الی 8 میلیون برسد برایش کفایت داشته و یک نفر دیگر با مبالغ بالاتر از 15 میلیون راضی می شود.
پس با این دیدگاه که افراد مختلف درخواست های متفاوتی نسبت به درآمدزایی و سودآوری هر شغلی داشته و نمی توان به طور قطع مبلغ و میزان مشخصی در زمینه این حرفه معین کرد چرا که حجم فعالیت و همچنین نحوه فعالیت می تواند بازه بسیار گسترده‌ای از میزان درآمدزایی را برای فعالان این کار رقم بزند.

درآمد و سود و زیان در پرورش زالو چگونه است
درآمد تضمینی در پرورش زالو

درآمد تضمینی در پرورش زالو

اگر می خواهید که سودآوری و درآمدی تضمینی در پرورش و یا حتی تکثیر زالو داشته باشید مهمترین و اصلی ترین نکات را همیشه برای خود تکرار کنید و به آنها توجه داشته باشید.

  1. از دریافت آموزش نترسید حتماً برای این کار هزینه کنید.
  2. از شکست خوردن هرگز نترسید بهتر است با حجم کم شروع کنید
  3. چنانچه در هر بخشی با مشکل و یا مانعی مواجه شدید دلسرد نشده و به دنبال راهکار صحیح و اصولی باشید.
  4. حتماً برای کار خود برنامه زمانی و تاریخی و همچنین گزارشی خلاصه و مشخص داشته باشید.(مثلا زمان دقیق شروع قرنطینه – زمان تغذیه اول و دوم و… – ظرف های دارای زالوهای بیمار – ظرفهایی که قبلا زالوی مرده داشتند و … )
  5. به سایرین توجه نکنید چرا که شکست دیگران ممکن است موجب دلسردی شما نیز گردد. ( با قدرت پیش بروید)
  6. تضمین در فروش زالوها گام بسیار بزرگی برای تضمین در درآمد به شمار می رود.( با شخص یا مرکزی که خریدار زالو است صحبت کنید و زالوهای خود را حتی با قیمت مناسبتر به فروش برسانید و تجربه فروش کسب کنید )
  7. رعایت اصول صحیح نگهداری، پرورش، تکثیر و… تضمین در موفقیت شما می باشد.
  8. از موفقیت دیگران ایده و الهام بگیرید و مطمئن باشید که به راحتی می توان در هر شغلی به کسب درآمد بسیار مناسبی رسید کافی است که خودتان بخواهید.
  9. تجهیزات و وسایل برای شما کسب درآمد نمی‌کند و خود شما و نحوه فعالیت در درآمد تضمینی در پرورش زالو اهمیت دارند.( البته استفاده از وسایل و تجهیزات اهمیت دارد)
درآمد تضمینی در پرورش زالو چگونه است؟
درآمد تضمینی در پرورش زالو

سودآوری و درآمد مطمئن در کسب و کار پرورش زالو با برنامه ریزی برای فروش زالوها در زمانی مناسب شروع شده و شما باید در حین فعالیت به ساده ترین روش ها کار خود را آغاز کرده و در صدد گسترش فعالیت خود در دوره های جدید باشید.


سودآوری در پرورش زالو با واسطه گری

راه های بسیار زیادی برای کسب درآمد پرورش زالو وجود دارد به عنوان مثال راحت ترین روش که می‌توان در این حرفه به درآمد مناسبی رسید نگهداری زالوها برای مدت زمان کوتاه است فرد فعال در این نوع کسب و کار ابتدا زالوهای مورد نیاز مشتریان خود را خریداری کرده و بعد از نگهداری در مدت زمان کوتاه و یا بلند ( که غالباً چند روز الی چند ماه به طول می انجامد ) آنها را در زمان مناسب به خریداران با قیمت بالاتر به فروش میرساند به نوعی می توان گفت که این گونه از فعالان واسطه و دلال فروش زالو به شمار می‌روند.

آموزش پرورش زالو - ایران زالو
درآمد تضمینی در پرورش زالو

سودآوری در پرورش زالو با نگهداری و بازاریابی مناسب

یکی دیگر از راه هایی که می توان از آن به عنوان درآمدهای مناسب اشاره کرد خرید زالو در سایز مناسب ( که غالباً سایز کوچک مانند لارو می باشد) رسیدگی به زالوها برای سایز گیری و بزرگ شدن و همچنین فروش این زالو‌ها به خریداران می باشد.
اگر پرورش زالو را به درستی یاد گرفته باشید این روش یکی از روش های عمومی و تضمینی برای درآمدزایی به شمار می رود.

سودآوری در تکثیر زالو و فروش لارو

حتما سعی کنید تکثیر زالو را یاد بگیرید این روش به عنوان پرسودترین و بهترین مسیر درآمدزایی کسب و کار زالو به شمار می رود اما از آنجایی که دارای حساسیت بسیار بالا و احتمال تلفات و مرگ و میر بیشتر می باشد بهمین دلیل افراد کم تجربه نمی توانند به راحتی به موفقیت برسند.

چگونه می توانیم پرورش زالو در منزل را بصورت اصولی انجام دهیم؟
درآمد تضمینی در پرورش زالو

سودآوری در فروش روغن زالو

شما به عنوان یک فرد فعال در عرصه پرورش و یا تکثیر زالو می توانید با فروش فرآورده‌های زالو مانند روغن زالو که یکی از مهم‌ترین فرآورده زالو به شمار می‌رود سودآوری مناسبی نیز در این عرصه داشته باشید.
اگر نمی‌توانید روغن زالو درست کنید ( نیاز به داشتن تجربه و صبر زیاد است) بجای آن می توانید با خریداری کردن روغن زالو با کیفیت از افرادی که تولید کننده این محصول هستند و همچنین فروش آن به مشتریان خود سودآوری مناسبی عاید خود کنید.

تکنیک ها و رازهای سودآوری در پرورش زالو و آموزش آن

باید گفت که در پرورش زالو تکنیکها و رازهای سودآوری خلاصه می شوند در موارد زیر :

پرورش زالو
درآمد تضمینی در پرورش زالو
  1. آیا میدانید که نحوه دریافت آموزش تاثیر بسیار زیادی در سودآوری و درآمدزایی شما خواهد داشت؟! ( پس نباید توقع داشته باشید که با هر آموزشی به درآمد زایی خوبی برسید)
  2. رعایت کامل و دقیق اصول آموخته شده در ابتدای کار
  3. فعالیت به دور از هر گونه حاشیه سازی و توجه نکردن به موارد متفرقه ( سعی کنید چیزی را که به صحت آن مطمئن هستید با دقت انجام دهید به دور از هر گونه حاشیه)
  4. تحقیق و بازاریابی درست و فروش زالوها به افرادی که همیشه از شما خرید می کنند ( همیشه فروش با تعداد کم آغاز می‌شود پس دلسرد نشوید به راحتی می توانید در آینده نزدیک بازار بسیار خوبی داشته باشید)
  5. استفاده از تجربه افراد متخصص و کارآزموده ( البته مراقب افراد سودجو و یا دخالت اینگونه افراد باشید)
  6. فعالیت در جنبه های مختلف مانند فروش فرآورده های زالو ( اگر نمی توانید فقط در پرورش زالو کار کنید می توانید فرآورده‌های زالو مانند روغن زالو و…. را نیز خرید و فروش کنید)
  7. حضور در اماکن و یا مراکز حقیقی و یا مجازی (مانند کانال و گروه شبکه های اجتماعی ) برای کسب اطلاعات ، اخبار و یا خرید و فروش زالو
  8. داشتن دقت و صبر و همچنین پیگیری دقیق امور مربوط به فعالیتهای خود

این مقالات را مطالعه کرده اید ؟

۱- درآمد و سود و زیان در پرورش زالو

۲- آموزش تکنیکها و نکات طلایی پرورش زالو خانگی

۳- بررسی کامل پرورش زالو و سود دهی این تجارت در ایران

۴- سود پرورش زالو در منزل چقدر است؟


امیدواریم با ارائه نکاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم کمکی به شما کرده باشیم مطمئن باشید موردی به غیر از موارد فوق را نمی توانید پیدا کنید که در موفقیت و شکست شما دخیل باشند فقط حتماً به این نکته توجه داشته باشید که شخصیت مدیریتی شما به همراه میزان تجربه و اطلاعات میتوانند تاثیر بسیار زیادی در شکست یا موفقیت شما ایفا کند.

سی دی آموزش پرورش زالو
درآمد تضمینی در پرورش زالو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *